Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] żółta kontrolka silnika
Autor Wiadomość
mirek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD+RallyArt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 1
Skąd: Katowice
  Wysłany: 30-07-2011, 21:36   [II 2.0 DID] żółta kontrolka silnika

Witam,
Mam problem. Przy przebiegu 8 tyś km po przejechaniu odcinka 30 km z prędkością około 160 km/h zaświeciła się kontrolka silnika. Niezwłocznie pojechałem do ASO, gdzie komputer wykazał jakiś problem chyba z przepływomierzem( nie pamiętam dokładnie) ,błąd wykasowali coś jeszcze zrobili(chyba odłączyli czujnik i ponownie podłączyli) Reasumując pomogło.Ponownie zaświeciła się kontrolka silnika podczas jazdy około 90km/h z przyczepą campingową ( obecny przebieg to 15 tyś km.) i świeci nieprzerwanie. Jestem zaniepokojony. Auto ledwie roczne z małym przebiegiem.
Czy ktoś miał podobny problem? Co to było?

2.0 DiD+fabryczny chip RallyArt
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 31-07-2011, 08:21   

mirek napisał/a:
Witam,
Mam problem. Przy przebiegu 8 tyś km po przejechaniu odcinka 30 km z prędkością około 160 km/h zaświeciła się kontrolka silnika. Niezwłocznie pojechałem do ASO, gdzie komputer wykazał jakiś problem chyba z przepływomierzem( nie pamiętam dokładnie) ,błąd wykasowali coś jeszcze zrobili(chyba odłączyli czujnik i ponownie podłączyli) Reasumując pomogło.Ponownie zaświeciła się kontrolka silnika podczas jazdy około 90km/h z przyczepą campingową ( obecny przebieg to 15 tyś km.) i świeci nieprzerwanie. Jestem zaniepokojony. Auto ledwie roczne z małym przebiegiem.
Czy ktoś miał podobny problem? Co to było?

2.0 DiD+fabryczny chip RallyArt


Tak kolego nie dawno miałem ten sam problem / przebieg 58000 km / , zapaliła mi się kontrolka pojechałem do ASO podłączyli pod komputer wykasowali błąd, stwierdzili że to wina przepływomierza. Na miejscu go nie mieli, zamówili i za jakieś dwa dni trukneli do mnie żebym zgłosił się na wymianę. Po pierwszej wizycie i wykasowaniu błędu jak wyjechałem kontrolka zapaliła się ponownie, zresztą poinformowano mnie że tak będzie do momentu wymiany przepływomierza. Wymienili na gwarancji umyli i posprzątali autko i jest Ok. Koszt tego urządzenia to coś około 3500,00 tak mówili.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 31-07-2011, 09:41   

mirek napisał/a:
Czy ktoś miał podobny problem? Co to było?
oprócz przepływomierza może być jeszcze problem z kierowniczkami turbiny, samą turbiną, mieszkiem sterującym kierowniczkami turbiny, zaworem N75, zaworem EGR, programem, itd... Jeśli problem będzie się powtarzał to nalegaj na usunięcie przyczyny tzw. notlaufu, a nie zbywanie przez wykasowanie błędu. Incydentalne - raz na kilka lat błędy powodujące tryb awaryjny mogą zdarzyć się w każdym samochodzie, ale nie powinno to się zdarzać co kilka tysięcy km (miałem w swoim Outku raz taką sytuację ok. 2,5 roku temu - jeszcze przed tuningiem). I rób to póki masz gwarancję, bo ceny części gdybyś chciał je wymieniać w ASO są kosmiczne - na Allegro nowy przepływomierz do 2.0TDI kosztuje 440zł.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 31-07-2011, 10:13   

rezon napisał/a:
oprócz przepływomierza może być jeszcze problem z kierowniczkami turbiny, samą turbiną, mieszkiem sterującym kierowniczkami turbiny, zaworem N75, zaworem EGR, programem, itd... Jeśli problem będzie się powtarzał to nalegaj na usunięcie przyczyny tzw. notlaufu, a nie zbywanie przez wykasowanie błędu. Incydentalne - raz na kilka lat błędy powodujące tryb awaryjny mogą zdarzyć się w każdym samochodzie, ale nie powinno to się zdarzać co kilka tysięcy km (miałem w swoim Outku raz taką sytuację ok. 2,5 roku temu - jeszcze przed tuningiem). I rób to póki masz gwarancję, bo ceny części gdybyś chciał je wymieniać w ASO są kosmiczne - na Allegro nowy przepływomierz do 2.0TDI kosztuje 440zł.


Myślę że jak wskazali na przepływomierz to jest on po prostu do wymiany.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 31-07-2011, 10:30   

13zbyszek13 napisał/a:
Myślę że jak wskazali na przepływomierz to jest on po prostu do wymiany.
U ciebie pewnie tak - chyba że nie wiedzą co jest przyczyną i zaczynają wymiany od najbardziej prawdopodobnej - co też jest prawidłowym postępowaniem, ale u mirka to tak jak pisałem przyczyn może być znacznie więcej, a objaw - tryb awaryjny - będzie ten sam. Powinno mnie zdziwić proste wykasowanie błędów i brak próby czegoś więcej przy powtórzeniu się usterki po stosunkowo krótkim przebiegu, ale jakoś przestały mnie tego typu sprawy dziwić po lekturze forum :roll:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 02-08-2011, 08:43   

rezon napisał/a:
U ciebie pewnie tak - chyba że nie wiedzą co jest przyczyną i zaczynają wymiany od najbardziej prawdopodobnej - co też jest prawidłowym postępowaniem, ale u mirka to tak jak pisałem przyczyn może być znacznie więcej, a objaw - tryb awaryjny - będzie ten sam. Powinno mnie zdziwić proste wykasowanie błędów i brak próby czegoś więcej przy powtórzeniu się usterki po stosunkowo krótkim przebiegu, ale jakoś przestały mnie tego typu sprawy dziwić po lekturze forum :roll:


U mnie wymienili i problemu nie ma, jest wszystko Ok.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.