 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Samochód do 28 tyś |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 22-03-2011, 00:33
|
|
|
Jackie_ts, zwróć uwagę, że moje wątpliwości nie dotyczą samochodu marki Toyota Corolla TS, tylko ograniczonej kwocie 28tyś przeznaczonej na zakup.
Na rynku samochodów używanych Corolla sama w sobie tania nie jest, a tu mówimy o topowej wersji.
Twierdzicie, że ta kwota jest realna do zakupu zdrowego egzemplarza, który nie wpakuje nas w niepotrzebne wydatki. OK, nie pozostaje nic innego jak trzymać Was za słowo.
pozdrawiam
Fajny człowiek. |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-03-2011, 00:34
|
|
|
deenbe napisał/a: | Energo napisał/a: | To pomyśl sobie, że 2zz ge do dziś są wsadzane do Lotusa |
k20 tez:) |
Ooo, tego nie wiedziałem Dysponujesz jakims linkiem albo inną wskazówką dzieki której mozna sie dowiedzieć czegos wiecej na ten temat ?
[ Dodano: 22-03-2011, 00:38 ]
Jackie_ts napisał/a: | żadnej wojny nie chcę |
widzę że zrobiliśmy desant na forum Mitsu |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
Jackie_ts
Nowy Forumowicz
Auto: cts
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 9 Skąd: lbn
|
Wysłany: 22-03-2011, 01:04
|
|
|
Energo napisał/a: |
deenbe napisał/a:
Energo napisał/a:
To pomyśl sobie, że 2zz ge do dziś są wsadzane do Lotusa
k20 tez:)
Ooo, tego nie wiedziałem Dysponujesz jakims linkiem albo inną wskazówką dzieki której mozna sie dowiedzieć czegos wiecej na ten temat ? | Energo silniki toyoty są w serii, k20 jest silnikiem swapowym, czyli nieoficjalnym. przynajmniej tak było. jeśli lotus dodaje k20, to dla mnie coś nowego.
mkm no tak, ale nie powiesz mi że trochę zamieszałeś wcześniej a zadbanego ts'a kupisz w 28tysiącach. i to jest spory plus tego samochodu. fakt, jak każdy słyszał ile dałem za samochód i jak okazywało się że to corolla, to było "czemu tak drogo, przepłaciłeś, a co on, ze złota?" itd. dla niektórych to tylko corolla, bo nie wiedzą że troszkę mocniejsza i lepiej wyposażona |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-03-2011, 08:09
|
|
|
Jackie_ts napisał/a: | na zarzut że silniki padają jak muchy, przydałoby się to czymś poprzeć, prawda? jakoś pozostało na "słyszałem, ludzie mówią, piszą". ale jak co do czego to tych ludzi nie widać. nie jest ich więcej niż u większości innych marek, przeciwnie. pewnie że da się wszystko zajechać i zniszczyć. ale jeśli coś psuje się bardzo sporadycznie, to chyba nie wypada mówić że się sypie że aż strach dotknąć. widzisz, mam ten dystans i pokorę, że nie wypowiadam się na temat o którym nic nie wiem | Nie słyszałem i nie ludzie mówią i piszą, ale na własne oczy widziałem, nie mam zamiaru nic udowadniać na siłe, ponadto ani to w moim interesie, ani żadnych profitów z tego nie mam, że wedle Waszego mniemania "rzucam złe światło" na sprawe. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 22-03-2011, 16:18
|
|
|
Chyba nie mówicie o tym Lotusie http://www.adrenalinemoto...ge-turbo-500-km
Jackie_ts, Lotus we wszystkich swoich modelach ma silniki z Toyoty. A wkładaja pewnie K20, gdyz jest łatwo i w miare tanio modyfikowalny (oczywiście mowa o tych pierwszych 10-20%). Można z niego na wolnnossaku wyciagnąć spokojnie ponad 300KM.
Tutaj przykład z polski http://www.furious.pl/art...-crx/index.htm.
