 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAx 97-04] Galant kombi 2,0 TD, 1999rok, Jastrzębie Zdrój |
Autor |
Wiadomość |
rur
Nowy Forumowicz
Auto: szukam galanta kombi diesel :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-04-2011, 18:58 [EAx 97-04] Galant kombi 2,0 TD, 1999rok, Jastrzębie Zdrój
|
|
|
Witam
Jako że to mój pierwszy post - Dzień dobry wszystkim i przy okazji pozdrowienia z Krakowa
Chcę dołączyć do szczęśliwych posiadaczy Mitsu.
Szukam galanta kombi z silnikiem diesla.
Zastanawiam się nad kupnem tego egzemplarza
http://otomoto.pl/mitsubishi-galant-C17676676.html
  
Kod: | "Mitsubishi Galant
Cena (brutto):
10 700 PLN
Typ:
Kombi
Wersja:
VI
Rok produkcji:
1999
Data rejestracji:
01/2000
Przebieg w km:
19 700 km
Skrzynia biegów:
manualna
Moc:
90 KM (66 kW)
Pojemność skokowa:
1998 cm³
Rodzaj paliwa:
olej napędowy (diesel)
Kolor:
bordowy-metallic
Liczba drzwi:
4/5
Kraj pochodzenia:
Austria
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka, światła przeciwmgłowe
Dodatkowe informacje:
serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany
VIN - numer ident. pojazdu :
JMBLNEA6WWZ000466
Opis pojazdu:
Autko w bardzo dobrym stanie, zadbane. Klima tronik. " |
fotosy:
http://home.autocom.pl/rozek/C17676676_1.jpg
http://home.autocom.pl/rozek/C17676676_2.jpg
http://home.autocom.pl/rozek/C17676676_3.jpg
http://home.autocom.pl/rozek/C17676676_4.jpg
http://home.autocom.pl/rozek/C17676676_5.jpg
http://home.autocom.pl/rozek/C17676676_6.jpg
http://home.autocom.pl/rozek/C17676676_7.jpg
http://home.autocom.pl/rozek/C17676676_8.jpg
http://home.autocom.pl/rozek/C17676676_9.jpg
byłem, oglądałem, jeździłem i generalnie robi nie najgorsze wrażenie.Na stacji kontroli pojazdów gość powiedział że podwozi nadaje się do konserwacji a reszta ok, amory z tyłu 85% przód ok 73%, brak luzów w zawieszeniu, spaliny w normie. Ma łysawe zimówki na tych alu 14" i brak letnich.
Blacharsko do zrobienia są tylne nadkola bo wychodzą bąble, drzwi kierowcy dolny rant trochę nadgryziony i klapa bagażnika coś z jednej strony nie dochodzi tak jak powinna, a nie wygląda na malowaną po jakiejś kraksie.
Generalnie blachy mnie nie przerażają jestem w stanie dołożyć trochę po kupnie by doprowadzić go do dobrego stanu.
To co mnie niepokoi to brak płynu chłodzącego w zbiorniczku, o czym gość z komisu nie wiedział. Ponoć to standard w tym silniku? CZy to musi oznaczać konieczną i drogą naprawę?
Oraz nieznaczna różnica w dźwięku pracy silnika przy wciśnietym pedale sprzegła a na luzie?
jakie są ewenrualne koszty usunięcia tych niedomagań?
Warto się pchać w ten egzemplarz? Co myślicie? Warto kupic takie coś i doprowadzać go do lepszego stanu? bardzo ubogi rynek mamy w takie piękne auta i cięzko coś znaleźć
dodam że rzekomo właścicielką jest koleżanka gościa z komisu, sprowadziłago z austrii w 2009 wymieniła rozrząd i amory z tyłu + bieżąca eksploatacja.
