Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwsze wrażenia po zakupie Outlandera
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 19-04-2011, 20:50   

13zbyszek13 napisał/a:
Będzie na pewno dobrze i powyżej 150kkm
Wszystko zależy od kierowcy :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Beduin 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.2D MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-04-2011, 21:41   

13zbyszek13 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
ja bym raczej dał te 150 kkm -80kkm :P Generalnie mocny dizel z wysokim momentem obr. i manual to ryzykowne powiązanie. A jesli do tego dodamy napęd 4x4, to juz trzeba uważać.... Dobra rada: staraj sie nauczyć ruszać bez jakiegokolwiek dodawania gazu to oszczędzisz sprzęgło troche.


Będzie na pewno dobrze i powyżej 150kkm



Zastanawiam się jak do tego wszystkiego ma się gwarancja.
Zdążyłem się już przyzwyczaić do bardzo krótkiego zakresu obrotów na pojedynczym biegu (1500-3000) przez co prawej ręki nie można oderwać od dźwigni zmiany biegów. Co od odgłosu to jest o niebo lepiej niż z VW. Nie słychać klekotu nawet jak jest zimny- dźwięk jest zdecydowanie bardziej basowy i prawie przypomina pomruk.
A teraz ciekawostka.
W Belgii oferowany jest ten silnik (4N14) zdławiony do 140 KM. Mają nawet specjalną wersję wyposażenia - Inclass= Invite+skóra+MMCS za zaledwie 2k Euro więcej. Sprzedawca tłumaczył, że to redukcja mocy to ze względu na stawki podatku akcyzowego, które tam rosną wraz z mocą ale kto ich tam wie...
_________________
Szerokiej drogi.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-04-2011, 08:11   

Beduin napisał/a:
Zastanawiam się jak do tego wszystkiego ma się gwarancja.
jak się ma? W PL w większości ASO nijak - przecież zużycie sprzęgła to eksploatacja, więc nie podlega. Poczytaj jakie były reakcje części ASO na padnięte sprzęgła po kilkunastu kkm w 2.2 - dopiero później uznano to za wadę fabryczną.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-04-2011, 09:08   

rezon napisał/a:
Beduin napisał/a:
Zastanawiam się jak do tego wszystkiego ma się gwarancja.
jak się ma? W PL w większości ASO nijak - przecież zużycie sprzęgła to eksploatacja, więc nie podlega. Poczytaj jakie były reakcje części ASO na padnięte sprzęgła po kilkunastu kkm w 2.2 - dopiero później uznano to za wadę fabryczną.

Jednak nadal bardzo duży wpływ na rozwiązanie problemów z gwarancją ma konkretne ASO, a nie MMC . W jednym nie będą widzieli problemu w załatwieniu sprawy na gwarancji natomiast w innym odprawią Cię z kwitkiem.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 20-04-2011, 09:46   

Grzesq napisał/a:
Jednak nadal bardzo duży wpływ na rozwiązanie problemów z gwarancją ma konkretne ASO, a nie MMC . W jednym nie będą widzieli problemu w załatwieniu sprawy na gwarancji natomiast w innym odprawią Cię z kwitkiem.


Z tego co koledzy tu piszą to właśnie to wynika.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-04-2011, 16:30   

mitsu00 napisał/a:
Dobra rada: staraj sie nauczyć ruszać bez jakiegokolwiek dodawania gazu to oszczędzisz sprzęgło troche.


U mnie czasmi silnik stuka jak tak ruszam, czy to normalny objaw ?
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 20-04-2011, 16:34   

DJ Fazi napisał/a:
U mnie czasmi silnik stuka jak tak ruszam, czy to normalny objaw ?
NIE
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-04-2011, 17:58   

DJ Fazi napisał/a:
U mnie czasmi silnik stuka jak tak ruszam, czy to normalny objaw ?
mimo wyczulenia na różne objawy i stuki nie obserwuję u siebie żadnych podejrzanych stuków
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
tommy99 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Intense+ 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 13
Skąd: Leszno
Wysłany: 20-04-2011, 22:10   

DJ Fazi napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Dobra rada: staraj sie nauczyć ruszać bez jakiegokolwiek dodawania gazu to oszczędzisz sprzęgło troche.


U mnie czasmi silnik stuka jak tak ruszam, czy to normalny objaw ?


Witam
Też miałem taki problem. Już myślałem, że to sprzęgło lub dwumas. Pomogło dokręcenie wózka zawieszenia w serwisie i stuki ustały. Pozdrawiam
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 20-04-2011, 23:06   

DJ Fazi napisał/a:
U mnie czasmi silnik stuka jak tak ruszam, czy to normalny objaw ?
Każ servisowi sprawdzić poduszki mocowania silnika. Mnie przy przebiegu około 90kkm się wyrobiły i podczas ruszania i zmiany z 1 na 2 bieg stukało. Miszcze wymienili i jest cacy.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-04-2011, 00:16   

Troszkę źle napisałem. Jak go odpalę to chodzi bez stukania, zamykam garaż wsiadam i ruszam pod mały podjazd bez gazu i wtedy stuknie z trzy razy. Jak ruszę na półsprzęgle z gazem to nie stuka. Dla mnie to stukanie brzmi tak jak by zaraz miał się zdusić czyli normalnie (obroty poniżej 1000), ale chcę się upewnić czy czasami coś się nie dzieje i przy tym nie zrobić z siebie młota. To mój pierwszy diesel w życiu i moje podejście do samochodów jest takie jak Cole Trickle'a w Szybkim jak Błyskawica.
Nie wiem może nie naumiałem się jeszcze nim jeździć.

Ale mimo wszystko podjadę z tym do serwisu.
Pozdrawiam
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 21-04-2011, 08:17   

DJ Fazi napisał/a:
Troszkę źle napisałem. Jak go odpalę to chodzi bez stukania, zamykam garaż wsiadam i ruszam pod mały podjazd bez gazu i wtedy stuknie z trzy razy. Jak ruszę na półsprzęgle z gazem to nie stuka. Dla mnie to stukanie brzmi tak jak by zaraz miał się zdusić czyli normalnie (obroty poniżej 1000), ale chcę się upewnić czy czasami coś się nie dzieje i przy tym nie zrobić z siebie młota. To mój pierwszy diesel w życiu i moje podejście do samochodów jest takie jak Cole Trickle'a w Szybkim jak Błyskawica.
Nie wiem może nie naumiałem się jeszcze nim jeździć.

Ale mimo wszystko podjadę z tym do serwisu.
Pozdrawiam


A może po prostu klekocze jak każdy 2,00 zaraz po uruchomieniu jak jest zimny.
Jak jest ciepły ten objaw nie występuje.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-04-2011, 20:07   

Może to zawory stukają? Chyba wiem o co chodzi, dzieje się to tylko w momencie gdy dodaje się za mało gazu. :wink:
_________________
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-04-2011, 14:31   

Tak, najprawdopodobniej są to zawory, ale nie byłem pewien. To bardziej głośny klekot niż stukanie. Teraz poprosu daję mu delikatnie więcej gazu.
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-04-2011, 14:58   

No to więcej gazu i po problemie. :)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.