Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwny odgłos z przedniego zawieszenia lub mostu?
Autor Wiadomość
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 17-05-2011, 08:40   

rico.1 napisał/a:
A jednak kolega wszystko notuje :mrgreen: :thumbright:


Zapaliło się małe światełko kolego po przeczytaniu posta przytoczonego przez ciebie a mianowicie wiązka z wtyczką przechodzi bardzo blisko skrzyni od razu przy podłodze i taka myśl jak ciekły mi dwa wtryskiwacze i jakimś sposobem ON przedostawał się aż tam mogło wystąpić jakieś przebicie lub spadek napięcia i od wyczyszczenia tego wszystkiego zacznę poszukiwania bo jak nie ciekły wtryskiwacze działało wszystko wzorowo.

[ Dodano: 20-05-2011, 14:44 ]
piotrasek1 napisał/a:
rico.1 napisał/a:
A jednak kolega wszystko notuje :mrgreen: :thumbright:


Zapaliło się małe światełko kolego po przeczytaniu posta przytoczonego przez ciebie a mianowicie wiązka z wtyczką przechodzi bardzo blisko skrzyni od razu przy podłodze i taka myśl jak ciekły mi dwa wtryskiwacze i jakimś sposobem ON przedostawał się aż tam mogło wystąpić jakieś przebicie lub spadek napięcia i od wyczyszczenia tego wszystkiego zacznę poszukiwania bo jak nie ciekły wtryskiwacze działało wszystko wzorowo.


Wtryskiwacze opanowane rozszczelniły się rurki przelewowe i ciekło ON
teraz sprawdzam po kolei węże podciśnienia i wiązki elektryczne dzięki za sugestie.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 14-06-2011, 11:53 ]
Mrugające kontrolki ciąg dalszy po sprawdzeniu po odpięciu wężyków podciśnienia i wszystkich styków i złożeniu z powrotem jest tak kiedy zapinam przód wszystko działa w porządku kontrolki zapalają się tak jak powinny nic nie mruga napędy ciągną po rozłączeniu napędy się prawidłowo rozłączając ale pozostają mrugające kontrolki napędów co to może być i gdzie szukać jeszcze przyczyny???
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 14-07-2011, 23:04   

Ja mam to samo teraz od dzisiaj mi się zrobiło takie coś. Wcześniej zaczęło się co jakiś czas mruganie przed odpaleniem silnika ale po odpaleniu gasła kontrolka teraz mi całkiem zwariował i muszę się wziąść za te zaworki. Problem jest taki że kilka dni temu nie do końca wsunąłem bagnet od poziomu oleju w silniku i trochę mi popryskało olejem po komorze silnika po stronie ABS-u i skrzynki bezpieczników, mam też dziwny objaw z ABS-em zapala mi się kontrolka ta żółta i przestaje działać, wyłączenie kluczyka i załączenie ponowne jak narazie usuwa ten bład.
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 15-07-2011, 23:29   

piotrasek1 napisał/a:
po rozłączeniu napędy się prawidłowo rozłączając ale pozostają mrugające kontrolki napędów
Po pewnym czasie powinny zgasnąć (jak popuścisz trochę pedał gazu, albo wciśniesz sprzęgło lub zatrzymasz się itp.)
Jeśli nadal mrugają, znaczy że dana zmiana na reduktorze nie została wykonana, w tym wypadku kontrolki wskazują że tak naprawdę nie rozłączono przedniego napędu. I tu zastanawiam się w jaki sposób sprawdziłeś że rozłączył przód? Próbowałeś obrócić wtedy przednim wałem?
banderas40 napisał/a:
Ja mam to samo teraz od dzisiaj mi się zrobiło takie coś.
Na zakrętach może szarpać jeśli masz reduktor ES, przy SS tego nie będzie. Więc najpierw należy sprawdzić co tam siedzi, a dopiero wtedy można się upewnić czy rozłącza napędy, czy też nie.
Przyczyny mogą być identyczne jak u autora (obu tematów). :p
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 21-07-2011, 20:21   

U mnie pomogła wizyta w sklepie e-pajero zakup elektrozaworków 15 minut pracy 3 śrubki 8 i kontrolki znowu nie świecą . Polecam tą metodę :-) po stwierdzeniu oczywiście że na 100 % zaworki siedzą co można w bardzo prosty sposób stwierdzić na słuch.
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 25-04-2012, 14:44   

Dzisiaj zaistniała taka sytuacja może to jeszcze bardziej rozjaśni sprawę i wyjaśni a mianowicie:
Po skręceniu maksymalnie kierownicą w prawo przy włączonym 2H i cofnięciu do pół okręgu przednie koła mrugające przestają na jakiś czas mrugać po przejechaniu około ca 80 - 100m znów zaczynają mrugać może ktoś podsunie nowy pomysł rozwiązań?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.