Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Samoczynne podniesienie obrotów 1.9 TD
Autor Wiadomość
Miras62
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2006, 14:55   

Dzięki jutro będe działał w tym kierunku
 
 
loidd 
Mitsumaniak
KMM


Auto: carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 71
Skąd: pomorskie
Wysłany: 05-11-2006, 16:17   Re: hallo

carisma 1

Witam
Sprawdziłem tak jak mówiłeś i niestety to nie to. Czytając wcześniejsze posty zastanawiam się czy może miec to związek z kołem zębatym pompy wtryskowej?
Mój problem dotyczy samoczynnego podnoszenia obrotów ( do ok 1300/min),
Wygląda to następująco:
Rano odpala bez problemu silnik pracuje równo do momentu ruszenia. Po przejechaniu ok 100 metrów silnik dostaje obrotów do ok 1300 następnie zaczyna się dusić i tak na przemian. Jak sie rozgrzeje szarpanie ustaje, natomiast w dalszym ciągu dostaje obrotów. Przy ponowny uruchomieniu silnika auto odpala po czym gaśnie. Odpala za 5-7 razem
1.9 TD
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 11:26   Re: hallo

loidd napisał/a:
carisma 1

Witam
Sprawdziłem tak jak mówiłeś i niestety to nie to. Czytając wcześniejsze posty zastanawiam się czy może miec to związek z kołem zębatym pompy wtryskowej?
Mój problem dotyczy samoczynnego podnoszenia obrotów ( do ok 1300/min),
Wygląda to następująco:
Rano odpala bez problemu silnik pracuje równo do momentu ruszenia. Po przejechaniu ok 100 metrów silnik dostaje obrotów do ok 1300 następnie zaczyna się dusić i tak na przemian. Jak sie rozgrzeje szarpanie ustaje, natomiast w dalszym ciągu dostaje obrotów. Przy ponowny uruchomieniu silnika auto odpala po czym gaśnie. Odpala za 5-7 razem
1.9 TD


To znaczy co sprawdziłeś- powietrze w paliwie?, jeszcze raz powtarzam że za takie objawy może odpowiadać powietrze w paliwie. Oczywiście mogę sie zachować jak rasowy mechanior i zdiagnozować- pompa na stół - 900 zeta poszło się je..ać. Chcę Wam tylko pomóc i dać szanse naprawić lub zdiagnozować to we własnym zakresie. To opisz jak sprawdziłeś czy w paliwie nie ma powietrza?
 
 
loidd 
Mitsumaniak
KMM


Auto: carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 71
Skąd: pomorskie
Wysłany: 06-11-2006, 17:30   

carisma1 napisał/a:
To znaczy co sprawdziłeś- powietrze w paliwie?, jeszcze raz powtarzam że za takie objawy może odpowiadać powietrze w paliwie. Oczywiście mogę sie zachować jak rasowy mechanior i zdiagnozować- pompa na stół - 900 zeta poszło się je..ać. Chcę Wam tylko pomóc i dać szanse naprawić lub zdiagnozować to we własnym zakresie. To opisz jak sprawdziłeś czy w paliwie nie ma powietrza?

Założyłem pompkę z zaworem zwrotnym na przewodzie paliwowym.
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 18:36   Ech

Założyłem pompkę z zaworem zwrotnym na przewodzie paliwowym.[/quote]
No i.....co dalej?- miałeś sprawdzić czy wraz z paliwem pompka przetłaczajaca zasysa powietrze...
 
 
yaro71
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2006, 21:02   

Mam to samo fachowiec ,powiedzial czujnik pompy lucasa do wymiany koszt czujnika 600zł
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2006, 10:40   

yaro71 napisał/a:
Mam to samo fachowiec ,powiedzial czujnik pompy lucasa do wymiany koszt czujnika 600zł

Cycki opadają..........................
 
