Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Dławi się na niskich obrotach
Autor Wiadomość
nikoten 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 8
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 21-03-2011, 19:58   [EA5A/W 2.5] Dławi się na niskich obrotach

Witam
Zakładam nowy temat gdyż właśnie przeszukuję forum, ale do tej pory nic nie znalazłem.
A chodzi mi o to, że mój misiek 2,5 v6 dziś mnie zawiódł. A stało się coś takiego: gdy ruszyłem sobie i wbiłem 2 bieg po czym dodałem gazu mój Misiek zaczął się dławić i nie chciał wejść na obroty. Po wciśnięciu pedału gazu do końca obroty wcale nie rosną tylko się dławi, po lekkim dodaniu gazu dławi się lekko, ale wchodzi na obroty.Tak się dzieje na benzynie jak i na gazie. Czy ktoś się spotkał z takim czymś? Proszę o pomoc, a ja tym czasem dalej będę studiował forum w poszukiwaniu odpowiedzi. Acha po podpięciu komputera do Miśka komputer nie umiał sie połączyć.
Ostatnio zmieniony przez Owczar 22-03-2011, 12:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-03-2011, 20:47   

Jaki rocznik i w jakim stanie uklad WN :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
nikoten 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 8
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 21-03-2011, 20:53   

rocznik 1997 a jaki układ niestety nie pamiętam
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-03-2011, 21:09   

Stawiam na problem z zasilaniem w paliwo. Filtr paliwa wymieniony? Wydajność pompy paliwa do sprawdzenia. Miałem identyczne objawy w okresie bardzo dużych mrozów jak przy niskim stanie paliwa w zbiorniku skropliła mi się woda na górnej ściance zbiornika, po czym pewnie wpadła do benzyny i nie chciał wchodzić na obroty, tylko po dodaniu gazu zwalniał i spadał z obrotów.
 
 
nikoten 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 8
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 21-03-2011, 21:15   

Wymieniałem w nim filtry w tym i paliwa, ale jeśli jest tak jak piszesz z wodą w benzynie to na gazie powinno być wszystko w porządku, a tak nie jest.

Po studiowaniu coraz głębszym forum przychodzi mi do głowy aparat zapłonowy.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-03-2011, 21:29   

kopułka, palec, przewody WN, świece zapłonowe - pomyśl o tych rzeczach
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
nikoten 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 8
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 21-03-2011, 21:31   

Tak zrobię, a takie pytanko jeszcze mam, czy to może być wina nowej instalacji gazowej?
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 21-03-2011, 21:34   

nikoten napisał/a:
Tak zrobię, a takie pytanko jeszcze mam, czy to może być wina nowej instalacji gazowej?

przy montażu LPG układ zapłonowy musi być w idealnym stanie , jak jest w kiepskim stanie to LPG bardzo go obciąża i szybko wykańcza
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-03-2011, 21:35   

Jeżeli problemy zaczeły się odrazu po montażu, to możliwe, może sterownik psioczyć.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-03-2011, 21:38   

nikoten napisał/a:
jeśli jest tak jak piszesz z wodą w benzynie to na gazie powinno być wszystko w porządku, a tak nie jest.
Zgadza się.
 
 
nikoten 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 8
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 21-03-2011, 21:42   

Jutro odstawię autko tam gdzie montowałem gaz i zobaczymy co powiedzą, mam tylko nadzieję, że moja kieszeń to udźwignie ;)
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 21-03-2011, 23:30   

No to masz do wymiany cewkę miałem to samo używka z 98-99 roku załatwi sprawę.Duże obciążenie na LPG + wadliwe cewki z lat 96-97 = taka właśnie awaria.ja właśnie jestem na etapie naprawy starej cewki i całego modułu tak na zapas jak mi sie uda udostępnie wiedzę innym:)
A no i po wymianie Cewki proponuje zakupic kable i świece
 
 
 
karber 
Nowy Forumowicz
karber

Auto: Mitsubishi Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: wołomin
Wysłany: 22-03-2011, 12:12   

spróbuj odłączyc przepływomierz i zobacz czy będzie to samo.
Miałem takie same objawy wymiana przepływomierza pomogła a miałem cewkę wymieniac.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-03-2011, 12:55   

nikoten, tagowanie tematów i nazewnictwo się kłania.
 
 
nikoten 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 8
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 22-03-2011, 13:25   

Sorry za złe napisany temat, ale wczoraj byłem wyjątkowo silnie wzburzony i pisałem pochopnie temat, aby otrzymać jak najszybciej odpowiedzi. Następny temat na pewno będzie spełniał wymogi w nazewnictwie.

Autko odstawiłem do firmy która mi zakładała gaz i zobaczymy co oni tam wykombinują.
Co do mojej awarii to po przeczytaniu wielu tematów z podobnymi objawami do "moich" już nie jestem niczego pewien. Pocieszam się tym, iż do awarii doszło na parkingu podczas ruszania a nie podczas wyprzedzania bo wtedy mógł by to być wyjątkowo bolesny problem.
Gdy dostanę odpowiedź z warsztatu napiszę co dolegało Miśkowi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.