Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozmieszczenie pinów w zegarach HC w VR4
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 10-07-2011, 23:53   

sveno napisał/a:
a w wolnej chwili możesz to zrobić za mnie puki zegary leżą u Ciebie? Nie spieszy mi się bo montował to będę na początku września, teraz zbieram dane :)

mogę

sveno napisał/a:

rozrysować sobie mogę tylko, że ja muszę znać to napięcie, bo nie mam A/T i muszę "dorobić" sygnał, a nie wiem czy 5V czy może tylko 3V? Chociaż to instalacja samochodowa, więc może 12V?

To niech ktoś zmierzy miernikem z odpowiedniego pinu na masę jakie tam napiecie. Ja nie dam rady, pod od pół roku też manualem się wożę.
Będe miał jutro chwilę wolnego to zobaczę jak moduł a/t jest sklejony.

Kostek niestety nie mam.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 11-07-2011, 00:21   

swinks_UK napisał/a:
To niech ktoś zmierzy miernikem z odpowiedniego pinu na masę jakie tam napiecie.
poszło już info do Owczara, da radę tylko, że za miesiąc dopiero jak będzie montował komputer pokładowy, tymczasem, jakby ktoś przypadkiem wyciągał zegary u siebie to byłbym wdzięczny za zmierzenie tego. Dam temat w dziale EAxx.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-07-2011, 13:00   

Dziś obejrzałem zasilanie ledów w wyświetlaniu tiptronica. Typowy układ diodowo-rezystorowy po drodze. Tak więc dopóki nie znasz wartości elementów to nie wiesz jakie napięcie dawane na diody, choć prawdę mówiac skłaniam się do teorii +12V na pinach.
Zegarów jeszcze nie rozbierałem by zobaczyć tarczę z drugiej strony. Ale widać, że brak ikonek od płynu spryskiwaczy, oleju, cruise, tylnych przeciwmgielnych.
Z tymi ostatnimi ponoć może być kłopot, bo były wersje, że rzeczywiście brakowało wydrukowanego obrazka :?
Wtedy można dorobić podświetlanie przycisku/włącznika świateł. Ja tak mam, bo w moich zegarach w ogóle nie ma takiej ikonki, ale to są zegary "super-S" i tam na 100% nie było nadruku.
Paski ayc są wyświetlane przez układ zasilany podobnie do obrotomierza, predkościomierza, itd., tak więc nie jest to proste zasilenie z pinu na diodę.

Zbędne ikonki: ayc, pasy bezpieczeństwa, światła mijania.

Tu układ zasilania wyświetlacza tiptronica:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 11-07-2011, 19:56   

swinks_UK napisał/a:
choć prawdę mówiac skłaniam się do teorii +12V na pinach.
ja też i tak napisałem w dziale EAxx, ale wolałbym mieć to zmierzone, i pewność, że nie zjaram niczego. Tak na logikę skoro zegary HC pasują P&P w miejsce analogowych (patrząc pod względem wyświetlacza A/T ) a w tych analogowych literki podświetlane były żarówkami pracującymi na 12V to i tu na pinach musi być 12V, dobrze rozumuje?
swinks_UK napisał/a:
że brak ikonek od płynu spryskiwaczy,
nie potrzebne mi
swinks_UK napisał/a:
oleju,
w sensie tej pomarańczowej? Nigdy mi sie nie zapaliła i szczerze to nawet nie wiem gdzie jest :)
swinks_UK napisał/a:
cruise, tylnych przeciwmgielnych.
Z tymi ostatnimi ponoć może być kłopot, bo były wersje, że rzeczywiście brakowało wydrukowanego obrazka :?
nie nadążam, pisząc "brak ikonek" miałeś na myśli brak żarówek? Świeciłeś w te puste miejsca jakąś latarką?
swinks_UK napisał/a:
Paski ayc są wyświetlane przez układ zasilany podobnie do obrotomierza, prędkościomierza, itd., tak więc nie jest to proste zasilenie z pinu na diodę.
jaśniej można? mnie interesuje co mam dać na pinie?
swinks_UK napisał/a:
Zbędne ikonki: ayc,
będzie wykorzystana jako rezerwa gazu (chyba)
swinks_UK napisał/a:
pasy bezpieczeństwa
nie mam pomysłu, może jako Oil Level.
swinks_UK napisał/a:
światła mijania.
z którego pinu biorą sygnał? Bo w rozpisce jest dwa razy drogowe (blue odnosi się zapewne do koloru ikony) na 1b i 2b podejrzewam, że to kolejny błąd i któryś z tych pinów zasila ikonę świateł mijania. JAk dorwe te zegary to klnę się na wszystko, że zrobię taką rozpiskę pinów, że nawet Luntek i Gracjan się połapią co i jak :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-07-2011, 20:25   

"Brak ikonek" - to fizyczny brak nadruku. Były takie zegary, że nie tylko brakowało żarówki, ale też nadruku kolorowego.
Zdarzało się, że po prostu ikonki były zaklejane czarną taśmą by nie prześwitywało, ale wygrzebałem na forum, ze była też opcja "zero nadruku", np. w moich poprzednich przeciwmgielne tylne były zaklejone, w tych co teraz mam w ogóle brak nadruku. W obu przypadkach świecenie latarką nic nie da. Trzeba rozebrać i zobaczyć tarcze od spodu.

Będe miał wiecej czasu to ci zrobię poprawiona rozpiskę :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 11-07-2011, 20:35   

swinks_UK napisał/a:
Będe miał wiecej czasu to ci zrobię poprawiona rozpiskę :mrgreen:
spoko, sam sobie zrobie, potrzebne mi tylko to napięcie na pinach od A/T
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.