Zamknięty przez: mkm 24-04-2014, 06:19 |
Black DEVIL... |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25-05-2011, 15:26
|
|
|
Owczar napisał/a: | które jakby nie było chronią trochę te kielichy. |
własnie widac jak swietnie chronia , chyba Rafał cos robił dodatkowe zabezpiecznie , wspominał cos przynajmniej... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
luckyluck
Mitsumaniak

Auto: EA5W V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 960 Skąd: Znad Pilicy
|
Wysłany: 25-05-2011, 15:36
|
|
|
Owczar napisał/a: | Z zewnetrznych elementów nie przekladam nic. |
A czemu tak? Byłem pewny, że jadziesz wszystko razem ze zderzakami. |
_________________ Bydlak
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-05-2011, 15:37
|
|
|
Idę do samochodu porobię Ci Owczar fotki jak dobrze chronią będziesz miał troche zdramatyzowaną i starszą wizje tego co EA może czekać |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14382 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 25-05-2011, 15:39
|
|
|
luckyluck napisał/a: | A czemu tak? Byłem pewny, że jadziesz wszystko razem ze zderzakami. |
Nie, mi się mój galant podoba Fakt, faktem, avance bardziej, ale doliczyć lakierowanie, naprawę tych zderzaków... Szkoda kasy pakować w tak stare auto. gdybym miał robić taki upgrade to bardziej opłacałoby się sprzedać i kupić młodsze. A tak odzyskam jakąś kasę |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14382 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 25-05-2011, 15:44
|
|
|
Ale to, że te kielichy rdzewieją, to nie wina wody od spodu, tylko jakaś wada procesu produkcyjnego. Ktoś dał ciała, a woda tylko w tym pomaga. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21956 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-05-2011, 16:04
|
|
|
tresorex napisał/a: | chyba że drzwi do garażu ma zrobione z drzwi od galanta | To by zgniły Dobra wystarczy dziwnych porównań. Owczar napisał/a: | Hugo, ale przecież w galu są nadkola, które jakby nie było chronią trochę te kielichy. | Są, ale bardziej takie półnadkola. Tam gdzie osłaniają blachę tam raczej nie ma korozji, ale niestety podejrzewam, że za sprawą konstrukcji zawieszenia (górny wahacz) było kłopotliwe skonstruowanie pełnych nadkoli. Tym samym tam gdzie widzisz korozję po otwarciu maski na kielichu to są miejsca gdzie nadkole nie osłania od spodu. Podnieś przód i spójrz w nadkole a wszystko będzie jasne. Zdrap piach, brud i zobaczysz rudzielca, mniej więcej od krawędzi gdzie kończy sie plastikowe nadkole. Do tego dochodzi brak fabrycznej konserwacji w nadkolach (ponoć była goła blacha) i mamy przedwczesną korozję... |
Ostatnio zmieniony przez Hugo 25-05-2011, 16:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-05-2011, 16:05
|
|
|
porobiłem zdjęcia nadkoli sory za jakość ale z komórki... ale tak zdramatyzowałem w Photoshopie je żebyś nie mógł spać po nocy dahahaha
Żebyś później po obejrzeniu tego wsiadał do auta i słyszał wręcz jak chrupie go byś słyszał jak trzeszczy jak stara niemiecka łódź podwodna na 200metrach
Mam nadzieje że chodź trochę zryłem Ci psychikę a pamiętaj ja już i tak jestem po 3 wizytach u blacharza i łataniu nadkoli i zamalowane są te miejsca korozji bo stwierdziłem że w stanie surowym to by było nie humanitarne w końcu są jeszcze nieletni na tym forum
złooo
Chyba troszkę się zagalopowałem przepraszam |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 25-05-2011, 16:44
|
|
|
Owczar napisał/a: | Ale to, że te kielichy rdzewieją, to nie wina wody od spodu, tylko jakaś wada procesu produkcyjnego. Ktoś dał ciała, a woda tylko w tym pomaga. |
Japoniec sie zdenerwował i poszedł na bro...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 25-05-2011, 20:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25-05-2011, 17:57
|
|
|
Korozja kielicha w tym samym miejscu co u mnie...była Na szczęście zaleczone dzięki Forest_Taft
Owczar wg. mnie dobrze, że zostajesz przy starym "zewnętrzu" Avanca to tutaj ma co 2 a sporta co 4 A dieslowego zderzaka, konkretnie z tymi kratkami na halogeny są... twój, mój i andrew84 może ktoś jeszcze się ukrywa ale na bank jesteśmy bardziej nietypowi |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 25-05-2011, 21:53
|
|
|
wilk88 napisał/a: | A dieslowego zderzaka, konkretnie z tymi kratkami na halogeny są... twój, mój i andrew84 może ktoś jeszcze się ukrywa ale na bank jesteśmy bardziej nietypowi | Jest jeszcze kilka turboklekotów i niech każdy na nie najeżdża na nie, ja ze swojego jestem zadowolony. Dużo nawet ostatnio jeżdżę i się spisuje miś
A avanca sobie dokupię jak się trochę odkuję |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14382 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-05-2011, 23:18
|
|
|
Co prawda w weekend imprezowałem na weselu, ale temat Galanta nie stoi w miejscu.
