Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Samochód do 28 tyś
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 22-03-2011, 00:33   

Jackie_ts, zwróć uwagę, że moje wątpliwości nie dotyczą samochodu marki Toyota Corolla TS, tylko ograniczonej kwocie 28tyś przeznaczonej na zakup.
Na rynku samochodów używanych Corolla sama w sobie tania nie jest, a tu mówimy o topowej wersji.
Twierdzicie, że ta kwota jest realna do zakupu zdrowego egzemplarza, który nie wpakuje nas w niepotrzebne wydatki. OK, nie pozostaje nic innego jak trzymać Was za słowo.
pozdrawiam
Fajny człowiek. :wink:
 
 
Energo 
Forumowicz

Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-03-2011, 00:34   

deenbe napisał/a:
Energo napisał/a:
To pomyśl sobie, że 2zz ge do dziś są wsadzane do Lotusa 8)

k20 tez:)

Ooo, tego nie wiedziałem :) Dysponujesz jakims linkiem albo inną wskazówką dzieki której mozna sie dowiedzieć czegos wiecej na ten temat ?

[ Dodano: 22-03-2011, 00:38 ]
Jackie_ts napisał/a:
żadnej wojny nie chcę

widzę że zrobiliśmy desant na forum Mitsu ;)
_________________
Pozdrawiam,
Energo
 
 
Jackie_ts 
Nowy Forumowicz

Auto: cts
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 9
Skąd: lbn
Wysłany: 22-03-2011, 01:04   

Energo napisał/a:

deenbe napisał/a:
Energo napisał/a:
To pomyśl sobie, że 2zz ge do dziś są wsadzane do Lotusa 8)

k20 tez:)

Ooo, tego nie wiedziałem :) Dysponujesz jakims linkiem albo inną wskazówką dzieki której mozna sie dowiedzieć czegos wiecej na ten temat ?
Energo silniki toyoty są w serii, k20 jest silnikiem swapowym, czyli nieoficjalnym. przynajmniej tak było. jeśli lotus dodaje k20, to dla mnie coś nowego.

mkm no tak, ale nie powiesz mi że trochę zamieszałeś wcześniej :) a zadbanego ts'a kupisz w 28tysiącach. i to jest spory plus tego samochodu. fakt, jak każdy słyszał ile dałem za samochód i jak okazywało się że to corolla, to było "czemu tak drogo, przepłaciłeś, a co on, ze złota?" itd. dla niektórych to tylko corolla, bo nie wiedzą że troszkę mocniejsza i lepiej wyposażona
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-03-2011, 08:09   

Jackie_ts napisał/a:
na zarzut że silniki padają jak muchy, przydałoby się to czymś poprzeć, prawda? jakoś pozostało na "słyszałem, ludzie mówią, piszą". ale jak co do czego to tych ludzi nie widać. nie jest ich więcej niż u większości innych marek, przeciwnie. pewnie że da się wszystko zajechać i zniszczyć. ale jeśli coś psuje się bardzo sporadycznie, to chyba nie wypada mówić że się sypie że aż strach dotknąć. widzisz, mam ten dystans i pokorę, że nie wypowiadam się na temat o którym nic nie wiem
Nie słyszałem i nie ludzie mówią i piszą, ale na własne oczy widziałem, nie mam zamiaru nic udowadniać na siłe, ponadto ani to w moim interesie, ani żadnych profitów z tego nie mam, że wedle Waszego mniemania "rzucam złe światło" na sprawe.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 22-03-2011, 16:18   

Chyba nie mówicie o tym Lotusie :D http://www.adrenalinemoto...ge-turbo-500-km

Jackie_ts, Lotus we wszystkich swoich modelach ma silniki z Toyoty. A wkładaja pewnie K20, gdyz jest łatwo i w miare tanio modyfikowalny (oczywiście mowa o tych pierwszych 10-20%). Można z niego na wolnnossaku wyciagnąć spokojnie ponad 300KM.
Tutaj przykład z polski http://www.furious.pl/art...-crx/index.htm.

Jackie_ts, O hondach może poopowiadać kolega NEO z twojego forum :wink:
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 22-03-2011, 17:29   

m6riano napisał/a:

wklej...chętnie obejrze...;-)

Możesz nawet kupić :D
http://www.lancerregister...ad.php?t=215044
(tylko nie zapomnij się zarejstrować...)
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2011, 17:30   

Hubeeert napisał/a:
a 1.4 TSI też był silnikiem roku któregośtam co nie przeszkadza mu być awaryjnym gównem.


