Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Podtlenek Azotu --- NOS
Autor Wiadomość
jOkerek 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 160
Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
Wysłany: 15-04-2010, 22:18   Podtlenek Azotu --- NOS

siemanko wszystkim... zastanawiam sie nad montazem doladowania w postaci podtlenku azotu / moze ktos ma zamontowana taka instalacje w swoim aucie ? w tym temacie prosze opisywac swoje doswiadczenia o instalacji , wiedze, wskazania i przeciwskaznania...
_________________
jOkerek i nowy rozdzial w zyciu pt. seria GALANT 2.5 V6 24V
 
 
 
Misieklbn 
Forumowicz

Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 03-07-2010, 14:53   

U nas w Lublinie latają na NO2 jest nawet zakład który to wszystko montuje i pózniej serwisuje/dobija gaz http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=6315 kolega z eclipse właśnie taką instalacje zamontował podobno o wieleeeee lepiej idzie, ale teraz z tego co wiem zakuwa silnik i robi cos ponad 500KM + 2x NOS pytaj w Procarze kolega Seba prawde Ci powie:)
 
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 10-08-2010, 11:36   

jOkerek, zakuj najpierw silnik potem możesz sobie założyć inaczej długo nie pojeździsz :twisted:
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 15-08-2010, 07:57   

6a13 chyba ma jeszcze jakiś zapas wytrzymałości, i przy delikatnych strzałach odpowiednim wystrojeniu myślę ze bez zakuwania się obejdzie,
 
 
Voltron 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-08-2010, 15:48   

Kolega używał podtlenku w hondzie civic co prawda a nie w Mitsu ale mogę powiedzieć na ten temat tyle że nie jest konieczne zakuwanie żeby używać podtlenku ale trzeba ustawić tak podtlenek żeby strzał dawał mnie niż maks. żeby nie uszkodzić silnika. Z tego co wiem to zmniejsza się też z czasem żywotność silnika jeżeli nie jest zakuty.
 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 14-11-2010, 09:33   

to mitsu z NOSem jest moje nie wymaga zakuwania silnika ale jesli chce sie wiecej dmuchac trzeba zmieniac pompe paliwa bo seryjna nie poda zbyt wiele benzyny jesli mowa o mokrym podlenku.
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 13-03-2011, 22:52   

fiole1 napisał/a:
6a13 chyba ma jeszcze jakiś zapas wytrzymałości, i przy delikatnych strzałach odpowiednim wystrojeniu myślę ze bez zakuwania się obejdzie,

ta tylko jaki jest duży zapas wytrzymałosci,nie wspomne o sprzegle i skrzyni :D
ale temat zakucia 6a13 byłby interesujacy :!:

kafar_1989 napisał/a:
jesli chce sie wiecej dmuchac trzeba zmieniac pompe paliwa bo seryjna nie poda zbyt wiele benzyny jesli mowa o mokrym podlenku

mokra to jedyna sensowna instalacja,suchy podtlenek jedynie do bardzo małych przyrostów mocy,przy większych można fajnie sobie tłoki wypalić :D

a szukam na forum o instalacjach podtlenku w miśkach i jestem zawiedzony :(
czy nikt z forum nie ma tego w połączeniu z 6a13 :?: :?:
bo głównie o to zestawienie mi chodzi :)
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 15-03-2011, 19:39   

ja mam NOS w 4g63 aktualnie to juz z tego silnika sie zrobilo 4g63T mam mokra instalacje i jazda jest mega :D w wakacje prawdopodobnie zagosci juz direct port i zaloze 2 butle ktora lezakuje w domu :P
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-03-2011, 20:11   

kafar_1989 napisał/a:
ja mam NOS w 4g63 aktualnie to juz z tego silnika sie zrobilo 4g63T mam mokra instalacje i jazda jest mega

jakie strzały dajesz temu 4g63 :?:
czytałem o Twoim wozidle,to widzę ,że masz dłubane w silniku :mrgreen:
wiec nie będę pytał o wytrzymałość :D
ja włąśnie też myślałem o direct porcie,ale najpierw to silnik trzeba umocnić :biggrin:
kafar_1989 napisał/a:
w wakacje prawdopodobnie zagosci juz direct port

a interesowałby Cię direct używka,oczywiście na 4 cylinderki :?: jak coś to daj znać :wink:


hmm...ogólnie mówiąc mało popularny jest na forum temat podtlenku :(
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 12-06-2011, 13:59   

mysle ze jakies 75 koni to powinien Twoj silnik zniesc moj znosil bez problemu po zmianie pompy paliwowej a jak chcesz popisac o takich rzeczaach to pisz moze cos pomoge :D
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 12-06-2011, 21:35   

kafar_1989 napisał/a:
mysle ze jakies 75 koni to powinien Twoj silnik zniesc

też tak sądzę.... o większych strzałach to można myśleć tylko po wzmocnieniu silniczka :mrgreen:
kafar_1989 napisał/a:
jak chcesz popisac o takich rzeczaach to pisz moze cos pomoge

jeśli chodzi o temat podtlenku to jest mi trochę znany,śmigałem już kiedyś na instalce Zex'a w innym wozidle :mrgreen: :mrgreen:
no,jedynie co to na dzień dzisiejszy myślę nad jakimś mocniejszym sprzęgłem :wink:
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 12-06-2011, 22:21   

spiek tylko trzeba sie przyzwyczaic :P albo jakies mocne Exedy
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.