Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] obcieranie przy skręcaniu
Autor Wiadomość
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 21-06-2011, 08:37   

M_A_V napisał/a:
czy przy demontażu zwrotnicy trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów ?


Nie trzeba.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-06-2011, 14:58   

M_A_V napisał/a:
czy przy demontażu zwrotnicy trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów ?

Podstaw miskę, bo tak do 0.4l nawet potrafi skapać, i o tyle co wykapie musisz potem uzupełnić.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 21-06-2011, 16:33   

kurde tylko jak ja się dostane do skrzyni żeby dolać olej bo auto nie stoi na kanale ... :x
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 22-06-2011, 09:49   

M_A_V napisał/a:
kurde tylko jak ja się dostane do skrzyni żeby dolać olej bo auto nie stoi na kanale ...


Wyjmij polos na w. przegubie i oleju nie bedziesz dolewac :P
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 22-06-2011, 20:47   

chłopaki ręce mi opadają ... 3 dzień walczę z łożyskiem ! wymontowaliśmy całą półośkę wraz ze zwrotnicą roztrzaskaliśmy przegub w drobny mak (tzn koronke i łożyska) pierścień z oski nie chciał zejść trzeba było ciąć a reszta przegubu jak siedziała w zwrotnicy tak se siedzi i ani o minimetr nie ma zamiaru się ruszyć ! pozostało nam tylko obciąć przegub wzdłuż zębów ABS wyciągnąć piastę z łożyskiem i dalej ją maltretować...
poprostu mam już serdecznie dosyć nie wiedziałem że wymiana łożyska w kole to będzie taki koszmar..
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-06-2011, 23:54   

M_A_V napisał/a:
poprostu mam już serdecznie dosyć nie wiedziałem że wymiana łożyska w kole to będzie taki koszmar..
Galant kolego. Zabawa dopiero się zaczyna.
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 23-06-2011, 13:47   

Hugo napisał/a:
Galant kolego. Zabawa dopiero się zaczyna.


zabawa się zacznie jak Galiusz stanie z powrotem na cztery łapy i wróci na drogi :mrgreen:
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 23-06-2011, 16:56   

Trzeba było oddać mechaniorom..u mnie na Modlińskiej 100zł i 3-4 godziny ich pracy..;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-06-2011, 17:01   

m6riano, nie być taki do przodu, są też cwani wyjadacze, kolega pojechał na wymiane osłony w przgubie, na to mu mechanik powiedział, że cena zaczyna się od 50zł w zwyż i wymiana może kosztowac nawet 10x tyle i poprosił mojego kolege aby został z nim aby sprawdzić czy będzie szło lekko czy cięzko, uczciwie go przekonał że ten typ może sprawić kłopoty :P Chyba znał temat
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 23-06-2011, 17:12   

Miałem na myśli wymiane łożyska na prasie...wiedzieli co robią i za co biorą kase..poszło szybko i sprawnie...po za tym u mnie średnio raz w roku sie wymienia któreś łożysko...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 23-06-2011, 17:24   

ja w mojej małej mieścinie to mam takich speców że na prawdę wolałem sam się za to wziąć z pomocą wujasa mechanika niż skazać galiusza na pastwę młota i kowadła. m6riano, ile ty km robisz rocznie że masowo łożyska wymieniasz ?!
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-06-2011, 22:23   

m6riano napisał/a:
u mnie średnio raz w roku sie wymienia któreś łożysko...;-)
Zazdroszczę... Też bym tak chciał. M_A_V ten Twój wujek mechanik kumaty ogólnie, bo miałbym może małą robótkę dla niego.
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 28-08-2011, 17:47   

wrócił problem obcierania chociaż nie wiem czy dalej to można nazywać obcieraniem bo jest coraz głośniejsze i bardziej przypomina tarcie , tak jak pisałem wcześniej występuje to tylko i wyłącznie przy skręcaniu w prawo przy nacisku na prawą oś ... sprawdziłem dokładnie całe nadkola i elementy zawieszenia nigdzie śladów obtarć czy kolizji nie mam pojęcia czego sie chwycić żeby to zdiagnozować ... pomożecie ? :(
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-08-2011, 08:28   

M_A_V napisał/a:
wrócił problem obcierania chociaż nie wiem czy dalej to można nazywać obcieraniem bo jest coraz głośniejsze i bardziej przypomina tarcie , tak jak pisałem wcześniej występuje to tylko i wyłącznie przy skręcaniu w prawo przy nacisku na prawą oś ... sprawdziłem dokładnie całe nadkola i elementy zawieszenia nigdzie śladów obtarć czy kolizji nie mam pojęcia czego sie chwycić żeby to zdiagnozować ... pomożecie ?
Gdybym usłyszał "na żywo" powiedziałbym Ci na 100%, ale tak to na 99% łożysko koła prawy przód.
Ostatnio zmieniony przez Hugo 29-08-2011, 10:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wasiu89 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 (LPG) 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 74
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 29-08-2011, 09:26   

M_A_V napisał/a:
wrócił problem obcierania chociaż nie wiem czy dalej to można nazywać obcieraniem bo jest coraz głośniejsze i bardziej przypomina tarcie , tak jak pisałem wcześniej występuje to tylko i wyłącznie przy skręcaniu w prawo przy nacisku na prawą oś ... sprawdziłem dokładnie całe nadkola i elementy zawieszenia nigdzie śladów obtarć czy kolizji nie mam pojęcia czego sie chwycić żeby to zdiagnozować ... pomożecie ? :(


może coś z amorkami? mam podobnie (obcieranie przy skręcaniu teraz już nie do zniesienia jak gdyby metal o metal) może dziś wreszcie się dowiem co to jest ale powiedziano mi że prawdopodobnie coś z amortyzatorami. Napiszę jak się dowiem:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.