[EA3A/W 2.4] obcieranie przy skręcaniu |
Autor |
Wiadomość |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 21-06-2011, 08:37
|
|
|
M_A_V napisał/a: | czy przy demontażu zwrotnicy trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów ? |
Nie trzeba. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 21-06-2011, 14:58
|
|
|
M_A_V napisał/a: | czy przy demontażu zwrotnicy trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów ? |
Podstaw miskę, bo tak do 0.4l nawet potrafi skapać, i o tyle co wykapie musisz potem uzupełnić. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
M_A_V
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 111 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 21-06-2011, 16:33
|
|
|
kurde tylko jak ja się dostane do skrzyni żeby dolać olej bo auto nie stoi na kanale ... |
_________________ Mitsubishi uzależnia |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 22-06-2011, 09:49
|
|
|
M_A_V napisał/a: | kurde tylko jak ja się dostane do skrzyni żeby dolać olej bo auto nie stoi na kanale ... |
Wyjmij polos na w. przegubie i oleju nie bedziesz dolewac |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
M_A_V
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 111 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 22-06-2011, 20:47
|
|
|
chłopaki ręce mi opadają ... 3 dzień walczę z łożyskiem ! wymontowaliśmy całą półośkę wraz ze zwrotnicą roztrzaskaliśmy przegub w drobny mak (tzn koronke i łożyska) pierścień z oski nie chciał zejść trzeba było ciąć a reszta przegubu jak siedziała w zwrotnicy tak se siedzi i ani o minimetr nie ma zamiaru się ruszyć ! pozostało nam tylko obciąć przegub wzdłuż zębów ABS wyciągnąć piastę z łożyskiem i dalej ją maltretować...
poprostu mam już serdecznie dosyć nie wiedziałem że wymiana łożyska w kole to będzie taki koszmar.. |
_________________ Mitsubishi uzależnia |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-06-2011, 23:54
|
|
|
M_A_V napisał/a: | poprostu mam już serdecznie dosyć nie wiedziałem że wymiana łożyska w kole to będzie taki koszmar.. | Galant kolego. Zabawa dopiero się zaczyna. |
|
|
|
 |
M_A_V
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 111 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 23-06-2011, 13:47
|
|
|
Hugo napisał/a: | Galant kolego. Zabawa dopiero się zaczyna. |
zabawa się zacznie jak Galiusz stanie z powrotem na cztery łapy i wróci na drogi |
_________________ Mitsubishi uzależnia |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 23-06-2011, 16:56
|
|
|
Trzeba było oddać mechaniorom..u mnie na Modlińskiej 100zł i 3-4 godziny ich pracy..;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-06-2011, 17:01
|
|
|
m6riano, nie być taki do przodu, są też cwani wyjadacze, kolega pojechał na wymiane osłony w przgubie, na to mu mechanik powiedział, że cena zaczyna się od 50zł w zwyż i wymiana może kosztowac nawet 10x tyle i poprosił mojego kolege aby został z nim aby sprawdzić czy będzie szło lekko czy cięzko, uczciwie go przekonał że ten typ może sprawić kłopoty Chyba znał temat |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 23-06-2011, 17:12
|
|
|
Miałem na myśli wymiane łożyska na prasie...wiedzieli co robią i za co biorą kase..poszło szybko i sprawnie...po za tym u mnie średnio raz w roku sie wymienia któreś łożysko...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
M_A_V
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 111 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 23-06-2011, 17:24
|
|
|
ja w mojej małej mieścinie to mam takich speców że na prawdę wolałem sam się za to wziąć z pomocą wujasa mechanika niż skazać galiusza na pastwę młota i kowadła. m6riano, ile ty km robisz rocznie że masowo łożyska wymieniasz ?! |
_________________ Mitsubishi uzależnia |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-06-2011, 22:23
|
|
|
m6riano napisał/a: | u mnie średnio raz w roku sie wymienia któreś łożysko...;-) | Zazdroszczę... Też bym tak chciał. M_A_V ten Twój wujek mechanik kumaty ogólnie, bo miałbym może małą robótkę dla niego. |
|
|
|
 |
M_A_V
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 111 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 28-08-2011, 17:47
|
|
|
wrócił problem obcierania chociaż nie wiem czy dalej to można nazywać obcieraniem bo jest coraz głośniejsze i bardziej przypomina tarcie , tak jak pisałem wcześniej występuje to tylko i wyłącznie przy skręcaniu w prawo przy nacisku na prawą oś ... sprawdziłem dokładnie całe nadkola i elementy zawieszenia nigdzie śladów obtarć czy kolizji nie mam pojęcia czego sie chwycić żeby to zdiagnozować ... pomożecie ? |
_________________ Mitsubishi uzależnia |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-08-2011, 08:28
|
|
|
M_A_V napisał/a: | wrócił problem obcierania chociaż nie wiem czy dalej to można nazywać obcieraniem bo jest coraz głośniejsze i bardziej przypomina tarcie , tak jak pisałem wcześniej występuje to tylko i wyłącznie przy skręcaniu w prawo przy nacisku na prawą oś ... sprawdziłem dokładnie całe nadkola i elementy zawieszenia nigdzie śladów obtarć czy kolizji nie mam pojęcia czego sie chwycić żeby to zdiagnozować ... pomożecie ? | Gdybym usłyszał "na żywo" powiedziałbym Ci na 100%, ale tak to na 99% łożysko koła prawy przód. |
Ostatnio zmieniony przez Hugo 29-08-2011, 10:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wasiu89
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 (LPG) 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 74 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 29-08-2011, 09:26
|
|
|
M_A_V napisał/a: | wrócił problem obcierania chociaż nie wiem czy dalej to można nazywać obcieraniem bo jest coraz głośniejsze i bardziej przypomina tarcie , tak jak pisałem wcześniej występuje to tylko i wyłącznie przy skręcaniu w prawo przy nacisku na prawą oś ... sprawdziłem dokładnie całe nadkola i elementy zawieszenia nigdzie śladów obtarć czy kolizji nie mam pojęcia czego sie chwycić żeby to zdiagnozować ... pomożecie ? |
może coś z amorkami? mam podobnie (obcieranie przy skręcaniu teraz już nie do zniesienia jak gdyby metal o metal) może dziś wreszcie się dowiem co to jest ale powiedziano mi że prawdopodobnie coś z amortyzatorami. Napiszę jak się dowiem:) |
|
|
|
 |
|