[1G 90-94] wielkie obroty |
Autor |
Wiadomość |
topgear8/10
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2011 Posty: 5 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 11-03-2011, 19:34 [1G 90-94] wielkie obroty
|
|
|
Witam . od roku jestem właścicielem eclipse 1g(4g63) z 92 roku. od początku miałem problem z obrotami . Objawy w zeszlym roku: odpalałem auto i samo gaslo , w ogóle nie trzymało wolnych obrotów , podłaczony pod komputer wykazał sonde lambda, która została wymieniona , wyczyszczona przepustnica, jednak praktycznie w ogóle nie zostało to zlikwidowane, podciągniecie linki spowodowało ze zaczął trzymać prawidłowe wolne obroty na zimnym silniku , natomiast w miarę nagrzewanie rosły do około 1700 . następnie auto stało kilka miesięcy z wyjętym akumulatorem . W tej chwili zacząłem go reanimować wszystko jest super oprócz wolnych obrotów, które siegaja nawet na zimnym silniku 3 tysięcy . śruba od linki nic nie daje , jedynie moge je jeszcze podkręcic ale nie ma możliwości zmniejszenia ich , ostatnio doczytałem, ze po odłaczeniu akumulatora powinno sie ponownie zaprogramować komputer, dlatego tez prosze o pomoc bo elektroniki w autach nie mam mocno opanowanej i nie wiem czy jestem to w stanie zrobić samemu czy lepiej powierzyć mechanikowi chyba, że przychodzą Wam jakieś inne pomysły co może byc tego powodem ?pozdrawiam |
|
|
|
 |
paxel
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2010 Posty: 39 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 11-03-2011, 19:49
|
|
|
Proponuje podjechać na diagnostykę i regulacje silnika. |
_________________ Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach |
|
|
|
 |
topgear8/10
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2011 Posty: 5 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 11-03-2011, 19:54
|
|
|
Dodam jeszcze pytanie czy znacie mechanika w woj. dolnośląskim najlepiej w okolicach wałbrzycha, który ma pojęcie na temat miśków ? w zeszłym roku chciałem uporać się z tym problemem ale mam wrażenie, że nie mogąc lub nie umiejąc zdiagnozować robią wszystko po kolei a ja płace .. |
|
|
|
 |
lombard
Forumowicz JESTEM HARDCOREM !!!
Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 266 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 11-03-2011, 23:32
|
|
|
Czy "CE" na desce rozdzielczej się zapaliło ?
Kolego moja propozycja jest taka - zakup zwykłą 12 V diodę z wbudowanym rezystorem (dostępna w każdym sklepie z elektroniką )i dalej -
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60508
Sam odczytasz błędy - bez płacenia za diagnostykę - i sam ogarniesz problem.
Temat naprawdę łatwy do ogarnięcia - jak czegoś nie rozumiesz pisz - pomożemy .
Jak to nie pomoże to będziesz szukał pomocy u mechaników... |
|
|
|
 |
topgear8/10
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2011 Posty: 5 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 12-03-2011, 09:07
|
|
|
okey postaram się to jak najszybciej zrobić.check engine się nie świeci. |
|
|
|
 |
lombard
Forumowicz JESTEM HARDCOREM !!!
Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 266 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 12-03-2011, 09:48
|
|
|
A jest żarówka w kontrolce "CE" ? |
|
|
|
 |
topgear8/10
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2011 Posty: 5 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 12-03-2011, 09:59
|
|
|
jest jest , przy odpalaniu działa normalnie -zapala się i gaśnie .. |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-03-2011, 11:28
|
|
|
Ludzie... czytajmy ze zrozumieniem, chłopak naciągnął linkę gazu jak w polonezie żeby trzymał obroty na zimnym silniku... czyli IPS cały czas jest rozwarty więc nie ma odcinki przy 2000rpm na puszczonym pedale, przepustnica otwarta za bardzo więc obroty na ciepłym takie wysokie, bo na zimnym ma opory (po to jest ssanie) to jak się rozgrzeje to ma 3000... Piękne druciarstwo... I co tu da reset ECU i nauka wolnych obrotów? Na forum znajdziesz (nawet w moich postach) jak ma wyglądać regulacja przepustnicy. A sądzę że problem zaczął się kiedy padł krokowy, albo poszły kondy w ECU i i tak nie działa poprawnie regulacja wolnych, stąd zaczęło się ciągnięcie linki itp... Sonda nie ma nic do wolnych obrotów ;p Pozdrawiam, i zapraszam do lektury forum. |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
topgear8/10
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2011 Posty: 5 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 12-03-2011, 11:58
|
|
|
to brzmi całkiem konstruktywnie postaram się to zrobić , co do sondy -komputer wykazał bład to wymnieniłem, wtedy świeciło się CE , co się póżniej okazało nie przez sonde tylko klema dotykała maski .. co do forum to jestem nowy , zaczynam szukać info.. |
|
|
|
 |
|