Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Dodaję gazu, rosną obroty, ale nie przyspiesza
Autor Wiadomość
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-03-2011, 12:29   

szkoda że takie małe zdjęcie... nie widać dokładnie okładzin ale jest ok...

pomalował bo korozja łapała? długo leżało... ale mówiłeś, że nie zdążył założyć, widocznie zdążył... mniej jak 1000? dalej powinno być jak nowe...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-03-2011, 12:47   

Ja za sprzęgło LUK-a z przebiegiem 1500km zapłaciłem 70 zł. Też zdąrzyło trochę pokryć się rdzawym nalotem bo leżało wymontowane w garażu. Taką cenę jak ja dałem uważam za bardzo atrakcyjną, natomiast 280 zł w przypadku używki to już znacznie za dużo. Może mieć 1000 km najechane a może 50 000 km, tego nie sprawdzisz. Warto sprawdzić jakiej marki jest to sprzęgło, za exedy można by zaryzykować (bo nowe to koszt ok 600zł) ale np. LUKA czy Valeo kupisz w tej cenie FABRYCZNIE NOWE! Możesz nawet znaleźć NKK nowe za jeszcze mniejsze pieniądze (okolice 220 zł).

Ktoś chyba zapomniał, że choćby na chwilę zamontowana część już nie jest nowa i nie można oczekiwać kasy jak za nową część z pudełkiem i gwarancją :evil:
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 08-03-2011, 13:27   

nie polecam zakupu używanych sprzęgieł, piast czy tarcz hamulcowych. Nie wiadomo jak takie sprzęgło było traktowane. Poza tym, prawie 300pln za używane nie wiadomo ile i jak sprzęgło to słaba oferta, o czym m.in. wyżej. Jak się zesra to - o ile umiesz sam zmienić - to tylko czas, o ile nie - to jesteś w plecy jeszcze kasę.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
rafux 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g 93 7-bolt usa
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: Głogów
Wysłany: 08-03-2011, 19:27   

Zenek, on założył je ale mówiac ze nie urzył miałem to słowo w znaczeniu ze nie przejechał wiecej niz 1000km hmm jeszcze sie dowiem co to za frima tego sprzegła.

Viader, możesz mi wysłać linki gdzie mozna kupić te nowe sprzęgło NKK? i czy te NKK pochodzi? Czy to jakiś czajs... może już lepiej te LUKA albo VALEO?

Powiedzcie mi czy sprzęgło do 7 bolt i do 6 bolt jest takie samo? i w ogóle jak sprawdzić jaki ma sie silnik bo sam nie wiem..
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-03-2011, 02:54   

rafux napisał/a:
Powiedzcie mi czy sprzęgło do 7 bolt i do 6 bolt jest takie samo? i w ogóle jak sprawdzić jaki ma sie silnik bo sam nie wiem..


Z całym szacunkiem, ale na dzień dobry powinno się czytać takie rzeczy na forum przeklejone jak Eclipse FAQ gdzie znajdziesz m.in. temat różnic 6-7 bolt po przeczytaniu którego dowiesz się co masz

Co do sprzęgła, to zależy bo były w 90r montowane skrzynie z bodajże 21 zębowym wałku atakującym, a reszta to 22 zęby (nie pamiętam czy to nie było 21-22 czy 23-24), ale jak masz 7 bolta nie masz się czego obawiać
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
rafux 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g 93 7-bolt usa
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: Głogów
Wysłany: 09-03-2011, 18:59   

Dobra, przypuśćmy że mam Eclipse 6 bolt 93 rok, prawdopodobnie USA To te sprzegło bedzie mi pasowac? http://allegro.pl/sprzegl...1478373835.html
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-03-2011, 23:22   

w 93r były już tylko 7 bolty

[ Dodano: 09-03-2011, 23:36 ]
nie było sprzęgieł 220mm do ecli, 215 i 225, z czego 215 są do GS a 225 do GST/X

numer OEM sprzęgła jakie potrzebujesz to MD742681, podaj sprzedawcy, średnica 215mm
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Mateusz_eclipse 
Forumowicz


Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Głogow
Wysłany: 10-03-2011, 07:56   

[ Dodano: 07-03-2011, 09:13 ]
Mam pytanie co do tego sprzęgła. Moje autko ma wersje silnikową 4G63 i teraz mam pytanie ktore sprzęgło będzi pasować do mnie bo znalazłem dwa rodzaje
To jest pierwsze Exedy MBK 2041
pisze że jest to sprzęgło dla Eclipse od 89r do ...
http://www.exedy.plEXEDY_...K2041-1692.html
A tutaj jest sprzęgło do eclipse od 91r.
Przypominam że mój eclipse to rok 93. i teraz nie wiem już całkiem...
Sprzęgło Exedy D22A

http://allegro.pl/sprzegl...1450496960.html

[ Dodano: 07-03-2011, 19:30 ]
I jeszcze znalazłem opcje taką że koles ma sprzęgło ktore miał w eclipse (kupione nowe ) ale nawet nie zdołał go uzyć bo mu poszedł pasek rozrządu i auto rozebrał na części i przedaje.. nie wiem co to za firma tego sprzęgła ale ze praktycznie nie używane chce za nie tylko 280 zł czy warto może pujść w tę opcje?[/quote]


