Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Czy ta felga spasuje do Eclipse 1G?
Autor Wiadomość
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 04-03-2011, 21:04   

Nadwozie względem kół w lewo.
Mam świeżo obniżone o 35mm jutro Ci zmierzę o ile się przesunęło.
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
Damian_Eclipse 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse GST (1g)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Złotów
Wysłany: 04-03-2011, 21:12   

ok, fajnie :)
_________________

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-03-2011, 00:27   

ja dałem na lewe (wessane) koło dystans 15mm i wtedy koła od błotników były mniej więcej tyle samo odsunięte, więc można przyjąć że około 7-8mm się sama belka przesunęła (prawe koło wysunęło o 7mm, lewe wessało o 7 i żeby były równo na lewą poszło 15mm)

wuerceczekam, może się pokryje wyliczenie? :)

Damian, obawiam się, że wynik wuerce niewiele Ci się zda, u Ciebie może siąść inaczej, trzeba dobrać odpowiednie dystanse do danego egzemplarza, u mnie np. jest dodatkowe obciążenie na tył auta, dajesz podkładki zwykłe na szpilki i sprawdzasz po dokręceniu jak wygląda, dojdziesz do odpowiednich wyników, zamawiasz konkretny dystans :) to jak gruby może być zależy od felg i nakrętek kół, wymiana szpilek to droga impreza
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Damian_Eclipse 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse GST (1g)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Złotów
Wysłany: 05-03-2011, 13:43   

aha no i potem po wykonaniu wszystkich czynnosci ktore opisales trzeba ustawic na nowo zbieznosc?
_________________

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-03-2011, 14:27   

raczej tak, bo przestawi się zawieszenie i może kierownica nie być wycentrowana, koryguje się oboma drążkami na raz, jeden skracasz o X a drugi wydłużasz o X w odpowiednią stronę, potem próby czy jest kierownica centrycznie i ew. sprawdzenie i korekcja zbieżności samych kół przednich bo można się pomylić albo może się przestawić
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-08-2011, 15:17   

A tak jako ciekawostka to u mnie po obniżeniu zawiechy belka się wyprostowała, przed obniżeniem lewe koło wystawało a po obniżeniu się wessało i teraz jest równo :D
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 05-09-2011, 20:08   

viader napisał/a:
A tak jako ciekawostka to u mnie po obniżeniu zawiechy belka się wyprostowała, przed obniżeniem lewe koło wystawało a po obniżeniu się wessało i teraz jest równo :D
jak to możliwe??
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-09-2011, 22:00   

A tak:
wuerce napisał/a:
Nadwozie względem kół w lewo.

viader napisał/a:
przed obniżeniem lewe koło wystawało a po obniżeniu się wessało i teraz jest równo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.