A jeździł nim ktoś kiedyś z Was dłużej niż na jeździe próbnej, żeby tak uogólniać?

:)
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 22-03-2011, 19:07   

swinks_UK napisał/a:
m6riano napisał/a:

wklej...chętnie obejrze...;-)

Możesz nawet kupić :D
http://www.lancerregister...ad.php?t=215044
(tylko nie zapomnij się zarejstrować...)


hehhe.....no thx..;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Jackie_ts 
Nowy Forumowicz

Auto: cts
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 9
Skąd: lbn
Wysłany: 22-03-2011, 21:56   

Morfi, czyli tak jam przypuszczałem- standardowe powody przy swapie silnika :)

bartek2800 napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
a 1.4 TSI też był silnikiem roku któregośtam co nie przeszkadza mu być awaryjnym gównem.


A jeździł nim ktoś kiedyś z Was dłużej niż na jeździe próbnej, żeby tak uogólniać?

:)

właśnie o to mi cały czas chodzi. sam nie miałem kontaktu z tym silnikiem. gdzieś obiło mi się o uszy, że faktycznie jest niedopracowany. ale to mi nie wystarcza do tego, by mówić że silnik jest do bani. opierać swoją opinię, na czyjejś opinii gdzieś zasłyszanej? nie, dziękuję.

robertdg napisał/a:
Nie słyszałem i nie ludzie mówią i piszą, ale na własne oczy widziałem, nie mam zamiaru nic udowadniać na siłe, ponadto ani to w moim interesie, ani żadnych profitów z tego nie mam, że wedle Waszego mniemania "rzucam złe światło" na sprawe.
no to musiałeś widzieć całą górę tych silników, żeby stwierdzić że padają jak muchy. widziałeś jeden uszkodzony silnik? i jaka to była awaria? widzisz, nie interesujesz się toyotami, a znasz awaryjność ich silników. masz lepsze dojścia bez angażowania się, niż ludzie z toyot, którzy się nimi interesują. i skoro jest na ulicach pełno aut z silnikami vvt-i i vvtl-i (nie wspominając o starszych vvt) to ile więcej jest w warsztatach czy na złomowiskach z powodów silnika. to musi być niesamowice duża liczba :)
vvt-i miało problem z braniem oleju z początku serii i tyle. gdzie tu padanie silników?
tobie skrzynia jeszcze działa w galancie? bo słyszałem że sypie się strasznie.. no i te łożyska :roll:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-03-2011, 22:06   

Jackie_ts napisał/a:
no to musiałeś widzieć całą górę tych silników, żeby stwierdzić że padają jak muchy. widziałeś jeden uszkodzony silnik? i jaka to była awaria? widzisz, nie interesujesz się toyotami, a znasz awaryjność ich silników. masz lepsze dojścia bez angażowania się, niż ludzie z toyot, którzy się nimi interesują. i skoro jest na ulicach pełno aut z silnikami vvt-i i vvtl-i (nie wspominając o starszych vvt) to ile więcej jest w warsztatach czy na złomowiskach z powodów silnika. to musi być niesamowice duża liczba :)
vvt-i miało problem z braniem oleju z początku serii i tyle. gdzie tu padanie silników?
tobie skrzynia jeszcze działa w galancie? bo słyszałem że sypie się strasznie.. no i te łożyska
Uszczypliwy jesteś, ruch w interesie jest, gość naprawia tylko i wyłacznie silniki i skrzynie Toyoty, bo ma oryginalne części w przystępnych cenach, dlatego tez sam jeździ Toyotą, bo jego to nie przeraza, silniki głownie naprawia z powodów uszkodzeń korbowych, skrzynie głownie z powodu łożysk. Proszę Cię już nie kieruj żadnych postów w moim kierunku, bo to jak gadanie z fanatykiem VAG-a na temat bezawaryjności wszechwspaniałej przecudownej niemieckiej motoryzacji, prawda jest taka, że kazdy samochód się psuje niezaleznie od marki, a ja nie mam ochoty nikomu nic udowadniać.

Życze bezawaryjności i zadowolenia.

