Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
05-09-2007, 09:38
[EAxx] Pompa ABS
Autor Wiadomość
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2006, 19:50   [EAxx] Pompa ABS

wyizolowalem pytanie:) bo moze do tamtego dzialu nie wszyscy zagladaja;-) kto ma moze albo moze zrobic zdjecie pompy ABS:) bo podobno w galantach jest a u mnie nie ma!:)
Ostatnio zmieniony przez Owczar 23-12-2010, 19:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2006, 19:18   

Nie bylo EA bez ABS - to juz standard. Jak otworzysz maske to powinna byc przy grodzi po stronie pasazera.

 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2006, 16:27   

qrde no to mam problem:) Panowie jakbyscie mogli mi wskazac gdzie dokladnie znajde bezpiecznik od ABSu ( ktory to jest ) . A czy stycznik ten przy akumulatorze tez wymienic?;] wydaje sie dobry. Jesli mowicie ze musialbyc ABS to nawet jak ktos go wyjal ( mam nadzieje ze nie ) to i tak kontrolka na blacie powinna swiecic:)
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2006, 20:46   

Kontrolka od ABS-u powinna sie zaswiecic po przekreceniu kluczyka na zaplon razem z innymi, a pozniej zgasnac. Postaram sie jutro sprawdzic gdzie jest ten bezpiecznik.

[ Dodano: 06-11-2006, 02:32 ]
Wlasnie mi wpadlo w oko - jak wejdziesz do mojej galerii (link w stopce kazdego mojego postu) to znajdziesz fotke z bebechami pod maska. Odszukaj na grodzi silniczek wycieraczek i pod nim masz taka czarna kostke ABS i nieco nizej i na prawo widac nawet pompe ABS - tak jak mowilem jest na grodzi po stronie pasazera.
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 13:10   

dzieki.. eh niestety nie posiadam tych elementow:( jakis idota napewno wyjal;(
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 13:20   

Hmm no przykro mi, to faktycznie musial byc idiota... :? Dobrze, ze chociaz silnik i kola zostawil :lol:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-11-2006, 07:55   

Poainna byc czarna kostka po lewej jak prztrzysz z przudu na silnik z napisem ABS..
No a pompy sie nie da nie zauwazyć.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-12-2010, 21:23   [EA5A/W 2.5] Prośba o zdjęcie okolic pompy ABS i korektora s

mam prośbę - zacząłem grzebać dziś przy przewodach hamulcowych, bo moje skorodowały i płyn się wylał;
no i kruszą się w rękach (w okolicach tylnej belki), więc zacząłem je ciąć flexem, skoro i tak trzeba je zdemontować
potem doszedłem do korektora na grodzi, ale nie dało się go odkręcić - śruba wyszła z kawałkiem ściany grodziowej i jedyna możliwość to było ucięcie przewodów przy pompie ABS - no i tera nie pamiętam który przewód gdzie szedł :)
zróbcie mi proszę "na teraz" zdjęcie tego miejsca - bo na korektorze są zaznaczone wyjścia, ale nie wiem, które prawe a które lewe...
tak samo z pompą ABS
wiadomo, że musi być układ krzyżowy i nie chcę zrobić inaczej
no i dobrze byłoby wiedzieć które wyjście idzie do którego koła z tyłu :)

edit: mam chyba najnowszą wersję pompy - tą, gdzie przewody na tył auta wychodzą z pompy poziomo w stronę silnika a nie pionowo w górę
o taką pompę mi chodzi.

korektor już doszedłem - patrząc przodem to lewa strona to lewy tył, prawa - prawy tył...
teraz pozostaje kwestia spięcia z pompą - podejrzewam że też lewy przewód jest do lewego tyłu...
manual nie prezentuje mojej pompy - nawet w suplemencie jej nie ma (wszystkie przewody idą tam w górę)

edit2: tak wygląda moja pompa:
http://allegro.pl/galant-...1353177136.html
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-12-2010, 22:48   

Schemat podpięcia ciągle taki sam, we wszystkich modelach, no chyba że masz ASC (choć nie wynika to ze zdjęcia które pokazujesz na aukcji), wtedy jest różnica, rysunki poglądowe



Ponadto zwróć uwage na wybite oznaczenia na pompie, tuż koło przewodów hamulcowych - z angielskiego da się rozszyfrować te skróty dwuliterowe

[ Dodano: 22-12-2010, 22:54 ]
P.S. aby rozwiać Twe wątpliwości, pompa ASC nie ma szerokiej pojedyńczej kości, a 3 kości, z czego pierwsza jest 3 pinowa, druga 4 pinowa, trzecia 12 pinowa, w dodatku, przy pompie ASC wymagany jest elektroniczny kontroler ciśnienia, który znajduje się tuż pod mechaniczną pompą hamulcową na serwie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-12-2010, 07:32   

nie mam ASC - w każdym razie nie mam przełączników, kompa i wiązki
niestety idę zaraz na żywioł
mam pompę jak ta z aukcji allegro - 4 wyjścia na górę i 2 na przód
te przednie są do tylnych hamulców
korektor rozszyfrowałem :) - pozostaje podpięcie do pompy, bo nie widziałem na niej żadnych oznaczeń...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-12-2010, 12:37   

Kurde, wybacz kierowniku, było późno wczoraj jak to sklejałem i nie zwróciłem na ten szczegól uwagi, prosze:


Powinno pomóc
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-12-2010, 15:48   

już mam zmontowane - wczoraj 1.5 godz. i dziś 6.5 poszło...
okazało się, że na pompie są napisy - tylko mocno niewidoczne...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.