Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
22-11-2007, 15:11
Misio padł
Autor Wiadomość
bonio
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2006, 22:59   Misio padł

Witam, dzisiaj po 4 latach użytkowania i praktycznie nic nie robieniu oprócz wymiany materiałow eksplatacyjnych misio odmówił posłuszeństwa.Przyjechałem pod wieczór do domu i postawiłem misia na podwórku. Po 3 godzinach chciałem go wstawić do garażu, wsiadam zapalam, raz odpalił i zgasł, i to już był jego koniec, kontrolka Check Engin gaśnie, rozrusznik kręci, pompę paliwa słychać, ale nie odpala. Nic o tej porze nie wymyślę pociemku, ale może ktoś z was miał taki przypadek i coś podpowie. Z góry dziękuję za sugestie.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 28-10-2006, 09:28   

Ktory to rok :?: Moze kondziorki w aku :?: Byly wymieniane :?:

PS. PAliwo w baku jest :?: DOchodzi do wtryskow :?:
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 28-10-2006, 09:40   

Sprawdź, czy jest iskra.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-10-2006, 11:43   

Skoro to 1.6 16v, to raczej nie ECU (chyba, że jest z początku produkcji 92-93 rok).

Obstawiam aparat zapłonowy a konkretniej czujnik położenia wału lub powertransistor......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-10-2006, 11:47   

Miałem podobnie - padł moduł zapłonu – koszt z wymianą – niecałe 500zł
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
bonio
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2006, 15:23   

Witajcie, rocznik 1997, w poniedziałek się nim zajmę,dzięki za sugestie
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-10-2006, 13:08   

Dorzuciłbym czujnik temp silnika
 
 
BIPER
[Usunięty]

Wysłany: 31-10-2006, 21:28   

Miało to samo w moim przypadku padła cewka nie było iskry, spróbuj pobudzić cewkę lub pojedz, kto to umie, bo może tez być moduł, ale to droższa impreza około 400zł a cewka około 130zł
 
 
bonio
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2006, 20:03   

dzisiaj sprawdziłem iskrę - jest,teraz muszę sprawdzić pompę paliwa i jej ciśnienie

[ Dodano: 09-11-2006, 20:17 ]
Mam pytanie do bardziej doświadczonych.
Po pierwsze
Jak już mówiłem iskra u mnie jest - czyli rozumiem że cewka i moduł są dobre, paliwo także dochodzi,ale misiu nie zapala , tzn jak by chciał ale nie może.
Po drugie chciałem sprawdzić kody błędów ale nie mogę.
podłaczyłem w złączu OBD2 styki 1 i 4- niestety kontrolka CE mróga równomiernie,
chciałem podłaczyć diodę do kostki według instrukcji ze strony Krzyżaka,
ale niestety w tej białej kostce przy bezpiecznikach mam tylko jeden kabel, i teraz nie wiem, czy ktoś grzebał w instalacj czy też to jest nie ta kostka.
Proszę pomóżcie, bo mnie już zaczyna pomału szlag trafiać,że muszę jeździć starą Ładą 2105.
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 10-11-2006, 22:55   

Bartek napisał/a:
czujnik położenia wału lub powertransistor......

Sprawdziłeś?

PS. Masz LPG?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-11-2006, 16:01   

bonio napisał/a:
Jak już mówiłem iskra u mnie jest - czyli rozumiem że cewka i moduł są dobre, paliwo także dochodzi,ale misiu nie zapala , tzn jak by chciał ale nie może.


Sprawdź ten czujnik temp silnika - koło termostatu wkręcony, ma 2 końcówki. Zmierz jego rezystancję. Albo we wtyczkę w przewodzie spróbuj wsadzić opornik około 3-4 kOhm i odpalić. Tylko nie zewrzyj tym opornikiem gdzieś do silnika :wink:

P.S. Głupie pytanie (przepraszam) - paliwo w zbiorniku jest?
Ostatnio z ojcem rozbebeszyłem pół jego auta bo nie chciało palić na benzynie - i to dość dziwnie bo jak odpalił na gazie to po kilku min po przełączeniu na PB działał i jeździł, jak postał to na benzynie nic, czasem poprychał tylko.
W akcie rozpaczy następnego dnia przywiozłem 10L benzyny i auto naprawione. Wskaźnik jakoś źle wyskalowany albo się podwieszał, bo wskazówka na czerwonej kresce a rezerwa tylko mrugała.
 
 
bonio
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2006, 19:43   

Oczywiście,ze paliwo jest,a gazu nie posiadam,jutro sprawdzę jeszcze zgodnie z manualem/16-17/ power transistor /muszę przynieść analogowy miernik/, dzisiaj sprawdziłem zgodnie z manualem /16-16/ uzwojenie pierwotne cewki, miernik pokazał 1 om, czyli prawidłowo/ w manualu jest 09-1,2 oma/.
Pozdrawiam i dalej śmigam Ładą 2105 /niezawodny wozik/
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 11-11-2006, 21:21   misio padł

Miałem podobny problem z galantem. Pojechałem do miasta wyłączyłem silnik po paru minutach niechciał zapalić,po zresetowaniu komputera odpalił bez problemu .
 
 
ogonesku
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2006, 16:16   

Witam wszystkich. To jest moj pierwszy post i od razu wyskakuje z pytniem, od niedawna posiadam Mitsubishi Lancer 1.6 16v 1995r. Chcialem miec czysty silnik i umylem go. Po tym zabiegu zrobilem 10km i juz nie mam iskry. Odkrylem ze nie mam masy na cewce. Chcialem znalezc modul zaplonowy ale nie wiem gdzie on jest. Wiem jak wyglada i ze ma wzmacniac iskre ale nie wiem gdzie go szukac??? Czy ktos wie gdzie moze byc ten MODUŁ???
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-11-2006, 16:36   

A czym myłeś ten silnik? Czy aby nie jakimś świństwem dedykowanym silnie żrącym? Czy też jakimś detergentem? Bo te żrące paskudztwa do niby mysia silnika to taką korozje robią szczególnie na wszelkich złączkach elektrycznych itp. że hoho...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.