Przebieg wygląda na oryginalny, no chyba że w tym modelu jest takiej super jakości materiały oglądałem innego galanta z przebiegiem 174 i wyglądał wewnątrz jak nubira mojego ojca po 400 tysiącach w mieście
Aha no i cena
realnie gość mówi 9500 bo widział pewnie że jestem zainteresowany, wydaje mi się że może parę stów spuścić jak zacznę trochę marudzić jeszcze W końcu pewnie nie ma za wielu chętnych na takie cacko, przecież polacy kochają passaty |
Ostatnio zmieniony przez fj_mike 01-05-2011, 18:30, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 17-04-2011, 19:31
|
|
|
Nie mam super wiedzy o galach ale ....
1. podobno diesle nieudane
2. bedziesz przyspieszal jak taczka ... mam 133KM w benzynie i trzeba wkrecic na obroty by w miare sensownie jechal (1420kg przy 90KM ... ny ny)
3. nie wierze w bajke od faceta z komisu - jego celem jest wylacznie zarobek (mi jeden wciska matiza kiedys dla zony jak szukalem i mowil, ze 2 tyg. jezdzil nim i super auto itp... okazalo sie ze juz klockow nie mial - rzucalo po drodze - a pozniej okazalo sie ze sucho w silniku, zero oleju, a od spodu zarzygany olejem - to tyle o facetach z komisu)
4. brak plynu w silniku to norma??? co za BBBBBBZZZZZZDDDDUUURRRRAAA !!!!!!!! - to juz go dyskfalifikuje
5. ....przy tej blacharce, ktora bys mial zrobic to pojdzie Ci lekko 2000zl na zrobienie ... kupisz lepszy
To tylko moja opinia. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18-04-2011, 00:30
|
|
|
To co panowie - kolejna krucjata typu: zapomnij o ON - kup V6 + LPG |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-04-2011, 09:09
|
|
|
rur, http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40247
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803
rur napisał/a: | To co mnie niepokoi to brak płynu chłodzącego w zbiorniczku, o czym gość z komisu nie wiedział. Ponoć to standard w tym silniku? CZy to musi oznaczać konieczną i drogą naprawę? |
Może być problem z uszczelką pod głowicą, ale nie musi. Jedyny sposób to dolać na maks na zaimnym, a potem w trase i rozpędzić go do 160km/h. Jesli nie wywali płynu to jest ok.
rur napisał/a: | Oraz nieznaczna różnica w dźwięku pracy silnika przy wciśnietym pedale sprzegła a na luzie? |
Możliwy problem z łożyskiem oporowym lub łożyskami na wałku sprzęgła. Jeśli dźwięk ustaje gdy lekko wciśniesz pedał sprzęgła to łożysko oporowe. Jeśli ustaje po całkowitym wysprzęgleniu to problem ze skrzynią. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18-04-2011, 10:21
|
|
|
davyjohn napisał/a: | To co panowie - kolejna krucjata typu: zapomnij o ON - kup V6 + LPG |
mam 2.0 i chetnie bym kupil Vke jakby mnie bylo stac na paliwo - a na pewno montaz instalacji wpierw
98-100KW to skromne minimum - ale wystarczajace do normalnej jazdy |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
rur
Nowy Forumowicz
Auto: szukam galanta kombi diesel :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-04-2011, 21:28
|
|
|
te 90 KM wydają mi się wystarczyć dlatego też takiego szukam, obecnie pożyczam dość często almere tino ze 114 kucami z 2.2 Di i jest bardziej mułowata a tak z ciekawości to to 2,5 ile gazu łyka?
Nie jestem specem od techniki itp więc pytam tutaj, uszczelka pod głowicą brzmi poważnie koszt naprawy pewnie spory? a jak z tym łożyskiem oporowym kosztowo?
Pytam o takie szczegóły bo ciężko znaleźć coś innego , mało egzemplarzy śmiga ogólnie.
Kupując leciwe dość auto liczę sie oczywiście z kosztami na początek ale nie chcę przesadzić i władować się w coś kiepskiego niepotrzebnie
A jakby ktoś sprzedawał kombiaczka albo słyszał o czymś sensownym to proszę o info |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-04-2011, 21:37
|
|
|
rur, zajrzyj do linków i dostosuj temat. |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-04-2011, 01:56
|
|
|
rur napisał/a: | a tak z ciekawości to to 2,5 ile gazu łyka? |
Średnio na trasie można liczyć 13 litrów, chociaż widziałem, jak niektórzy chwalili się wartościami około 10 litrów. Ale ja osobiście nie lubię tak spokojnej jazdy w tunelu aerodynamicznym za TIRem
Zimą po mieście robię 15 litrów (często krótkie kursy z agresywną jazdą).
