[carisma[ 1.6 4G92 |
Autor |
Wiadomość |
poselrulez
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 4 Skąd: Łężyca
|
Wysłany: 11-07-2011, 23:39 [carisma[ 1.6 4G92
|
|
|
Witam jestem tu nowy, od niedawna posiadam carisme i pojawil sie problem auto nie odpala przestała zapalać sie kontrolka check engine i z tym odrazu brak iskry
co whcodzi w gre wymiana kompa na nowy czy ewentualna naprawa? |
|
|
|
 |
fito123
Forumowicz
Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 77 Skąd: Dłutów
|
Wysłany: 12-07-2011, 15:01 Re: [carisma[ 1.6 4G92
|
|
|
poselrulez napisał/a: | Witam jestem tu nowy, od niedawna posiadam carisme i pojawil sie problem auto nie odpala przestała zapalać sie kontrolka check engine i z tym odrazu brak iskry
co whcodzi w gre wymiana kompa na nowy czy ewentualna naprawa? |
Bezpieczniki od imobilajsera itp sprawdzone?
fajkocewki lub aparat zaplonowy sprawdzony?
czujnik wałka sprawdzony? |
|
|
|
 |
poselrulez
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 4 Skąd: Łężyca
|
Wysłany: 12-07-2011, 19:11
|
|
|
bezpiezniki i przekazniki sprawdzone co mogło byc fajkocewki i aparat zapłonowy sprawny
został ewentualnie czujnik wałka ale czy on ma wpływ na check engine? on tylko zapłon reguluje |
|
|
|
 |
fito123
Forumowicz
Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 77 Skąd: Dłutów
|
Wysłany: 12-07-2011, 20:32
|
|
|
Czujnik wałka może odpowiadać za brak iskry ale nie wiem jak z CE .
Warto sprawdzić osprzęt przed kupnem komputera EW podmienić od kogoś kompa . |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 12-07-2011, 22:37
|
|
|
jak carisma przed 2001 roku to spinacz biurowy w rękę i zrobić diagnozę poprzez liczenie mrugnięć lampki CE opis w faq |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 12-07-2011, 22:50
|
|
|
Wymień czujnik położenia wałka rozrządu |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
fito123
Forumowicz
Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 77 Skąd: Dłutów
|
Wysłany: 13-07-2011, 00:12
|
|
|
Miałem ten problem z brakiem iskry w innym aucie i winny był czujnik wałka .
Tu zastanawia mnie kontrolka CE tak jak by komputer nie miał zasilania. Jeszcze raz sprawdź bezpieczniki .
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
poselrulez
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 4 Skąd: Łężyca
|
Wysłany: 13-07-2011, 00:57
|
|
|
bezpieczniki sprwadone poraz enty dalej wyglada to na brak zasilania kompa czujnik wałka jest ok sprawdzalem oscyloskopem . ma ktos jakies schematy elektr. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13-07-2011, 09:09
|
|
|
Źle doczytałem
To faktycznie jakby brak zasilania kompa. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 13-07-2011, 11:46
|
|
|
Opracowany jest sposób diagnozy poprzez spinacz to po co nabijac posty. Jak nie wykaże błędu to zacząć się martwić .
Ja obstawiam imobilizer dość zzęsta przypadłość ale bez numeru błędu można gdybać
Immo jest połączone z ecu jak nie poda sygnału na komputer to nie zahula |
|
|
|
 |
fito123
Forumowicz
Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 77 Skąd: Dłutów
|
Wysłany: 13-07-2011, 19:20
|
|
|
poselrulez napisał/a: | bezpieczniki sprwadone poraz enty dalej wyglada to na brak zasilania kompa czujnik wałka jest ok sprawdzalem oscyloskopem . ma ktos jakies schematy elektr. |
Jeśli sprawdziłeś czujnik wałka i jest sprawny ,to w tym przypadku komputer nie ma zasilania.
Błędów nie wy mrugasz niestety gdyż jednostka wysyłająca te błędy ,za pomocą kontrolki na desce rozdźielczej {CE} Nie ma zasilania .Czytałem że w Ecu są elektrolity które potrafią paść
z resztą nic dziwnego to elektrolity ale gdybać sobie można pierwsze co to sprawdzić ECU
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
poselrulez
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 4 Skąd: Łężyca
|
Wysłany: 14-07-2011, 10:27
|
|
|
problem rozwiazany zapchane zaciete czy cos w tym stylu wtryskiwacze przy probie odpalenia siadal bezpiecznik kompa po wyczyszczeniu wszystkiego dziala dziwne troche to bylo dlamnie ale moze komus rozwiazanie sie przyda kiedys |
|
|
|
 |
fito123
Forumowicz
Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 77 Skąd: Dłutów
|
Wysłany: 14-07-2011, 14:43
|
|
|
poselrulez napisał/a: | problem rozwiazany zapchane zaciete czy cos w tym stylu wtryskiwacze przy probie odpalenia siadal bezpiecznik kompa po wyczyszczeniu wszystkiego dziala dziwne troche to bylo dlamnie ale moze komus rozwiazanie sie przyda kiedys |
Przyda się na pewno A żeby się nie powtórzyło wymień filtr paliwa i zmień stacje
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|