 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: roch_27 05-09-2007, 09:38 |
[EAxx] Pompa ABS |
Autor |
Wiadomość |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2006, 19:50 [EAxx] Pompa ABS
|
|
|
wyizolowalem pytanie:) bo moze do tamtego dzialu nie wszyscy zagladaja;-) kto ma moze albo moze zrobic zdjecie pompy ABS:) bo podobno w galantach jest a u mnie nie ma!:) |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 23-12-2010, 19:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2006, 19:18
|
|
|
Nie bylo EA bez ABS - to juz standard. Jak otworzysz maske to powinna byc przy grodzi po stronie pasazera.
 |
|
|
|
 |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 05-11-2006, 16:27
|
|
|
qrde no to mam problem:) Panowie jakbyscie mogli mi wskazac gdzie dokladnie znajde bezpiecznik od ABSu ( ktory to jest ) . A czy stycznik ten przy akumulatorze tez wymienic?;] wydaje sie dobry. Jesli mowicie ze musialbyc ABS to nawet jak ktos go wyjal ( mam nadzieje ze nie ) to i tak kontrolka na blacie powinna swiecic:) |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 05-11-2006, 20:46
|
|
|
Kontrolka od ABS-u powinna sie zaswiecic po przekreceniu kluczyka na zaplon razem z innymi, a pozniej zgasnac. Postaram sie jutro sprawdzic gdzie jest ten bezpiecznik.
[ Dodano: 06-11-2006, 02:32 ]
Wlasnie mi wpadlo w oko - jak wejdziesz do mojej galerii (link w stopce kazdego mojego postu) to znajdziesz fotke z bebechami pod maska. Odszukaj na grodzi silniczek wycieraczek i pod nim masz taka czarna kostke ABS i nieco nizej i na prawo widac nawet pompe ABS - tak jak mowilem jest na grodzi po stronie pasazera. |
|
|
|
 |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2006, 13:10
|
|
|
dzieki.. eh niestety nie posiadam tych elementow:( jakis idota napewno wyjal;( |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2006, 13:20
|
|
|
Hmm no przykro mi, to faktycznie musial byc idiota... Dobrze, ze chociaz silnik i kola zostawil |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-11-2006, 07:55
|
|
|
Poainna byc czarna kostka po lewej jak prztrzysz z przudu na silnik z napisem ABS..
No a pompy sie nie da nie zauwazyć.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-12-2010, 21:23 [EA5A/W 2.5] Prośba o zdjęcie okolic pompy ABS i korektora s
|
|
|
mam prośbę - zacząłem grzebać dziś przy przewodach hamulcowych, bo moje skorodowały i płyn się wylał;
no i kruszą się w rękach (w okolicach tylnej belki), więc zacząłem je ciąć flexem, skoro i tak trzeba je zdemontować
potem doszedłem do korektora na grodzi, ale nie dało się go odkręcić - śruba wyszła z kawałkiem ściany grodziowej i jedyna możliwość to było ucięcie przewodów przy pompie ABS - no i tera nie pamiętam który przewód gdzie szedł
zróbcie mi proszę "na teraz" zdjęcie tego miejsca - bo na korektorze są zaznaczone wyjścia, ale nie wiem, które prawe a które lewe...
tak samo z pompą ABS
wiadomo, że musi być układ krzyżowy i nie chcę zrobić inaczej
no i dobrze byłoby wiedzieć które wyjście idzie do którego koła z tyłu
edit: mam chyba najnowszą wersję pompy - tą, gdzie przewody na tył auta wychodzą z pompy poziomo w stronę silnika a nie pionowo w górę
o taką pompę mi chodzi.
korektor już doszedłem - patrząc przodem to lewa strona to lewy tył, prawa - prawy tył...
teraz pozostaje kwestia spięcia z pompą - podejrzewam że też lewy przewód jest do lewego tyłu...
manual nie prezentuje mojej pompy - nawet w suplemencie jej nie ma (wszystkie przewody idą tam w górę)
edit2: tak wygląda moja pompa:
http://allegro.pl/galant-...1353177136.html |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-12-2010, 22:48
|
|
|
Schemat podpięcia ciągle taki sam, we wszystkich modelach, no chyba że masz ASC (choć nie wynika to ze zdjęcia które pokazujesz na aukcji), wtedy jest różnica, rysunki poglądowe
Ponadto zwróć uwage na wybite oznaczenia na pompie, tuż koło przewodów hamulcowych - z angielskiego da się rozszyfrować te skróty dwuliterowe
[ Dodano: 22-12-2010, 22:54 ]
P.S. aby rozwiać Twe wątpliwości, pompa ASC nie ma szerokiej pojedyńczej kości, a 3 kości, z czego pierwsza jest 3 pinowa, druga 4 pinowa, trzecia 12 pinowa, w dodatku, przy pompie ASC wymagany jest elektroniczny kontroler ciśnienia, który znajduje się tuż pod mechaniczną pompą hamulcową na serwie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-12-2010, 07:32
|
|
|
nie mam ASC - w każdym razie nie mam przełączników, kompa i wiązki
niestety idę zaraz na żywioł
mam pompę jak ta z aukcji allegro - 4 wyjścia na górę i 2 na przód
te przednie są do tylnych hamulców
korektor rozszyfrowałem - pozostaje podpięcie do pompy, bo nie widziałem na niej żadnych oznaczeń... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-12-2010, 12:37
|
|
|
Kurde, wybacz kierowniku, było późno wczoraj jak to sklejałem i nie zwróciłem na ten szczegól uwagi, prosze:
Powinno pomóc |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-12-2010, 15:48
|
|
|
już mam zmontowane - wczoraj 1.5 godz. i dziś 6.5 poszło...
okazało się, że na pompie są napisy - tylko mocno niewidoczne... |
|
|
|
 |
|
|