P.S. a jak już pytasz o mechanike Galanta, to wiedz, że kupiłem go świadomie, wiedząc, że istnieje możliwość pewnych defektów.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Energo 
Forumowicz

Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-03-2011, 22:28   

Żeby już prawdzie stało się zadość - u nas na forum nikomu nie padła ani skrzynia ani silnik w TS. Znamy z forum jeden przypadek panewek które prawdopodobnie wykończył Castrol 0W40 (żaden inny TS na takim oleju nie jeździł). Jeśli ktoś jeździł bardzo ostro, zdarzały sie problemy ze sprzegłem (niektórzy wymieniali nawet po 20 tyś km ;) )
W sumie przez forum przewinęło się z 15 TSów, 2 Celiki TS, więc chyba można to potraktować jako grupę reprezentatywną.

Jeśli chodzi o silniki innych modeli, to jedyną poważną powtarzającą się usterką jest branie oleju przez silniki VVT-i pierwszej generacji montowane w Corolli E11 (Toyota robiła wtedy nawet akcje serwisową i wymieniała bloki. Kto sie na tą akcje nie załapał w ramach gwarancji, to do dziś ma kłopot z braniem oleju)

Skrzynie biegów - zdarzają sie przypadki padniętych łożysk w każdej generacji corolli, ale nie jest to plaga - po prostu sie zdarza (ale tak jak pisałem, nie w TS)
_________________
Pozdrawiam,
Energo
 
 
Jackie_ts 
Nowy Forumowicz

Auto: cts
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 9
Skąd: lbn
Wysłany: 22-03-2011, 22:38   

robertdg napisał/a:
Uszczypliwy jesteś
winny ;)
robertdg napisał/a:
to jak gadanie z fanatykiem VAG-a na temat bezawaryjności wszechwspaniałej przecudownej niemieckiej motoryzacji
niezupełnie. nie jestem fanatykiem żadnej marki, ani tym bardziej modelu. ja chcę tych padniętych much, chcę krwiiiii. wiesz, są warsztaty zajmujące sie jedynie audi, mercedesami czy innymi markami, i też codziennie mają klientów. to niczego nie udowadnia.
robertdg napisał/a:
prawda jest taka, że kazdy samochód się psuje niezaleznie od marki
właśnie. tylko o to mi chodzi. każda marka się psuje, i w każdym samochodzie może zepsuć się niemalże każdy element. gdy coś się psuje bardzo często, można powiedzieć że jest do bani i zwracać innym na to szczególną uwagę. silniki w toyocie nie psują się częściej niż w mitsu, czy innym aucie, więc nie jest sprawiedliwe puszczanie niesprawdzonych informacji. wiadomo, że przy kupnie należy się zainteresować stanem silnika, niezależnie od marki, ale przy vvt-i czy vvtl-i nie ma powodów żeby patrzeć wyjątkowo podejrzliwym i nieufnym okiem
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 22-03-2011, 22:39   

Energo napisał/a:
branie oleju przez silniki VVT
Wiertarki musza brać olej nie mówiąc juz o zmiennych fazach rozrzadu, czy to vtec, czy vvt czy vanos :D .
Jak człowiek kręci ponad 7 tys rpm, to cos kiedys musi popuścić. :wink:
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Jackie_ts 
Nowy Forumowicz

Auto: cts
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 9
Skąd: lbn
Wysłany: 22-03-2011, 23:18   

Morfi napisał/a:
Energo napisał/a:
branie oleju przez silniki VVT
Wiertarki musza brać olej nie mówiąc juz o zmiennych fazach rozrzadu, czy to vtec, czy vvt czy vanos :D .
Jak człowiek kręci ponad 7 tys rpm, to cos kiedys musi popuścić. :wink:
nie no branie oleju jest wliczone w cenę. u mnie (odpukać) jest niezauważalne. ale to też kwestia oleju i kręcenia silnika. mówimy o vvt-i z początku serii, które nadmiernie brały ten olej. była akcja serwisowa z tego powodu.
ciekawe ile poszło oleju przy 24h teście wytrzymałościowym 192konnego vvtl-i :)
 
 
Energo 
Forumowicz

Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-03-2011, 23:26   

Jackie_ts napisał/a:

ciekawe ile poszło oleju przy 24h teście wytrzymałościowym 192konnego vvtl-i :)

jak on był kręcony w tym teście ? 9 tys rpm przez 24 h ? Ciekawe czy to były warunki labolatoryjne (jakieś extra chłodzenie) czy to była symulacja drogowej jazdy ?
_________________
Pozdrawiam,
Energo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.