Jackie_ts, O hondach może poopowiadać kolega NEO z twojego forum |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 22-03-2011, 17:29
|
|
|
m6riano napisał/a: |
wklej...chętnie obejrze...;-) |
Możesz nawet kupić
http://www.lancerregister...ad.php?t=215044
(tylko nie zapomnij się zarejstrować...) |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-03-2011, 17:30
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | a 1.4 TSI też był silnikiem roku któregośtam co nie przeszkadza mu być awaryjnym gównem. |
A jeździł nim ktoś kiedyś z Was dłużej niż na jeździe próbnej, żeby tak uogólniać?
|
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 22-03-2011, 19:07
|
|
|
hehhe.....no thx..;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Jackie_ts
Nowy Forumowicz
Auto: cts
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 9 Skąd: lbn
|
Wysłany: 22-03-2011, 21:56
|
|
|
Morfi, czyli tak jam przypuszczałem- standardowe powody przy swapie silnika
bartek2800 napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | a 1.4 TSI też był silnikiem roku któregośtam co nie przeszkadza mu być awaryjnym gównem. |
A jeździł nim ktoś kiedyś z Was dłużej niż na jeździe próbnej, żeby tak uogólniać?
|
właśnie o to mi cały czas chodzi. sam nie miałem kontaktu z tym silnikiem. gdzieś obiło mi się o uszy, że faktycznie jest niedopracowany. ale to mi nie wystarcza do tego, by mówić że silnik jest do bani. opierać swoją opinię, na czyjejś opinii gdzieś zasłyszanej? nie, dziękuję.
robertdg napisał/a: | Nie słyszałem i nie ludzie mówią i piszą, ale na własne oczy widziałem, nie mam zamiaru nic udowadniać na siłe, ponadto ani to w moim interesie, ani żadnych profitów z tego nie mam, że wedle Waszego mniemania "rzucam złe światło" na sprawe. | no to musiałeś widzieć całą górę tych silników, żeby stwierdzić że padają jak muchy. widziałeś jeden uszkodzony silnik? i jaka to była awaria? widzisz, nie interesujesz się toyotami, a znasz awaryjność ich silników. masz lepsze dojścia bez angażowania się, niż ludzie z toyot, którzy się nimi interesują. i skoro jest na ulicach pełno aut z silnikami vvt-i i vvtl-i (nie wspominając o starszych vvt) to ile więcej jest w warsztatach czy na złomowiskach z powodów silnika. to musi być niesamowice duża liczba
vvt-i miało problem z braniem oleju z początku serii i tyle. gdzie tu padanie silników?
tobie skrzynia jeszcze działa w galancie? bo słyszałem że sypie się strasznie.. no i te łożyska |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-03-2011, 22:06
|
|
|
Jackie_ts napisał/a: | no to musiałeś widzieć całą górę tych silników, żeby stwierdzić że padają jak muchy. widziałeś jeden uszkodzony silnik? i jaka to była awaria? widzisz, nie interesujesz się toyotami, a znasz awaryjność ich silników. masz lepsze dojścia bez angażowania się, niż ludzie z toyot, którzy się nimi interesują. i skoro jest na ulicach pełno aut z silnikami vvt-i i vvtl-i (nie wspominając o starszych vvt) to ile więcej jest w warsztatach czy na złomowiskach z powodów silnika. to musi być niesamowice duża liczba
vvt-i miało problem z braniem oleju z początku serii i tyle. gdzie tu padanie silników?
tobie skrzynia jeszcze działa w galancie? bo słyszałem że sypie się strasznie.. no i te łożyska | Uszczypliwy jesteś, ruch w interesie jest, gość naprawia tylko i wyłacznie silniki i skrzynie Toyoty, bo ma oryginalne części w przystępnych cenach, dlatego tez sam jeździ Toyotą, bo jego to nie przeraza, silniki głownie naprawia z powodów uszkodzeń korbowych, skrzynie głownie z powodu łożysk. Proszę Cię już nie kieruj żadnych postów w moim kierunku, bo to jak gadanie z fanatykiem VAG-a na temat bezawaryjności wszechwspaniałej przecudownej niemieckiej motoryzacji, prawda jest taka, że kazdy samochód się psuje niezaleznie od marki, a ja nie mam ochoty nikomu nic udowadniać.
Życze bezawaryjności i zadowolenia.
