Dziwny odgłos z przedniego zawieszenia lub mostu? |
Autor |
Wiadomość |
piotrasek1
Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 72 Skąd: Płock
|
Wysłany: 17-05-2011, 08:40
|
|
|
rico.1 napisał/a: | A jednak kolega wszystko notuje |
Zapaliło się małe światełko kolego po przeczytaniu posta przytoczonego przez ciebie a mianowicie wiązka z wtyczką przechodzi bardzo blisko skrzyni od razu przy podłodze i taka myśl jak ciekły mi dwa wtryskiwacze i jakimś sposobem ON przedostawał się aż tam mogło wystąpić jakieś przebicie lub spadek napięcia i od wyczyszczenia tego wszystkiego zacznę poszukiwania bo jak nie ciekły wtryskiwacze działało wszystko wzorowo.
[ Dodano: 20-05-2011, 14:44 ]
piotrasek1 napisał/a: | rico.1 napisał/a: | A jednak kolega wszystko notuje |
Zapaliło się małe światełko kolego po przeczytaniu posta przytoczonego przez ciebie a mianowicie wiązka z wtyczką przechodzi bardzo blisko skrzyni od razu przy podłodze i taka myśl jak ciekły mi dwa wtryskiwacze i jakimś sposobem ON przedostawał się aż tam mogło wystąpić jakieś przebicie lub spadek napięcia i od wyczyszczenia tego wszystkiego zacznę poszukiwania bo jak nie ciekły wtryskiwacze działało wszystko wzorowo. |
Wtryskiwacze opanowane rozszczelniły się rurki przelewowe i ciekło ON
teraz sprawdzam po kolei węże podciśnienia i wiązki elektryczne dzięki za sugestie.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 14-06-2011, 11:53 ]
Mrugające kontrolki ciąg dalszy po sprawdzeniu po odpięciu wężyków podciśnienia i wszystkich styków i złożeniu z powrotem jest tak kiedy zapinam przód wszystko działa w porządku kontrolki zapalają się tak jak powinny nic nie mruga napędy ciągną po rozłączeniu napędy się prawidłowo rozłączając ale pozostają mrugające kontrolki napędów co to może być i gdzie szukać jeszcze przyczyny??? |
|
|
|
 |
banderas40
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 314 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 14-07-2011, 23:04
|
|
|
Ja mam to samo teraz od dzisiaj mi się zrobiło takie coś. Wcześniej zaczęło się co jakiś czas mruganie przed odpaleniem silnika ale po odpaleniu gasła kontrolka teraz mi całkiem zwariował i muszę się wziąść za te zaworki. Problem jest taki że kilka dni temu nie do końca wsunąłem bagnet od poziomu oleju w silniku i trochę mi popryskało olejem po komorze silnika po stronie ABS-u i skrzynki bezpieczników, mam też dziwny objaw z ABS-em zapala mi się kontrolka ta żółta i przestaje działać, wyłączenie kluczyka i załączenie ponowne jak narazie usuwa ten bład. |
_________________ Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem
 |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 15-07-2011, 23:29
|
|
|
piotrasek1 napisał/a: | po rozłączeniu napędy się prawidłowo rozłączając ale pozostają mrugające kontrolki napędów | Po pewnym czasie powinny zgasnąć (jak popuścisz trochę pedał gazu, albo wciśniesz sprzęgło lub zatrzymasz się itp.)
Jeśli nadal mrugają, znaczy że dana zmiana na reduktorze nie została wykonana, w tym wypadku kontrolki wskazują że tak naprawdę nie rozłączono przedniego napędu. I tu zastanawiam się w jaki sposób sprawdziłeś że rozłączył przód? Próbowałeś obrócić wtedy przednim wałem?
banderas40 napisał/a: | Ja mam to samo teraz od dzisiaj mi się zrobiło takie coś. | Na zakrętach może szarpać jeśli masz reduktor ES, przy SS tego nie będzie. Więc najpierw należy sprawdzić co tam siedzi, a dopiero wtedy można się upewnić czy rozłącza napędy, czy też nie.
Przyczyny mogą być identyczne jak u autora (obu tematów). |
|
|
|
 |
banderas40
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 314 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 21-07-2011, 20:21
|
|
|
U mnie pomogła wizyta w sklepie e-pajero zakup elektrozaworków 15 minut pracy 3 śrubki 8 i kontrolki znowu nie świecą . Polecam tą metodę po stwierdzeniu oczywiście że na 100 % zaworki siedzą co można w bardzo prosty sposób stwierdzić na słuch. |
_________________ Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem
 |
|
|
|
 |
piotrasek1
Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 72 Skąd: Płock
|
Wysłany: 25-04-2012, 14:44
|
|
|
Dzisiaj zaistniała taka sytuacja może to jeszcze bardziej rozjaśni sprawę i wyjaśni a mianowicie:
Po skręceniu maksymalnie kierownicą w prawo przy włączonym 2H i cofnięciu do pół okręgu przednie koła mrugające przestają na jakiś czas mrugać po przejechaniu około ca 80 - 100m znów zaczynają mrugać może ktoś podsunie nowy pomysł rozwiązań? |
|
|
|
 |
|