Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] kontrola rezerwy paliwa
Autor Wiadomość
zbysiu5447 
Forumowicz
zbyszek5447

Auto: carisma GDI 1,8 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 41
Skąd: gdynia
Wysłany: 17-06-2011, 09:07   [Cari 1.8 GDI] kontrola rezerwy paliwa

Czy ktoś z kolegów próbował uporać się z zapalaniem rezerwy paliwa, na czym polega problem, że raz zapali się jak komputer pokaże 80km. 180 lub220km do przejechania pozostało. Proszę o porady ,pozdrawiam.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-06-2011, 11:46   

Komputer nie wyłapuje tankowania za około 50 zł, dopiero jak tankowałem za min 100zł to wartość na wyświetlaczu się zmieniała, więc może u ciebie jest podobnie.
 
 
zbysiu5447 
Forumowicz
zbyszek5447

Auto: carisma GDI 1,8 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 41
Skąd: gdynia
Wysłany: 17-06-2011, 13:49   

Nie chodzi o wskazania komputera ,bo to znam,że przymałym tankowaniu wartości mogą się nie zmienić. Chodzi o zapalanie się rezerwy na desce, prawdopodobnie związane jest to z pływakiem i może ktoś to naprawiał?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-06-2011, 14:20   

Przy pływaku masz taki cylinder z tłoczkiem zwalniający ruchy pływaka i tym samym ruch wskazówki na zegarze. Najprawdopodobniej w tym cylindrze jest jakiś syf który blokuje tłoczek. Trzeba wyjąć pompę z baku i przeczyścić mechanizm. Powinno wystarczyć z 2 godziny roboty. Pod tylnym siedzeniem jest dekiel a pod nim pompa paliwa.
Tu masz temat o pompie i ewentualnym demontażu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=52110
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 18-06-2011, 09:33   

Ten motyw jest widać popularny w Cari, sporo osób pisze że wskazania są nijakie i sam to potwierdzam, raz nawet na rezerwie masz kole 10L a nieraz 4L :roll:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
glina 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 455
Skąd: mam to wiedzieć?
Wysłany: 22-08-2012, 23:56   

a probowal juz ktos moze wysterowac wskaznik paliwa?

tam jest rezystor wlutowany przy zwojach (100R/2W chyba)
w manualu sa podane widelki prawidlowych wskazan (str 54-25)
jesli wskaznik ma odchyl rezystancji od normy to bedzie za wczesnie / za pozno pokazywal rezerwe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.