Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari 1.9 TD jakie sprezanie
Autor Wiadomość
Berni
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2006, 17:59   Cari 1.9 TD jakie sprezanie

witam
mam pytanie jakie powinno byc sprezanie (kompresja) w cari 1.9 TD
oraz ile powinna dmuchac zdrowa sprezarka turbo...

z gory dzieki za info
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2006, 22:29   

Stopien sprezania wedlug katalogu to 20,5. Co do turbiny to nie wiem.
 
 
Berni
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2006, 23:57   

a cisnienie sprezania?:) bo stopien a cisnienie to dwie rozne rzeczy:)

w sumie zle zadalem pytanie bo chodzilo mi o cisnienie sprezania...
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-11-2006, 09:33   

Minimalne ciśnienie sprężania w F8Q wynosi 20 barów, różnica pomiędzy garami max 4 bary. Francuzi do tego silnika nie podają standardowej wartości kompresji
Ciśnienie doładowania 5 bieg, gaz w podłodze:
2000 rpm - 60-80kPa
2500 rpm - 80-95kPa
3000 rpm - 80-95kPa
Przy nadciśnieniu 102-110kPa powinien zacząć otwierać się waste gate(ruch cięgła siłownika 0.38mm)
_________________

 
 
Berni
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2006, 15:44   

Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz:) super!

wogole serce mi prawei stanelo wczoraj... wracam do domu,zatrzymala sie rolka napinacza altka(ta ze sprezyna) nie wiem jakim cudem... rozwalilo pasek altka ktory wkrecil sie w rolke od pompy wody i zerwal!!! pasek rozrzadu... auto zgaslo...odrazu odholowalem je do warsztatu (nie wiedzialem ze zerwany jest paske rozrzadu( chlopaki rozbieraja i patrza ze pekl.. no i mowia modlimy sie czy glowica bedzie do roboty.

zalozyli pasek odpalamy i wszystko gra!
tylko dlatego ze auto mi zgaslo jak sie toczylem na bocznej ulicy i nie probowalem odpalac go juz!!!

juz mieli drugo taki przypadek w cari( jeden w 1.8) ze nie uszkodzilo nic takie zerwanie rozrzadu!
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 11-11-2006, 16:07   

No to twardzi są bo ja bym nie odpalał auta po zerwanym pasku póki nie rozebrali by głowicy do pooglądania czy wszystko ok. Gdyby np. cos było nie ok to nawet z założonym nowym paskiem można pogorszyć sprawę jeszcze bardziej. Sąsiadowi jak strzelił pasek w cytrynie to tez niby po założeniu wszystko było ok ale jak odpalili pierwszy raz silnik to po paru minutach rozwaliło głowicę bo ponoć jednak coś w środku było pogięte no i koszty wyszły 2x tyle.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Berni
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2006, 16:34   

no poszlismy na ryzyko duze... najpierw kompresje i pozniej odpal silnika chodzil dlugo gazowali go i wszystko naszczescie ok...

kamien spadl mi z serca... a kompresja idealna na kazdym cylindrze tyle samo co przed szerwaniem paska bo akurat sprawdzali mi tydzien temu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.