Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
Wyginające się - Tarcze hamulcowe Outlander I - jakie kupić
Autor Wiadomość
App 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 1
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 18-05-2011, 12:07   Wyginające się - Tarcze hamulcowe Outlander I - jakie kupić

Mam outka I , czy ktoś wie jakie tarcze i klocki trzeba założyć żeby się nie wyginały po 10 tyś. Zakładam już chyba piąty zestaw i ciągle to samo, łącznie z tymi które wymieniali mi w serwisie na gwarancji. Jeżeli ktoś ma wypróbowany zestaw proszę i info.
_________________
App
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-05-2011, 15:02   

Możesz spróbować BLueprint albo Ashika jeżdżą w Outkach II ale na nagrzane tarcze zahartowane wodą z kałuży to dzisiaj nie ma mocnych:)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 18-05-2011, 15:22   

U mnie oryginały pokrzywiły się przy ok 30-35tyś, wtedy wymieniłem je na nowe texar. Oryginały dałem do przetoczenia i trzymam w zapasie. W tej chwili mam na liczniku 75tyś i nie czuć żadnego drżenia kierownicy przy hamowaniu. Na początku do nowych tarcz założyłem klocki texar, do kompletu z tarczą. Później zamontowałem jakieś nipparts albo coś podobnego i jeszcze się nie zużyły więc nie zmieniałem.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 19-05-2011, 09:07   

Tu masz ceny http://www.iparts.pl/auto...617-100032.html ja osobiście jak będe musiał zmieniać to się rozejrze za brembo może i drogie ale jedne z najlepszych widziałem takie za 180zł
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-05-2011, 21:25   

U małżonki zamontowałem tarcze i klocki ferodo i jak na razie (odpukać) żadnych problemów , a trochę kilosów zrobione.


Pozdrav
 
 
r1212 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander Turbo, Mini
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-07-2011, 10:31   

No to ja teraz założyłem DBA 4000 (nacinane) i klocki Ferodo DS Performance, bo ostatnie (nie pamiętam jakie, ale 800 zł za komplet) wytrzymały 10 tys. - pożyjemy -zobaczymy
https://picasaweb.google.com/allegro1212/MitsubishiOutlander?authuser=0&feat=directlink
_________________

 
 
 
IPEIPe 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 6
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 23-10-2011, 11:53   

elektryk napisał/a:
U mnie oryginały pokrzywiły się przy ok 30-35tyś, wtedy wymieniłem je na nowe texar. Oryginały dałem do przetoczenia i trzymam w zapasie. W tej chwili mam na liczniku 75tyś i nie czuć żadnego drżenia kierownicy przy hamowaniu.


Kolego jak sprawa przedstawia się po kolejnych 5 miesiącach użytkowania? Zastanawiam się nad wyborem tarcz i klocków i nie chciałbym zrobić błędu. A właśnie nad tarczami i klockami textar się zastanawiam.
 
 
r1212 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander Turbo, Mini
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-10-2011, 00:13   

Ja na swoich mam przejechane ok. 6 tys. w tym poważniejsza wyprawa autostradowa - ponad 3 tys. i trochę ostrych hamowań.
Zachowują się idealnie - zapomniałem że mam tarcze z przodu, żadnego drżenia przy hamowaniu nawet przy prędkościach powyżej 180km/h.
Dobrze wydane 1600 zł :)
_________________

 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-10-2011, 15:34   

r1212 a jakiego kompletu tarcz i klocków używasz?
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
r1212 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander Turbo, Mini
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-10-2011, 15:58   

tak, jak pisałem wcześniej "No to ja teraz założyłem DBA 4000 (nacinane) i klocki Ferodo DS Performance"
_________________

 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 26-04-2013, 15:47   

Ciąg dalszy mojej opowieści. W tej chwili mam na liczniku prawie 100k, w tym czasie chyba zużyłem 2-3 komplety klocków. Przez ten czas ok 65kkm tarcze się nie zwichrowały, natomiast się trochę zużyły. Efektem tego jest taki mały garbik na zewnętrznej i wewnętrznej krawędzi obszaru na którym pracują klocki. Niestety czasem jak klocki się "źle" ułożą, to szurają o tej rancik i odgłos jest taki jakby już nie było klocków i metal tarł o metal. Przygotowuje się do wymiany tarcz na oryginały które kupiłem razem z autem, jak zdejmę te to zmierzę ile się zużyły.
 
 
r1212 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander Turbo, Mini
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-04-2013, 15:56   

u mnie na moich też mały garbik, ale do tej pory daję radę na tym komplecie z przed 2 lat - przejechałem ok. 35 tys. i teraz przy zmianie opon sprawdziłem - do zimy na pewno dam radę :)
_________________

 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-04-2013, 21:51   

A ja jutro zmieniam tarcze wraz z klockami
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 27-04-2013, 17:07   

macia napisał/a:
A ja jutro zmieniam tarcze wraz z klockami
Dlatego, bo, gdyż?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-04-2013, 09:08   

elektryk - może po prostu masz taki efekt po postoju w wilgoci/deszczu? Wtedy pierwsze 1-2 hamowania ścierają rdzawy nalot z tarczy, a nie klocek się źle układa...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.