 
yaro71
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2006, 20:15   

Koledzy doradzcie jak sprawdzic czy winą tego jest powietrze w paliwie.
Mechanik stwierdził czujnik na pompie na 99 % ale co jak czujnik bedzie sprawny.Kasa za nic. i tak chyba juz do niego nie pojadę bo wstepnie policzył za uslugę ok 1000 zł z czujnikiem.
Doradzcie co robić
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2006, 23:14   

yaro71 napisał/a:
Koledzy doradzcie jak sprawdzic czy winą tego jest powietrze w paliwie.
Mechanik stwierdził czujnik na pompie na 99 % ale co jak czujnik bedzie sprawny.Kasa za nic. i tak chyba juz do niego nie pojadę bo wstepnie policzył za uslugę ok 1000 zł z czujnikiem.
Doradzcie co robić

Nie wiem co dolega Twojemu pupilkowi, nie wiem o jaki czujnik chodzi Twojemu mechaniorowi, wiem jedno nie ma ,,czujnika" w tej pompie za który zapłaciłbym 600 zeta, a za 1000 to se całą pompę na gwarancji kupisz- zmień mechanika bo Cię w h.. ładuje. Jeśli ten czujnik wg mechanika to zawór przestawiacza wtrysku to kosztuje on 300 zeta a wymiana 30 zeta i to wsio Pozdrawiam
 
 
yaro71
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2006, 23:21   

Mechanik pokazywał mi ten czujnik, znajduje sie na pompie wtryskowej ( lukas ) i odpowiada za wyprzedzenie zaplonu i ten mechanior twierdzi ze ten czujnik tak miesza.Bo robił juz to w Renault Kangoo a usterka wspomne fatalne zapalanie silnika za 2 ,3 razem plywajace obroty ( nie zawsze ) i nierownomierna praca silnika np podczas zjazdu z góry i hamowanie silnikiem "szarpanie"
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 10:28   mechaniory

Objawy moga wywoływac inne niedomagania.. ale zostawmy je. Niech podmieni na krótko ten zawór- jak pomoże tzn że wymiana jest konieczna- jeśli nie to szukasz dalej- proste.
Jeśli zawór do wymiany to powtarzam- 300 zeta tak chodzą włoskie zamienniki, wymiana góra 30-40 zeta. Jeśli chcesz dam Ci namiar gdzie kupić ten zawór- ale chyba już gdzieś na forum komus podawałem- poszukaj.
 
 
yaro71
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2006, 13:26   

Kolejny mechanik kolejna teoria.
Ten mechanik stwierdził że powyzsze niedomagania są winną pompy wtryskowej niebieski dym tzn leją wtryski i wysłal mnie na sprawdzenie jakie ciśnienie daje pompa.Koszt naprawy pompy ok 1500 zł.
W moim rejonie chyba mało sie znają na tym typie samochodu.
 
 
carisma1
[Usunięty]

  Wysłany: 20-11-2006, 15:55   diagnoza

Pompa w tym modelu jak padnie to juz wogóle nie odpalisz. Na 90 % winien jest ten nieszczęsny zawór wyprzedzenia wtrysku- choć nie znam dokładnego opisu Twoich niedomagań- jestes leniwy albo bogaty. Odepnij mu zasilanie na chwilę, jak zacznie pracować silnik twardo ale nie będzie kopcił to zawór do wymiany- 300 zeta. Za 1500 to se cały silnik kupisz..
namiar na zawór: http://allegro.pl/item141..._cav_lucas.html
 
 
yaro71
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2006, 08:21   

Nie jestem ani leniwy ani bogaty po prostu nie mam takiej wiedzy na ten temat a mechanicy jak mechanicy każdy patrzy aby jak najwiecej kasy wyciagnąć.Napewno sprawdze to według Twoich wskazówek.A niedomagania chyba opisywałem.
pływajace obroty
niebieski dym
przy hamowaniu silnikiem nierównomierna praca ( szarpanie)
kłotpty z odpalaniem ( trzeba pomogać sobie gazem bo nierównomiernie dziala)
Dzieki za wskazowki Carisma1
 
 
romek2 
Mitsumaniak


Auto: carisma 1.9td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 38
Skąd: rzeszów
Wysłany: 21-11-2006, 19:50   

Jak masz możliwość to zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach.Pzy takich ojawach jak opisujecie u mnie poleciały pierścienie.Na jednym cylindrze było niecałe 20.Po wymianie pierścieni jak ręką odjął.Skończły sie problemy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.