Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana błotnika.
Autor Wiadomość
reloop7 
Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 60
Skąd: Bielany/Wrocław
Wysłany: 06-04-2011, 16:49   Wymiana błotnika.

Witam wszystkich, na dniach chciałbym wymienić swój błotnik, jeszcze sam nie obczajałem gdzie są śrubki i chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś po ukrywane do których trzeba mieć jakieś specjalne narzędzia czy może wystarczy płaska dziesiątka i zwinne ręce ;P
Z góry dziękuje wszystkim za pomoc. ;)
Pozdrawiam.
 
 
 
wojtas gst 
Forumowicz

Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 142
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-04-2011, 21:22   

uwazaj przy zdejmowaniu tego plastiku co jest "przedluzeniem progow". tam sa takie spinki plastikowe z tego co pamietam ktore potrafia pekac i potem trzeba nowych szukac :)
 
 
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 09-04-2011, 23:32   

Cytat:
uwazaj przy zdejmowaniu tego plastiku co jest "przedluzeniem progow". tam sa takie spinki plastikowe z tego co pamietam ktore potrafia pekac i potem trzeba nowych szukac

Dokładnie tak :) .

Z tego co pamiętam to chyba:) -
-5 śrub zobaczysz po otwarciu maski.
-2 śruby po zdjęciu części nakładki na próg (zewnętrzny)- (nie musisz ściągać całej nakładki - jest na tyle elastyczna że można ją spokojnie odgiąć po wypięciu z zapinek jej połowy) często jest jeszcze doklejona do nadwozia taśmą dwustronną.
-2 śruby zobaczysz po otwarciu drzwi koło zawiasów.
-1 lub 2 śruby zobaczysz po zdjęciu kierunkowskazu (tego większego łączącego się z lampą (pozycyjną/postojową).
Kilka plastikowych zapinek w nadkolu (na śrubokręt krzyżakowy)
Najwygodniej wykręcać "10" nasadową na przedłużce (ok. 20 cm.) grzechotką.
A i chyba 1 lub 2 znajdziesz po zdjęciu nadkola (tej małej kwadratowej częśći) - te śruby spinają zderzak z błotnikiem.
To chyba tyle :) .
 
 
 
reloop7 
Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 60
Skąd: Bielany/Wrocław
Wysłany: 10-04-2011, 16:25   

Juz sobie obczaiłem i poradziłem, ale dzieki za pomoc;)
I w ogole cyrk mi wyszedł bo okazło sie ze ten błotnik co kupilem to jest inny, nie ma otworu na kierunkowskaz i jest prawdo podobnie od talona albo lasera, takze nie wyminiłem bo troszke sie róznia, lipa wyszła.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.