[EA3A/W 2.4] Błąd sondy lambda w GDI |
Autor |
Wiadomość |
Jusko9
Mitsumaniak
Auto: Scenic 98:( był galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10-05-2011, 09:49 [EA3A/W 2.4] Błąd sondy lambda w GDI
|
|
|
witam,
małe pytanie mam do Was czasem podczas jazdy zapala mi się kontrolka check engine
jak na razie było to 3 razy, zaświeca się podczas jady i po ok 30 min gaśnie i jest spokój
i znów po jakiś kilku dniach zaświeca się i gaśnie po ok 15-30 min czy to coś poważnego?
może jakieś wskazówki? |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 10-05-2011, 16:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 10-05-2011, 10:09
|
|
|
na 100% dowiesz się podłączając się pod kabel. Chociaż jak masz 99r. to może dasz rade wymrugać błędy. zewrzyj piny 1 i 4 w kostce i obserwuj konsole, czy cos wymruga CE.
Ja bym obstawiał że świece mogą być w słabym stanie i wypadają Ci zapłony na cylindrach. |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
Jusko9
Mitsumaniak
Auto: Scenic 98:( był galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10-05-2011, 11:52
|
|
|
może dziwne pytanie ale, gdzie ta kostka jest? |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 10-05-2011, 11:55
|
|
|
pod kierownicą z prawej strony, skierowana wtyczką w dół. |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
Jusko9
Mitsumaniak
Auto: Scenic 98:( był galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10-05-2011, 12:34
|
|
|
mruganie wyglądało tak: jedno mrugniecie przerwa i potem znowu jedno
potem przerwa znów to samo wychodzi na sonde racja? |
|
|
|
 |
mackbeth
Mitsumaniak

Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 686 Skąd: Wrocław/Łęknica
|
Wysłany: 10-05-2011, 12:41
|
|
|
TAk jest błąd 11 - Oxygen sensor (front) system
Procedura sprawdzania manual 13I-14 (GDI) |
_________________ 三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 |
|
|
|
 |
Jusko9
Mitsumaniak
Auto: Scenic 98:( był galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10-05-2011, 12:46
|
|
|
o co chodzi z tym manualem 13I - 14? |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 10-05-2011, 13:35
|
|
|
Jusko9 napisał/a: | o co chodzi z tym manualem 13I - 14? |
zapewne chodzi o sprawdzenie sondy według manualu w rozdziale 13I-14 |
|
|
|
 |
Jusko9
Mitsumaniak
Auto: Scenic 98:( był galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10-05-2011, 15:17
|
|
|
a gdzei znajde taki manual? |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 10-05-2011, 15:34
|
|
|
jeżeli pokazuje ci się błąd sondy to zapewne pada podgrzewanie w niej jeżeli ci się zapala kontrolka silnika naj lepiej kupić uniwersalną NTK cztero przewodową i wymienić |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
Jusko9
Mitsumaniak
Auto: Scenic 98:( był galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10-05-2011, 15:46
|
|
|
dzięki za info, skomplikowana to operacja?
raczej znam się na komputerach niż na autach:) |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 10-05-2011, 15:58
|
|
|
Jusko9 napisał/a: | dzięki za info, skomplikowana to operacja? |
Odpiąć wtyczkę i wykręcić sondę (tutaj może być ciężej).
Później sytuacja odwrotna z nową sondą.
radek79 napisał/a: | naj lepiej kupić uniwersalną NTK cztero przewodową |
Najlepiej to oryginal
A później pewnie Denso. Bo nikt nie potrafi powiedzieć jakie uniwersalna (za 100zl) NTK ma parametry. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 10-05-2011, 16:07
|
|
|
KaWu napisał/a: | radek79 napisał/a:
naj lepiej kupić uniwersalną NTK cztero przewodową
Najlepiej to oryginal
A później pewnie Denso. Bo nikt nie potrafi powiedzieć jakie uniwersalna (za 100zl) NTK ma parametry. |
orginał kosztuje 1300zł w ASO denso
a ta uniwersalna ntk pracuje idealnie w gdi jak i v6 sprawdzone na moich autach
ja zakładałem taką jak ta na tej aukcji http://moto.allegro.pl/so...1594723684.html |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 10-05-2011, 22:52
|
|
|
radek79 napisał/a: | orginał kosztuje 1300zł w ASO denso |
To nie kupuj w ASO a tysiac Ci zostanie w kieszeni. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
|