[Cari 1.6] witam mam taki problem |
Autor |
Wiadomość |
PINO87
Forumowicz
Auto: CARISMA1.6 100KM 2000R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lip 2011 Posty: 84 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: 02-07-2011, 14:49 [Cari 1.6] witam mam taki problem
|
|
|
Witam mam taki problem z moim mitsu mianowicie gdy przeżucam z 3 na 2 na gdy skręcam odczuwm nagl szarpnięcie jakby gasl gdy na 2 lekko dodam gazu a pużniej jedzie już normalnie silniczek pozatym igielka 1.6 100ps nigdy nie jeżdzony na gazie(i niebędzie)czeck engine nigd sie jeszcze nie zaświecil prosze o rade co to może być? |
|
|
|
 |
bravo99
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6GLX 1998r 5d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 226 Skąd: wawa
|
Wysłany: 04-07-2011, 23:09
|
|
|
qrcze, prawie po polsku - a nie rozumiem... |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 04-07-2011, 23:14
|
|
|
po tym opisie możemy stwierdzić, że możesz mieć spaloną żarówkę od CE |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
PINO87
Forumowicz
Auto: CARISMA1.6 100KM 2000R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lip 2011 Posty: 84 Skąd: LUBELSKIE
|
|
|
|
 |
fenix872
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8GDI 125 KM 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 146 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-07-2011, 15:58
|
|
|
CE to Check Engine (po twojemu czeck engine) czyli kolega sugeruje że masz zrąbaną żarówkę która informuje o błędzie w silniku |
|
|
|
 |
PINO87
Forumowicz
Auto: CARISMA1.6 100KM 2000R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lip 2011 Posty: 84 Skąd: LUBELSKIE
|
|
|
|
 |
zbycho77
Mitsumaniak
Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 495 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
|
Wysłany: 06-07-2011, 22:39
|
|
|
A gaśnie razem z innymi - np. airbagiem, czy sama?
A tak serio to przyczyn może być dużo - instalacja gazowa nie ma tutaj znaczenia - może być problem z zapłonem np. przewody WN, cewka/fajkocewki. Ja bym zaczął od uczenia obrotów.
Więcej trudno powiedzieć, bo opisujesz to bardzo niejasno, mniejsza o błędy.
Pozdro |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
PINO87
Forumowicz
Auto: CARISMA1.6 100KM 2000R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lip 2011 Posty: 84 Skąd: LUBELSKIE
|
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-07-2011, 07:26
|
|
|
PINO87 napisał/a: | Witam zapomnialem dodać że jestem mechanikiem |
chyba więcej dodawać nie trzeba. Nie przechwalaj sie na przyszłość. |
|
|
|
 |
szuwar
Mitsumaniak

Auto: Wiking
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2655 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 07-07-2011, 09:58 Re: witam mam taki problem
|
|
|
PINO87 napisał/a: | 1.6 100ps nigdy nie jeżdzony na gazie(i niebędzie)? |
nigdy nie mów nigdy myślę, że jak paliwko byłoby po 10 pln, a gaz na poziomie dzisiejszym to miałbyś niezłą pokusę, mam podobny silnik, tyle, że 90ps i na gazie nie ma różnicy, no może za jedna - płacę za litr 2,5
Pozdrawiam |
_________________ VOLVO S80 T6 AWD |
|
|
|
 |
PINO87
Forumowicz
Auto: CARISMA1.6 100KM 2000R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lip 2011 Posty: 84 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: 07-07-2011, 21:10
|
|
|
No napewno by kusiŁo ale... gaz to nie dlamnie miaŁem już 2 samochody na gaz i powiedzialem dziękuje bardzo Ten silnik pali malo średnio 7.2l/100km a ja robie dziennie dystans 20km tak więc oszczędności byŁy by znikome a żywotność i bezobsŁugowość silnika a to sobie cenie!! napewno 2x większa niż z lpg. ok już sie nie przechwalam ale jak ztą żywotnością cewek czy kiedyś mogą sie skończyć? |
_________________ jedyna taka!
http://img5.imageshack.us/img5/8307/zdjcie078.jpg
http://img687.imageshack..../zdjcie133z.jpg |
|
|
|
 |
zbycho77
Mitsumaniak
Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 495 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
|
Wysłany: 07-07-2011, 22:35
|
|
|
1. Dobrze wyregulowany (nie skąpo - bo wtedy może powypalać gniazda zaworów) gaz nie ma żadnego wpływu na żywotność silnika - natomiast na osprzęt owszem - szybciej mogą polecieć właśnie cewki, przewody itp.
2. PINO87 napisał/a: | jak ztą żywotnością cewek czy kiedyś mogą sie skończyć? |
tak jak pisałem w 1. - mogą - ja nawet podejrzewałem to u siebie i kupiłem ori używki za niewielkie pieniądze. Kończą się (podobno) szybciej jak się ma gaz, ale jak widać, to nie musi być regułą.
Pozdro |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
|