Kiedyś zrobiłem "doświadczenie" i naprawdę ostro piłowałem w trasie - w zasadzie ciągle wyprzedzanie, hamowanie, przyśpieszanie itd - byłem ciekawy jak duże spalanie uda się zrobić - no i wyszło 19 litrów Ale to był pojedynczy przypadek z dużą dozą szaleństwa |
|
|
|
 |
spown
Mitsumaniak ^^^^^^^^^^^

Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 625 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-04-2011, 19:25
|
|
|
Cytat: | Średnio na trasie można liczyć 13 litrów, chociaż widziałem, jak niektórzy chwalili się wartościami około 10 litrów. Ale ja osobiście nie lubię tak spokojnej jazdy w tunelu aerodynamicznym za TIRem
Zimą po mieście robię 15 litrów (często krótkie kursy z agresywną jazdą). |
Przy 13 w trasie, a 15 zimą w mieście jestem ciekaw ile Ci do tego benzyny spala... |
_________________ Mówią źle, mówią zły, mówią wariat... |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-04-2011, 23:49
|
|
|
Zimą, bardzo mroźną, taką poniżej -10 stopni to nawet 5 minut od zapłonu. A standardowo do 3 minut i przełącza na LPG. No a poza tym mam zasadę, że nie depczę na zimnym silniku. A jak już jest na LPG to nie oszczędzam - nie po to jest instalacja i Vka, żeby nie mieć przyjemności z jazdy. Po prostu to lubię
Jedni wydają na duże ilości alko, inni palą papierosy, jeszcze inni weekendy spędzają na baletach a ja uwielbiam dynamiczną jazdę i nie przejmuję się tym, że w skali miesiąca dołożę te 50 czy 100 złotych więcej. |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
berlov
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 64 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-04-2011, 16:08
|
|
|
Ja bym tą sztukę odpuścił.
Po 1: komis to z założenia instytucja która zarabia na sprzedaży samochodów i zależy mu aby kupić jak najtaniej , odpiscować i sprzedać z jak największym zyskiem. Do tego ma do "picowania" miejsce, czas i doświadczenie w ukrywaniu wszelkich usterek. Rozumiem takie założenia, ale jak by na to nie patrzeć nie są zbyt kożystne dla kupującego , dlatego ja raczej z założenia samochody z komisów odrzucam.
Co do płynu w zbiorniczku to może być uszczelka ( wcale nie musi, bo może być też np. walnięty jakiś wąż ) , ale zawsze ryzyko istnieje.
Co do skrzyni to a też kupiłem z walniętą i do tej pory z nią walczę więc jak nie chcesz pół życia w warsztacie spędzić to poszukaj jakiejś sztuki która już na dzień dobry nie ma oznak typowych dla galanta usterek.
PS: A co do v6+lpg czy diesel to jak bym jeszcze raz kupował brałbym v6 , ale rozumiem też tych co wolą diesla , bo sam fakt ze na stacji jestem raz na 700 km a nie co 250 jest dla mnie plusem. |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-04-2011, 01:13
|
|
|
berlov napisał/a: | fakt ze na stacji jestem raz na 700 km a nie co 250 jest dla mnie plusem. |
A przyznam szczerze, że na początku też mnie to nieco drażniło - ale z czasem doceniłem przymusowe krótkie przerwy w trasie - dzięki temu nie robię akcji typu 8h non-stop za kółkiem bez przerw na rozprostowanie kości |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2011, 13:00
|
|
|
ja tam w trasie robię 500 km na butli a nie jeżdżę ekonomicznie, wystarczy chcieć i zapakować coś większego w koło a do kombi się da |
|
|
|
 |
|
|