 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E5xx] Miękkie zawieszenie z tyłu |
Autor |
Wiadomość |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 30-05-2011, 21:45 [E5xx] Miękkie zawieszenie z tyłu
|
|
|
Często jeżdżę całkowicie załadowanym samochodem, 5 osób i pełny bagażnik
tył wtedy praktycznie szoruje po ziemi
wiem że w Galach EA użytkownicy zamieniają przednie sprężyny i tylne, ale tam jest taka sama dolna średnica sprężyny a u nas jest inaczej,, ale czy mimo to dałoby rade zrobić taką zamianę w E5?
Co ewentualnie mam zrobić aby ten problem rozwiązać? Czy same wzmacniany sprężynki dadzą rade? Jeśli tak to jakiej firmy i w jakiej cenie? |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 28-06-2011, 10:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
andi18
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A 1.8 4G93+LPG 96'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 85 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-06-2011, 00:11
|
|
|
u mnie też jest podobnie, 5 osób +bagaż+ pełny zbiornik gazu, pół baku benzyny i jest niziuutko, też jestem ciekaw jak rozwiązać ten problem:) |
|
|
|
 |
tom11
Forumowicz
Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 163 Skąd: lubartów
|
Wysłany: 03-06-2011, 15:32
|
|
|
gdzieś w galeri jest mój . sprężyny SACHS amory KYB gaz-ecksel i stoi jak ta lala nawet przy pełnym kuferku i 5 osobach |
|
|
|
 |
MakroSerwis
Mitsumaniak

Auto: Galant i inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2006 Posty: 37 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 27-06-2011, 19:55
|
|
|
Tylne kolumny wyciąga się bardzo łatwo, następnie należy użyć ściągacza do sprężyn i je rozebrać. Również bez trudu zdejmujemy talerzyk sprężyny z amortyzatora, a następnie toczymy odpowiedniej wysokości podkładkę pod niego - z reguły 3cm. Dodatkowo można wyciąć z czarnej gumy (maty warsztatowej izolacyjnej) o grubości 8mm podkładki pod górne mocowania kolumny. Grubsze nie wejdą, ponieważ kolumna ma zbyt krótkie szpilki i nie przykręci się jej do nadwozia.
Oczywiście można zastosować inne sprężyny, produkując sobie własne talerzyki, ale trudno na oko dobrać odpowiednią charakterystykę. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-06-2011, 10:18
|
|
|
Motofreak napisał/a: | ale tam jest taka sama dolna średnica sprężyny a u nas jest inaczej, |
W EA też jest węższa na dole. Jedyny słuszny sposób to wymiana sprężyn na nowe. Pewnie da się coś dopasować. W kombi jak robią SWAP z nivo to bodajże z passata B5 wrzucają. |
|
|
|
 |
|
|