Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lampka ostrzegawcza kotroli silnika i brak mocy
Autor Wiadomość
kleczkov 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 Did rok.2001 102KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-04-2011, 00:26   Lampka ostrzegawcza kotroli silnika i brak mocy

Witam
koledzy mam problem, jechalem autostrada tak 175km/h i nagle poczulem brak mocy w mojej Carismie 1.9 DID 102KM. Auto z 2001 roku. ogolnie auto samo jedzie, ale przyspiesza jak maluch z piecioma osobami w srodku i przyczepką. Gdy poczulem brak mocy zapalila sie pomaranczowa lampka "lampka ostrzegawcza kontroli silnika", jak myslicie co moglo sie zepsuc? jak na moje oko to turbina, bo auto jedzie, odpala ale brak mu mocy. Pomozcie.
Bo tak wogole to co mam rozumiec poprzez zapalenie sie tej kontrolki?
_________________
wolę jeździć tramwajem niż volkswagenem
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-04-2011, 10:32   

kleczkov napisał/a:
Bo tak wogole to co mam rozumiec poprzez zapalenie sie tej kontrolki?
Wykrycie przez komputer nieprawidłowej pracy któregoś podzespołu, czujnika itp.
 
 
eramus 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-04-2011, 12:49   

mam ten sam problem u mnie stwierdzili ze to pompa wysokiego cisnienia, po renowacji jest lepiej ale ciagle brakuje mu mocy
_________________
Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5
 
 
pawkas 
Forumowicz

Auto: galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 31
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 25-04-2011, 16:50   

miałem inentyczny problem jak wy i okazało się że zapchał się filtr paliwa po przebiegu 2 tys km ! zaczol bym od tego
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 26-04-2011, 13:30   

Wcale to nie musi oznaczać uszkodzenia turbo bo takie objawy to oznaka przejścia ECU w tryb awaryjny, turbina w tym trybie wygląda jakby nie działała bo nie daje ciśnienia i auto w ogóle się rozpędzać nie chce i na pedał gazu prawie nie reaguje.
W moim SS miałem to samo tyle że u mnie znikło samo po paru kilometrach. Zczytanie błedów już po samonaprawie wyrzuciło litanię całą - elektryk u którego byłem stwierdził że być może jakaś wtyczka nie łączyła lub coś podobnego. W każdym bądź razie od roku się nie powtórzyło.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.