P.S. a jak już pytasz o mechanike Galanta, to wiedz, że kupiłem go świadomie, wiedząc, że istnieje możliwość pewnych defektów. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-03-2011, 22:28
|
|
|
Żeby już prawdzie stało się zadość - u nas na forum nikomu nie padła ani skrzynia ani silnik w TS. Znamy z forum jeden przypadek panewek które prawdopodobnie wykończył Castrol 0W40 (żaden inny TS na takim oleju nie jeździł). Jeśli ktoś jeździł bardzo ostro, zdarzały sie problemy ze sprzegłem (niektórzy wymieniali nawet po 20 tyś km )
W sumie przez forum przewinęło się z 15 TSów, 2 Celiki TS, więc chyba można to potraktować jako grupę reprezentatywną.
Jeśli chodzi o silniki innych modeli, to jedyną poważną powtarzającą się usterką jest branie oleju przez silniki VVT-i pierwszej generacji montowane w Corolli E11 (Toyota robiła wtedy nawet akcje serwisową i wymieniała bloki. Kto sie na tą akcje nie załapał w ramach gwarancji, to do dziś ma kłopot z braniem oleju)
Skrzynie biegów - zdarzają sie przypadki padniętych łożysk w każdej generacji corolli, ale nie jest to plaga - po prostu sie zdarza (ale tak jak pisałem, nie w TS) |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
Jackie_ts
Nowy Forumowicz
Auto: cts
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 9 Skąd: lbn
|
Wysłany: 22-03-2011, 22:38
|
|
|
robertdg napisał/a: | Uszczypliwy jesteś | winny
robertdg napisał/a: | to jak gadanie z fanatykiem VAG-a na temat bezawaryjności wszechwspaniałej przecudownej niemieckiej motoryzacji | niezupełnie. nie jestem fanatykiem żadnej marki, ani tym bardziej modelu. ja chcę tych padniętych much, chcę krwiiiii. wiesz, są warsztaty zajmujące sie jedynie audi, mercedesami czy innymi markami, i też codziennie mają klientów. to niczego nie udowadnia.
robertdg napisał/a: | prawda jest taka, że kazdy samochód się psuje niezaleznie od marki | właśnie. tylko o to mi chodzi. każda marka się psuje, i w każdym samochodzie może zepsuć się niemalże każdy element. gdy coś się psuje bardzo często, można powiedzieć że jest do bani i zwracać innym na to szczególną uwagę. silniki w toyocie nie psują się częściej niż w mitsu, czy innym aucie, więc nie jest sprawiedliwe puszczanie niesprawdzonych informacji. wiadomo, że przy kupnie należy się zainteresować stanem silnika, niezależnie od marki, ale przy vvt-i czy vvtl-i nie ma powodów żeby patrzeć wyjątkowo podejrzliwym i nieufnym okiem |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 22-03-2011, 22:39
|
|
|
Energo napisał/a: | branie oleju przez silniki VVT | Wiertarki musza brać olej nie mówiąc juz o zmiennych fazach rozrzadu, czy to vtec, czy vvt czy vanos .
Jak człowiek kręci ponad 7 tys rpm, to cos kiedys musi popuścić. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Jackie_ts
Nowy Forumowicz
Auto: cts
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 9 Skąd: lbn
|
Wysłany: 22-03-2011, 23:18
|
|
|
Morfi napisał/a: | Energo napisał/a: | branie oleju przez silniki VVT | Wiertarki musza brać olej nie mówiąc juz o zmiennych fazach rozrzadu, czy to vtec, czy vvt czy vanos .
Jak człowiek kręci ponad 7 tys rpm, to cos kiedys musi popuścić. | nie no branie oleju jest wliczone w cenę. u mnie (odpukać) jest niezauważalne. ale to też kwestia oleju i kręcenia silnika. mówimy o vvt-i z początku serii, które nadmiernie brały ten olej. była akcja serwisowa z tego powodu.
ciekawe ile poszło oleju przy 24h teście wytrzymałościowym 192konnego vvtl-i |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-03-2011, 23:26
|
|
|
Jackie_ts napisał/a: |
ciekawe ile poszło oleju przy 24h teście wytrzymałościowym 192konnego vvtl-i |
jak on był kręcony w tym teście ? 9 tys rpm przez 24 h ? Ciekawe czy to były warunki labolatoryjne (jakieś extra chłodzenie) czy to była symulacja drogowej jazdy ? |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
|
|