Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie utrzymuje obrotów przy dużym obciążeniu
Autor Wiadomość
Damian_Eclipse 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse GST (1g)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Złotów
  Wysłany: 22-05-2011, 09:31   Nie utrzymuje obrotów przy dużym obciążeniu

Problem polega na tym że jak włączę klime, albo cos co potrzebuje duzo energii to obroty silnika spadaja na okolo 500-600 rpm i sie dlawi. Im wieksze obciążenie mu dam tym spada na nizsze obroty. Jakies pomysly? Oczywiscie nauka obrotow zrobiona.
_________________

 
 
 
szeskey 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-05-2011, 20:12   

a sprawdzałeś napięcie na alternatorze ?
_________________
szybkie kobiety i piękne samochody
 
 
Damian_Eclipse 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse GST (1g)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Złotów
Wysłany: 22-05-2011, 22:26   

nie sprawdzalem. A jakie powinno byc?
_________________

 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 22-05-2011, 22:50   

a może krokowiec? wydaje mi się, że jest odpowiedzialny właśnie za utrzymanie odpowiednich obrotów biegu jałowego np. przy włączeniu klimy powinien podnieść obroty do właściwej wartości.
ps. nie ma problemów z obrotami na zimnym silniku?
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
szeskey 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-05-2011, 23:37   

krokowy chyba by szalał nawet bez obciążenia na wolnych na luzie by falował ,a przy odjęciu obroty by spadały niebezpiecznie nisko ,ładowanie na poziomie 12,9-13,1 standardowo .Sprawdzisz to podłączając miernik do klem przy załączonym silniku ,dajesz mu lekko w piec i patrzysz jak napięcie rośnie
_________________
szybkie kobiety i piękne samochody
 
 
Damian_Eclipse 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse GST (1g)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Złotów
Wysłany: 23-05-2011, 13:52   

tez myslalem o krokowcu, ale komputer nie wyswietla zadnego bledu, a poza tym juz wymienialem krokowca. Na zimnym silniku czasami tez tak ma ze jak przygazuje to obroty spadaja nisko ale tylko na moment i zaraz sie podnosza. Nie wiem czy to moze miec jakis zwiazek ale nie ma ssania
_________________

 
 
 
marekrybnik89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Rybnik
Wysłany: 24-05-2011, 16:49   

ja bym jednak sprawdził korkowiec chwila roboty i masz pewność, a komputer nie zawsze wyświetla błąd na krokowym, ewentualnie może lambda się dopala i źle odczytuje potrzebna mieszankę
 
 
Lisciu 
Nowy Forumowicz


Auto: eclipse 1g 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 26-07-2011, 21:42   

Wdł mnie może być to wina alternatora, tzn regulatora napięcia, bo gdyby to była wina korkowca to tak jak mówił "szeskey" silnik czy obciążony czy nie i tak by szalał na obrotach. Może tez masa jest kiepska:)
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 28-07-2011, 18:48   

Jak jeździsz bez włączonej klimy ogrzewania szyby to obroty są normalne lub lekko spadają i się normują,tak? a jak włączyć to zaczynają się wariacje ... jeśli tak to to w 99% przypadków jest to silniczek krokowy ,a 1% to alternator(regulator napięcia) ,kondensatory w ECU,akumulator, lub coś innego, jeśli silniczek krokowy jest padnięty,uszkodzony czyli nie działa komputer nie wywala błędu...

w Twoim przypadku to jest krokowy który pod obciążeniem już nie daje rady ,a bez jeszcze jakoś ciągnie, wiem bo już to przerabiałem....

najlepiej kupić nowy krokowy a nie bawić się w używki...

http://www.topendpower.pl...0gt+galant.html
tu możesz kupić , troche kosztuje ale jest nowy i na 100% sprawny ja u nich brałem 3 lata temu i nie ma problemów z nim do tej pory
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.