Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] brak mocy na benz szarpie itp...
Autor Wiadomość
dobry88ns 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 16V benz,95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 29-06-2011, 17:38   [E52A 1.8] brak mocy na benz szarpie itp...

Witam mam problem z moim galantem mianowicie od jakiegos czasu silnik nie działa poprawnie na benz brakuje mu mocy szarpie itp jak gdyby nie pracował na wszystkie cylindry dziwne jest rowniez to ze na gazie chodzi stosunkowo lepiej choc tez nie zawsze idealnie dodam tez iz kable WN i świece były wymieniane 15 tyś temu wiec je raczej wykluczam.

Za wszelkie rady z góry dziekuje .
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-06-2011, 21:22   

Jakiej firmy kable zapłonowe były zamontowane?
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 29-06-2011, 22:29   

sprawdź kopułke,palec i zobacz w nocy czy gdzieś coś nie świeci pod maską.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-06-2011, 22:51   

był strzał gazu w dolot?
jeśli tak,to obstawiam przepływomierz 8)
_________________

 
 
 
dobry88ns 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 16V benz,95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 02-07-2011, 22:46   

Kable WN niby pisało na nich made in Japan ale nie pamiętam jakiej firmy były kosztowały ok 100zł lecz patrzyłem w nocy i nie mają żadnego przebicia i pod maską nic sie nie świeci,strzału w dolot rownież nie było.. tak jak już wspomniałem na gazie chodzi poprawnie choc tez nie zawsze idealnie natomiast na benz szarpie ,brak mocy itp. Zdarza sie rownierz ze zarowno na benz jak i na gazie osiąga obroty rzędu 1500 do nawet 2000obr/min na biegu jałowym (tz luzie) oczywiscie na rozgrzanym silniku na jakis czas a pozniej ta przypadłosc sama zanika zdarzyło sie to juz kilka razy...Gdzie szukac problemu w tym wszystkim??

pozdro Kamil
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-07-2011, 07:59   

dobry88ns napisał/a:
Zdarza sie rownierz ze zarowno na benz jak i na gazie osiąga obroty rzędu 1500 do nawet 2000obr/min na biegu jałowym (tz luzie) oczywiscie na rozgrzanym silniku na jakis czas a pozniej ta przypadłosc sama zanika
Układ dolotowy sprawdzony pod kątem nieszczelności?
 
 
dobry88ns 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 16V benz,95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 04-07-2011, 19:23   

Sprobuje jeszcze wimienić filtr paliwa oraz wyczyscić przepustnice może to ta przypadłość... ewentualnie jak czytać błedy?? znalazłem tą białą kostke pod regulacją swiateł z prawej strony zcalałem 1 z 4 ale nic nie wymrugiwało czy ktos ma fotke jak to fachowo połączyć??? byc moze zle to łączyłem
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 05-07-2011, 16:29   

Jeśli połączyłeś te piny,włączyłeś zapłon,i nic nie mruga,to pewnie ECU padło 8)
_________________

 
 
 
dobry88ns 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 16V benz,95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 05-07-2011, 17:39   

Udało mi sie wymrugac błedy ecu złą kostke podpinałem i dlatego nic nie wyświetlało wiec ecu jest ok:) natomiast błedow jest sporo bo az 4 ( 11,55,31,41) mam pyt czy schemat błedow z nowszego galanta jest taki sam jak w modelu ktory ja posiadam??bo widziałem gdzies linka do
nowszej wersji gdzie jest wszystko dokładnie numerami opisane
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 05-07-2011, 22:26   

są te same:)
_________________

 
 
 
dobry88ns 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 16V benz,95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 30-07-2011, 10:29   

Na ile min odpiąc nalezy akumlator i ktorą kleme aby zresetowac kompa??
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 30-07-2011, 10:39   

na minutę powinno wystarczyć 8)
_________________

 
 
 
dobry88ns 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 16V benz,95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 01-08-2011, 11:37   

po resecie kompa wymrugał tylko jeden bład mianowicie 55(silniczek krokowy) ... defekt został usuniety i autko smiga jak dawniej :) dzieki za wszelkie rady pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.