Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
15-10-2007, 00:12
colt 4g13
Autor Wiadomość
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-11-2006, 12:49   colt 4g13

Mój colt po dotknięciu dźwigni przy gaźniku, ale nie dźwigni od cięgna przyspieszenia tylko jakiejś 2. popracował jeszcze chwile po czym zgasł.... :( Od tej pory na gazie działa, a jak się przełączy na benzynę, to po chwili gaśnie, tak jakby wypalił to co ma w gaźniku i nie dostawał więcej paliwa. Po odpaleniu na gazie i przełączeniu na benzynę znowu pochodzi i gaśnie.... Co z nim jest??? Ktoś ma dokładne instrukcje do gaźnika??? Napisane na nim aissan czy coś takiego.
Ostatnio zmieniony przez tomusn 13-11-2006, 16:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2006, 14:01   

najpierw spradź czy dochodzi wogóle paliwo do gaźnika, wstaw zdjęcie bo nie potrafię skojarzyć o jakie drugie cięgno chodzi.
 
 
sufit
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2006, 14:40   

Myśle że chodzi ci o dzwignię od ssania(?). Co miałes na mysli piszac <po dotknięciu> ?
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 13-11-2006, 16:58   

opisów gaźników poszukaj w dziale FAQ, jak nie znajdziesz PW do mnie i ci wyślę, ale najpierw zobacz co tam jest i sobie ściągnij
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-11-2006, 17:48   

szukalem opisow do gaznikow nei znalazlem...wiec prosze na maila ryba_84@wp.pl jakas instrykcje i manuala po polsku tez chetnie przyjme:P pompa paliwa napewneio dziala jakbym zdjal gaznik rozkrecil i zrozumial jak to dziala to bym naprawil ale wczsneij chce sie zapoznac z tematem i sugestiami.zdjecie mam ale jak je wam przeaslac to nieiwiem.

[ Dodano: 13-11-2006, 18:04 ]



[ Dodano: 13-11-2006, 18:05 ]
juz sie nauczylem wstawiac foty:)
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-11-2006, 22:55   

Dźwignia od górnej przepustnicy, czyli ssania. Jesteś pewien, że ją tylko "dotknąłeś" czy może szarpnąłeś? Mogła się zaciąć w jednym położeniu. Spróbuj ją ruszyć i co ona na to.
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-11-2006, 23:15   

wiec ustalone ze to dzwignia ssania...nei zaciela sie bo zdjalem filtr i sprawdzilem,wszystko lekko sie porusza bez zaciec i nie jest problemem z dostaje za duzo czy za malo powietrza tylko z emu odcina paliwo.wypali to co w gazniku i koniec musze przelaczycn a gaz.pozniej przelaczyc na benzyne i dziala.....moz ecos z podcisneieniem moze to ono je odcina.....moze uszkodzilem jakas membrane w srodku przez ruszenie dzwignia ssania?????
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-11-2006, 23:54   

ryba_84 napisał/a:
moze uszkodzilem jakas membrane w srodku przez ruszenie dzwignia ssania?????

Nieee to raczej nie. Wspomniałeś o podciśnieniach i dobrze. Sprawdź wszystkie czy któryś wężyk nie wypadł. Z fotek widzę, że mamy identyczne gaźniki. Kiedyś wypadł mi jeden wężyk od podciśnienia (taki bardzo krótki z przodu gaźnika na dole) i efekt był taki, że zimny (i tylko zimny) na benzynie "podrzucał" obrotami na postoju a podczas jazdy szarpał. Jak widzisz różne cuda się dzieją z tymi copami. Zajrzyj tam dokładnie, ale koniecznie zdejmij obudowę filtra powietrza (będzie dobre dojście).
Powodzenia
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-11-2006, 23:57   

jutro pogrzebei w wolnym czasie ale z tego co patrzylem ni nie wpadlo mi w oko zeby nei bylo jak trzeba

[ Dodano: 14-11-2006, 00:04 ]
Hugo nie wiesz od czega sa te kable za gaznikiem?
pewnei jakis zawor na odciecie benzynki
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-11-2006, 08:05   

ryba_84 napisał/a:
Hugo nie wiesz od czega sa te kable za gaznikiem?


Chodzi Ci o te 2 kostki. Nie wiem od czego są. Może dysza elektroniczna?
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2006, 10:39   

Sprawdź czy chodzi pompa paliwa, bo może startować tylko przy rozruchu a potem nie podawać paliwa, a dopiero później szukaj problemów w gaźniku.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-11-2006, 11:49   

kostuch napisał/a:
Sprawdź czy chodzi pompa paliwa, bo może startować tylko przy rozruchu a potem nie podawać paliwa


On ma pompę paliwa napędzaną mechanicznie przy głowicy. Kręci się cały czas gdy silnik chodzi, więc cały czas podaje paliwo. Jak już to problem będzie tkwił dalej (czyt. "za nią").
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2006, 14:41   

A jakie masz przełączenie z gazu na benzynę elektroniczne czy mechaniczne? Bo to może nie koniecznie wina gaźnika.
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-11-2006, 17:39   

przelaczenie oczywiscie prze lektro zawory
ale malo prawdopodobne zeby padly akuratr wtedy gdy mask abyla otwarta a ja wcisnalem ta dzwignie ....przy przelaczaniu benzyna gaz gaz benzyna slychac te zawory wiec pewnei dzialajachociaz sprawdze jeszcze styki
_________________

 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 14-11-2006, 18:28   

ryba_84, sprawdz i wyreguluj poziom paliwa w komorze plywakowej i filterek siatkowy przy zaworze iglicowym, umyj gaznik benz ekstrakcyjna przedmuchaj albo uzyj spraj do gaznikow i przepustnic
oczywiscie podcisnienia, zwroc uwage na wodziki i dzwigienki przy manetce gazu. Mogles miec luzna linke gazu jak ruszyles to ci zgasl - wiec wyreguluj jej naciag na pierwszym twoim zdjeciu widac pokretlo do regulacji obrotow jalowych to takie z biala glowka przed regulacja linki poluzuj je tak bys mial pole manewru
Pamietaj ze przy demontazu gaznika moze ci sie nalac plyn chlodzacy do gardzieli wiec za wczasu spusc go tak ze dwa litry.

[ Dodano: 14-11-2006, 18:30 ]
gardziel kolektor wlotowy do silnika
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.