A nie mozna wymienic samej tarczy jak sie slizga?? mi sie wydje ze to tansze rozwiazanie
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-03-2011, 08:41   

poruszyłeś tą sprawę na MEKP, moja odpowiedź brzmiała że raczej ta druga tarcza spasuje, co do tego używanego sprzęgła, jest tańsze i jeżeli jest sprawne, a można to sprawdzić organoleptycznie, to warto wziąć, chyba, że chcesz mieć gwarancje, to kup nową część

masz 4G63 ale nie sprawdziłeś czy 6 czy 7 bolt
zenek_bb napisał/a:
Z całym szacunkiem, ale na dzień dobry powinno się czytać takie rzeczy na forum przeklejone jak Eclipse FAQ gdzie znajdziesz m.in. temat różnic 6-7 bolt po przeczytaniu którego dowiesz się co masz

Jeżeli nie było u Ciebie machlojek/swapów to będziesz miał z całą pewnością 7 bolta i nie masz się co obawiać, bierzesz tarczę po numerze OEM części MD742681, podajesz ten numer w sklepie i oni dobierają Ci zamienniki w różnych cenach

[ Dodano: 10-03-2011, 08:44 ]
tarcza do GSa z 90r. (early 6bolt) ze starą wersją skrzyni ma numer OEM inny, mianowicie MD734792
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
rafux 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g 93 7-bolt usa
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: Głogów
Wysłany: 10-03-2011, 09:40   

Zenejk, jeśli mam rocznik 93 to powinien być 7 bolt ale sprawdzałem miske olejową i ma plaską ścianke tak jak w 6 boly bez tego zakrzywienia ...wiec chyba mial swapa...

[ Dodano: 10-03-2011, 09:55 ]
215mm jest w 7 bol a w 6 bolt?
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-03-2011, 10:31   

a wiesz od której strony patrzeć? pod rozrządem macaj, albo najlepiej wejdź pod auto

też 215mm (GS), ale teraz pytanie czy skrzynie masz z 7 bolta czy jaką, zobacz na oznaczenie skrzyni, musisz zdjąć węża dolotu, tabliczka będzie od góry trochę na lewo (w stronę rozrusznika jak patrzysz stojąc przy akumulatorze), skrzynie te z mniejszą ilością zębów są bardzo rzadkie, tylko w 90r je robili
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
rafux 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g 93 7-bolt usa
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: Głogów
Wysłany: 10-03-2011, 11:08   

Ale tam będzie pisało 6-bolt albo 7-bolt czy jakies oznaczenia typu cyfry jakieś i jeśli tak to jak odróżnić..
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-03-2011, 14:34   

6 czy 7 bolt to ilość śrub, którymi jest przykręcone koło zamachowe. Bez zdjęcia skrzyni nie zobaczysz. Możesz spisać też numery skrzyni biegów, które powinny być widoczne od góry, na dzwonie skrzyni od strony silnika. Po numerach można sprawdzić co to za skrzynka. W każdym razie sprzęgła i skrzynie 6/7 bolt są zamienne. Wyjątkiem jest ta skrzynia z początku produkcji w wersjach USA.
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-03-2011, 00:33   

Może pierw zdejmij skrzynię i zobaczysz... weź tarczę na wzór, napisz nam ile masz zębów w wałku atakującym, tak żeby wiedza forumowa się powiększała. Nie mogę wysłać Ci meila z manualem bo Twoja poczta nie przyjmuje tak dużych załączników (70mb), zrób poczte na o2.pl
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
rafux 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g 93 7-bolt usa
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: Głogów
Wysłany: 11-03-2011, 08:36   

Jednak miska jest wklęsła, wcześniej źle patrzyłem, teraz zernąłem od strony rozrządu i jest taka jak w 7 bolt wiec auto jest 7bolt z silnikiem 7bolt nie bylo swapa wiec na 99% skrzynia tez jest od 7 bolt ale jeszcze sprawdze numery skrzyni

[ Dodano: 14-03-2011, 21:46 ]
Kupilem tanio sprzegłoe, polecil mi tą firme kolega ponoć jest tania a dobra mianowicie LUK, dalem za sprzęgło 330 zł w sklepie motoryzacyjnym.

Ponadto, sprawdziłem wyciek tego plynu chłodniczego i okazalo się że wycieka miedzy obudowątermostatu a blokiem silnika, tam ktos nawalił silikonu a czy przypadkiem nie powinna tam być jakaś uszczelka?

I mam duzy problem jesli chodzi o silniczek krokowy bo w sklepie mi powiedzial gosciu ze nie ma dostepnosci tzn ze zekomo nie produkują...

[ Dodano: 02-07-2011, 19:41 ]
Kolejna sprawa, zrobilem sprawdzenie komputera i wywala mi blad 44, nigdzie nie ma nic o takim bledzie... moze ktos cos wie na temat tego bledu?

[ Dodano: 23-10-2011, 23:18 ]
Mam kolejny problem, nie wiem o co chodzi za bardzo.. mianowicie auto gdy chodzi nie wazne ile gazu sie wzisnie caly czas pokazuje obrotomiesz 9 tys obrotow mimo ze silnik chodzi na niskich obrotach...

pozatym gasnie na wolnych obrotach, bardzo ciezko sie wkreca na obroty ( slyszalnie bo obrotomierz wariuje) trzeba dodac gazu na maxa i chwile poczekac az sie wkreci.

Robilem sprawdzenie komputera i wyszlo blad czunika przepustnicy TPS. Czy to wina samego czujnika czy moze calej przepustnicy a moze jeszcze czegos innego? głownie to to ze caly czas jest 9 tys obrotow to jest najdziwniejsze. Prsze o porady.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.