Przesunięty przez: akbi 22-11-2007, 15:11 |
Misio padł |
Autor |
Wiadomość |
bonio [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2006, 22:59 Misio padł
|
|
|
Witam, dzisiaj po 4 latach użytkowania i praktycznie nic nie robieniu oprócz wymiany materiałow eksplatacyjnych misio odmówił posłuszeństwa.Przyjechałem pod wieczór do domu i postawiłem misia na podwórku. Po 3 godzinach chciałem go wstawić do garażu, wsiadam zapalam, raz odpalił i zgasł, i to już był jego koniec, kontrolka Check Engin gaśnie, rozrusznik kręci, pompę paliwa słychać, ale nie odpala. Nic o tej porze nie wymyślę pociemku, ale może ktoś z was miał taki przypadek i coś podpowie. Z góry dziękuję za sugestie. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 28-10-2006, 09:28
|
|
|
Ktory to rok Moze kondziorki w aku Byly wymieniane
PS. PAliwo w baku jest DOchodzi do wtryskow |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 28-10-2006, 09:40
|
|
|
Sprawdź, czy jest iskra. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-10-2006, 11:43
|
|
|
Skoro to 1.6 16v, to raczej nie ECU (chyba, że jest z początku produkcji 92-93 rok).
Obstawiam aparat zapłonowy a konkretniej czujnik położenia wału lub powertransistor...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
bonio [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2006, 15:23
|
|
|
Witajcie, rocznik 1997, w poniedziałek się nim zajmę,dzięki za sugestie |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-10-2006, 13:08
|
|
|
Dorzuciłbym czujnik temp silnika |
|
|
|
 |
BIPER [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2006, 21:28
|
|
|
Miało to samo w moim przypadku padła cewka nie było iskry, spróbuj pobudzić cewkę lub pojedz, kto to umie, bo może tez być moduł, ale to droższa impreza około 400zł a cewka około 130zł |
|
|
|
 |
bonio [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2006, 20:03
|
|
|
dzisiaj sprawdziłem iskrę - jest,teraz muszę sprawdzić pompę paliwa i jej ciśnienie
[ Dodano: 09-11-2006, 20:17 ]
Mam pytanie do bardziej doświadczonych.
Po pierwsze
Jak już mówiłem iskra u mnie jest - czyli rozumiem że cewka i moduł są dobre, paliwo także dochodzi,ale misiu nie zapala , tzn jak by chciał ale nie może.
Po drugie chciałem sprawdzić kody błędów ale nie mogę.
podłaczyłem w złączu OBD2 styki 1 i 4- niestety kontrolka CE mróga równomiernie,
chciałem podłaczyć diodę do kostki według instrukcji ze strony Krzyżaka,
ale niestety w tej białej kostce przy bezpiecznikach mam tylko jeden kabel, i teraz nie wiem, czy ktoś grzebał w instalacj czy też to jest nie ta kostka.
Proszę pomóżcie, bo mnie już zaczyna pomału szlag trafiać,że muszę jeździć starą Ładą 2105. |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 10-11-2006, 22:55
|
|
|
Bartek napisał/a: | czujnik położenia wału lub powertransistor...... |
Sprawdziłeś?
PS. Masz LPG? |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-11-2006, 16:01
|
|
|
bonio napisał/a: | Jak już mówiłem iskra u mnie jest - czyli rozumiem że cewka i moduł są dobre, paliwo także dochodzi,ale misiu nie zapala , tzn jak by chciał ale nie może. |
Sprawdź ten czujnik temp silnika - koło termostatu wkręcony, ma 2 końcówki. Zmierz jego rezystancję. Albo we wtyczkę w przewodzie spróbuj wsadzić opornik około 3-4 kOhm i odpalić. Tylko nie zewrzyj tym opornikiem gdzieś do silnika
P.S. Głupie pytanie (przepraszam) - paliwo w zbiorniku jest?
Ostatnio z ojcem rozbebeszyłem pół jego auta bo nie chciało palić na benzynie - i to dość dziwnie bo jak odpalił na gazie to po kilku min po przełączeniu na PB działał i jeździł, jak postał to na benzynie nic, czasem poprychał tylko.
W akcie rozpaczy następnego dnia przywiozłem 10L benzyny i auto naprawione. Wskaźnik jakoś źle wyskalowany albo się podwieszał, bo wskazówka na czerwonej kresce a rezerwa tylko mrugała. |
|
|
|
 |
bonio [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2006, 19:43
|
|
|
Oczywiście,ze paliwo jest,a gazu nie posiadam,jutro sprawdzę jeszcze zgodnie z manualem/16-17/ power transistor /muszę przynieść analogowy miernik/, dzisiaj sprawdziłem zgodnie z manualem /16-16/ uzwojenie pierwotne cewki, miernik pokazał 1 om, czyli prawidłowo/ w manualu jest 09-1,2 oma/.
Pozdrawiam i dalej śmigam Ładą 2105 /niezawodny wozik/ |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 11-11-2006, 21:21 misio padł
|
|
|
Miałem podobny problem z galantem. Pojechałem do miasta wyłączyłem silnik po paru minutach niechciał zapalić,po zresetowaniu komputera odpalił bez problemu . |
|
|
|
 |
ogonesku [Usunięty]
|
Wysłany: 13-11-2006, 16:16
|
|
|
Witam wszystkich. To jest moj pierwszy post i od razu wyskakuje z pytniem, od niedawna posiadam Mitsubishi Lancer 1.6 16v 1995r. Chcialem miec czysty silnik i umylem go. Po tym zabiegu zrobilem 10km i juz nie mam iskry. Odkrylem ze nie mam masy na cewce. Chcialem znalezc modul zaplonowy ale nie wiem gdzie on jest. Wiem jak wyglada i ze ma wzmacniac iskre ale nie wiem gdzie go szukac??? Czy ktos wie gdzie moze byc ten MODUŁ??? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 13-11-2006, 16:36
|
|
|
A czym myłeś ten silnik? Czy aby nie jakimś świństwem dedykowanym silnie żrącym? Czy też jakimś detergentem? Bo te żrące paskudztwa do niby mysia silnika to taką korozje robią szczególnie na wszelkich złączkach elektrycznych itp. że hoho... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|