Silnik |
Autor |
Wiadomość |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 15-07-2011, 23:32
|
|
|
No panocku, jak wyjeżdżałem to silnik siedział w samochodzie, podejżewam, że jutro odpalenie i I etap docierania... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-07-2011, 14:53
|
|
|
To widzę że pierwsza połowa lipca zastała większość E88A na warsztacie
Ja wczoraj swojego odebrałem od mechanika - ale nie robiłem takich remontów jak Wy. Ciekawi mnie, kiedy coś w nim w końcu pierdzielnie - niechciałbym powtarzać panewkowego wyczynu Mitsu |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 24-07-2011, 14:59
|
|
|
To zapobiegaj a nie lecz |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-07-2011, 15:11
|
|
|
Dobrze, obiecuję że strzałka obrotomierza nie będzie przekraczać 3000 rpm |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-07-2011, 15:12
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | To zapobiegaj a nie lecz |
Oj tak - w moim przypadku tego leczenia było sporo ale i przy okazji tez kilka rzeczy zapobiegawczy wymienione - było widać że kilka rzeczy można by jeszcze zostawić na razie, ale tak dla pewności i spokojnych nerwów (głównie mojego taty )) wymieniłem parę rzeczy w zawieszeniu, jakieś uszczelniacze itd...
Zasadniczo widzę, że w przypadku Mitsubishi reguła jest własnie taka - zapobiegać - nie leczyć. |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 24-07-2011, 16:30
|
|
|
Chodziło mi bardziej o wymianę panewek przed ich obróceniem...
Dobrze jest też, kontrolować ciśnienie i temperaturę oleju...
Następna ważna sprawa, to jeżeli zamierzasz śmigać po szutrach, to koniecznie i bezwzględnie, zamontuj dobrą płytę pod silnikiem, bo u nas przycisnęło płytę do miski, miska się wgięła i przytkało smoka, tak pewnie doszło do najpierw zatarcia się wałka w głowicy, a teraz do obrócenia panewki...
Trzeba na miskę uważać, ponieważ smok jest dosłownie milimetry od jej dna... pierwszy raz spotykam się z tak nisko osadzonym smokiem... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-07-2011, 02:26
|
|
|
Płyta oczywiście że będzie - i to bez znaczenia od rodzaju nawierzchni. Już raz miskę uszkodziłem na treningu, więc mi wystarczy
Tak to jest, gdy auto nie gotowe a człowieka ręce swędzą żeby potrenować
Acha - ile macie mm płyty? 6? |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 25-07-2011, 13:22
|
|
|
5mm, ryflowana aluminiowa, choć mogłaby być grubsza, bo po każdym rajdzie trzeba ją minimalnie prostować... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-07-2011, 23:05
|
|
|
No to za cienka - też się zastanawiałem nad 5mm (wiadomo waga) ale jak u mojego kolegi w świeżo zamontowanej 6mm pojawiają się małe wgnioty to myśli o 5mm poszły w niebyt. |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-07-2011, 23:18
|
|
|
5mm blachy kwasoodpornej i będzie o wiele sztywniej ale wiadomo i wagowo się straci, ale raczej nie aż tak dużo na taką osłonę
a jak nie to do tych blach porobić jakieś wzmocnienia, typu płaskowniki itp coś jak w masce jest to wzmocnienie |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-07-2011, 15:39
|
|
|
Ja tam jak zwykle pozwolę sobie wkleić jeszcze raz fotki z wątku i moim E88A - jak ktoś by się przymierzał robić głowice to teraz zobaczy co go czeka
 |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-07-2011, 17:49
|
|
|
druga fotka miedzy głowicami nie zapomnij zaślepić to zło!! ( EGR ) |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-07-2011, 19:05
|
|
|
Wszyc napisał/a: | druga fotka miedzy głowicami nie zapomnij zaślepić to zło!! ( EGR ) |
Temat pewnie będzie poruszony Tak czy siak - na razie składamy tak, żeby było szybko ale poprawnie mechanicznie. Ba - nawet rozrząd się stary założy, żeby tylko sprawdzić czy silnik działa (w sumie ten co mam może jeszcze wg. licznika 10 tys. km zrobić więc na rok mi wystarczy). |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 27-07-2011, 20:27
|
|
|
Wojciech Bogacz, ale jak silnik macie rozłożony to chyba widac w jakim jest stanie wiec raczej powinien działać. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-07-2011, 00:18
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | jak silnik macie rozłożony to chyba widac w jakim jest stanie wiec raczej powinien działać. |
Noooo - na oko to faktycznie - powinien - zresztą robimy tak, żeby działał Reszta prac niestety dopiero w piątek i jak dobrze pójdzie to sprzęt powinien odpalić
Jedna prośba chłopaki - nie zaśmiecajmy wątku bo o silniku miało być Do mojego wątku zapraszam jak ma być luźna gadka
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=62103 |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
|