W sobotę szwagier odebrał naprawioną głowicę od 4D68. Pospawana, wymienione zawory wydechowe i splanowana. Na tygodniu składam silnik.
Mam już dorobione tulejki do sond. Sondy paliwowe będą umieszczone w kolektorach tak jak w oryginalnych kolektorach, a sondy ekologiczne w 20mm dystansach w rurze przykręconej bezpośrednio do kolektorów.
W następny weekend będę chciał chociaż odpalić auto, ale raczej go jeszcze nie zabiorę ze sobą.
Do zrobienia na wstępie:
- wycięcie przedniej szyby i porobienie zabepieczeń antykorozyjnych
- przygotowanie szyby do wklejenia
- dokończenie instalacji elektrycznej (zasilanie pompy paliwa)
- wstawienie zbiornika lub pompki do mojego zbiornika
- montaż przewodu podciśnieniowego do zbiornika, a przy okazji przewód do LPG
- modyfikacja tylnej łapy
- wspawanie gwintów pod sondy i montaż kolektorów wydechowych
- przerzucenie wydechu
- okablowanie silnika (wiązka czeka na podpięcie)
- montaż belki pod silnik
- dokręcenie sprężarki
- montaż kolektora dolotowego
- półki pod akumulator itp prace pod maską
- montaż filtra palwa (chyba będzie przeniesiony gdzieś pod maskę)
- wklejenie szyby
- montaż półosi
- podpięcie poduszek, zegarów i próba odpalenia bez deski
Jeśli się uda odpalić bez deski to będę wszystko składał do kupy. Półosie pasują w moje piasty więc zawieszenie zostawię narazie moje, a za tydzień, dwa będę zakładał LPG to przerzucę zawieszenie z hamulcami z przodu. Tył już innym razem. W zasadzie to mam roczne amorki, ale moje sprężyny strasznie miękkie, więc moje amorki zostaną na zapas
Tak więc mało realne żebym się z tym wyorbił w 2 dni. Gdyby nie ta szyba to może jeszcze by się udało jeśli nie byłoby komplikacji, a zawsze coś zatrzyma pracę. Przeważnie to jakieś pierdoły, ale generalnie najwięcej obaw mam o elektrykę. |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29-05-2011, 23:21
|
|
|
Owczar napisał/a: | ale generalnie najwięcej obaw mam o elektrykę. | boisz się że ten majster co robił spaprał robote ? |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14382 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-05-2011, 23:29
|
|
|
No ba, nie ufam mechanikom
Chociaż poziom integracji wiązki silnika z wiązką kabinową jest naprawdę nieduży. Podłączenie do zegarów jest od anglika więc została mi tylko elektryka stacyjki i immo. Elektrykę od immo przełożyłem całą bo było zupełnie inaczej podłączone. Do stacyjki piny rozmieszczone tak samo. Pozostaje jeszcze kabel do pompki. A w zasadzie 2- masa i plus. Wyciągnąłem już z angola do rozgałęzienia w słupku. Teraz muszę przerzucić do siebie (wpinam w swoją kostkę bo jest taka sama), a potem przeciągnąć kable od wiązki silnika do słupka i w zasadzie ten temat powinien być załatwiony. Jak nie odpali to będę szukał różnic dalej. W razie czego będę pytał Bartka |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 30-05-2011, 07:46
|
|
|
Owczar napisał/a: | W sobotę szwagier odebrał naprawioną głowicę od 4D68. | Ile spawanko? Roboty szybko się do przodu posuwają |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
|