Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[carisma[ 1.6 4G92
Autor Wiadomość
poselrulez 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Łężyca
Wysłany: 11-07-2011, 23:39   [carisma[ 1.6 4G92

Witam jestem tu nowy, od niedawna posiadam carisme i pojawil sie problem auto nie odpala przestała zapalać sie kontrolka check engine i z tym odrazu brak iskry

co whcodzi w gre wymiana kompa na nowy czy ewentualna naprawa?
 
 
fito123 
Forumowicz

Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 77
Skąd: Dłutów
Wysłany: 12-07-2011, 15:01   Re: [carisma[ 1.6 4G92

poselrulez napisał/a:
Witam jestem tu nowy, od niedawna posiadam carisme i pojawil sie problem auto nie odpala przestała zapalać sie kontrolka check engine i z tym odrazu brak iskry

co whcodzi w gre wymiana kompa na nowy czy ewentualna naprawa?

Bezpieczniki od imobilajsera itp sprawdzone?
fajkocewki lub aparat zaplonowy sprawdzony?
czujnik wałka sprawdzony?
 
 
poselrulez 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Łężyca
Wysłany: 12-07-2011, 19:11   

bezpiezniki i przekazniki sprawdzone co mogło byc fajkocewki i aparat zapłonowy sprawny

został ewentualnie czujnik wałka ale czy on ma wpływ na check engine? on tylko zapłon reguluje
 
 
fito123 
Forumowicz

Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 77
Skąd: Dłutów
Wysłany: 12-07-2011, 20:32   

Czujnik wałka może odpowiadać za brak iskry ale nie wiem jak z CE .
Warto sprawdzić osprzęt przed kupnem komputera EW podmienić od kogoś kompa .
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 12-07-2011, 22:37   

jak carisma przed 2001 roku to spinacz biurowy w rękę i zrobić diagnozę poprzez liczenie mrugnięć lampki CE opis w faq
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-07-2011, 22:50   

Wymień czujnik położenia wałka rozrządu :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
fito123 
Forumowicz

Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 77
Skąd: Dłutów
Wysłany: 13-07-2011, 00:12   

Miałem ten problem z brakiem iskry w innym aucie i winny był czujnik wałka .
Tu zastanawia mnie kontrolka CE tak jak by komputer nie miał zasilania. Jeszcze raz sprawdź bezpieczniki .
Pozdrawiam
 
 
poselrulez 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Łężyca
Wysłany: 13-07-2011, 00:57   

bezpieczniki sprwadone poraz enty dalej wyglada to na brak zasilania kompa czujnik wałka jest ok sprawdzalem oscyloskopem . ma ktos jakies schematy elektr.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-07-2011, 09:09   

Źle doczytałem :P
To faktycznie jakby brak zasilania kompa.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 13-07-2011, 11:46   

Opracowany jest sposób diagnozy poprzez spinacz to po co nabijac posty. Jak nie wykaże błędu to zacząć się martwić .
Ja obstawiam imobilizer dość zzęsta przypadłość ale bez numeru błędu można gdybać

Immo jest połączone z ecu jak nie poda sygnału na komputer to nie zahula
 
 
 
fito123 
Forumowicz

Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 77
Skąd: Dłutów
Wysłany: 13-07-2011, 19:20   

poselrulez napisał/a:
bezpieczniki sprwadone poraz enty dalej wyglada to na brak zasilania kompa czujnik wałka jest ok sprawdzalem oscyloskopem . ma ktos jakies schematy elektr.


Jeśli sprawdziłeś czujnik wałka i jest sprawny ,to w tym przypadku komputer nie ma zasilania.
Błędów nie wy mrugasz niestety gdyż jednostka wysyłająca te błędy ,za pomocą kontrolki na desce rozdźielczej {CE} Nie ma zasilania .Czytałem że w Ecu są elektrolity które potrafią paść
z resztą nic dziwnego to elektrolity :P ale gdybać sobie można pierwsze co to sprawdzić ECU
Pozdrawiam.
 
 
poselrulez 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Łężyca
Wysłany: 14-07-2011, 10:27   

problem rozwiazany zapchane zaciete czy cos w tym stylu wtryskiwacze przy probie odpalenia siadal bezpiecznik kompa po wyczyszczeniu wszystkiego dziala :D dziwne troche to bylo dlamnie ale moze komus rozwiazanie sie przyda kiedys
 
 
fito123 
Forumowicz

Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 77
Skąd: Dłutów
Wysłany: 14-07-2011, 14:43   

poselrulez napisał/a:
problem rozwiazany zapchane zaciete czy cos w tym stylu wtryskiwacze przy probie odpalenia siadal bezpiecznik kompa po wyczyszczeniu wszystkiego dziala :D dziwne troche to bylo dlamnie ale moze komus rozwiazanie sie przyda kiedys

Przyda się na pewno :D A żeby się nie powtórzyło wymień filtr paliwa i zmień stacje :D
Pozdrawiam :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.