Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robot
10-02-2007, 18:26
[CA5A 1.8] Nie odpala!!!
Autor Wiadomość
redlightradek
[Usunięty]

  Wysłany: 19-11-2006, 00:54   [CA5A 1.8] Nie odpala!!!

witam mam problem z moim autkiem i mam nadzeje ze ktos zna rozwiazanie problem polega na tym ze samochod nie odpala. od paru miesiecy robi mi ogolnie problemy, zaczelo sie wszystko od wamiany alternatora. jakis tydzen temu oddalem samochoid do serwisu mitsubishi. cos tam wyczyscili. powiedzeli ze prawdopodobnie do wamiany jest urzadzenie ktore steruje ssaniem(nie mam pojecia co mieli na mysli) w kazdym razie dwa dni pozniej zaobserwowalem ze samochod po krotkiej jezdzepo zatrzymaniu trzyma bardzo niskie obroty na jalowym biegu (ok 200\min) jakies 10 minut z nim walczylem zanim znowu dostal pozadne obroty. po tej histori nie trzymal stalych obrotow na jalowym tylko skakal od 1000 do 2500 (tak jak bym mu caly czas gazowal) w tej chwili albo wogole nie odpala albo na bardzo krotko po czym schodzi na te 200 obr\min i gasnie...
POMOCY!!!!! :(
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 23:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 19-11-2006, 13:03   

redlightradek, Witaj w klubie.
To co czyscili w serwisie to pewnie przepustnice brudna objawia sie falowaniem obrotow.
Za ssanie odpowiedzialny jest silnczek krokowy znajduje sie on przy przepustnicy.
Mozesz sprwadzic czy dziala: przekrec kluczyk na zaplon przepustnica powinna sie lekko uchylic. Gdy odcekasz ok 15sekund to silniczek powinien sie cofnac.
A jak odpalasz auto to sprobuj minimalnie wcisnac gaz i wtedy odpalac.
Polecam strone kolegi klubowego Krzyzakahttp://mitsubishifan.webpark.pl/ duzo sie dowiesz.
Najlepiej sprawdzic bledy ECU:)
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
redlightradek
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 14:22   

dzieki za informacje!
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 19-11-2006, 20:05   

Tak jak już pisałem w innym wątku założonym przez redlightradek, polecam skontrolować stan czujnika temperatury, gdyż to on może być przyczyną problemów.
Następnie przeprowadzić pełną regulację obrotów.
A czy jesteś pewien, że mechanicy wyczyścili przepustnicę?
 
 
 
redlightradek
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2006, 13:33   

tak jestem pewien
 
 
ziółek
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2006, 14:56   

mam podobne problemy musze wyczyscic przepustnice i wyregulowac obroty :P
w ASO powiedziano mi ze w 4g37 (1.8) nie ma silnika krokowego a chyba potencjometr
 
 
redlightradek
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2006, 15:50   

nie jestem mechanikiem ale w niedziele troche kopalem pod maska i wykrecilem tam w poblizy przepustnicy cos co wygladalo na sinliczek krokowy( taki maly walek ktory sterowany jest elektrycznie, jak zdemontuje sie tylnia obodowe, to mozna go recznie regulowac i w zaleznosci od tego w ktora strone sie kreci to ten walek albo sie wsuwa albo wysuwa). jeszcze jedno teraz samochod jest u nastepnego mechanika (do czterech razy sztuka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) i on powiedzial ze ten caly bajzel moze byc spowodowany nieprawidlowym montazem alternatora (krotko mowiac jesli alternator daje za duzo pradu, to elektryka po prostu wariuje)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-11-2006, 16:56   

redlightradek napisał/a:
on powiedzial ze ten caly bajzel moze byc spowodowany nieprawidlowym montazem alternatora (krotko mowiac jesli alternator daje za duzo pradu, to elektryka po prostu wariuje


Jak dla mnie bzdura, ale oczywiście mogę się mylić.
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2006, 17:16   

Jak może być za dużo prądu?? Odbiorniki pobierają tyle prądu ile potrzebują i nie ma takiej możliwości, aby było tego prądu za dużo!!!
Trochę nie logiczne!

Za duże napięcie - to jest bardziej prawdopodobne, ale to by się coś mogło zacząć palić, wybijać bezpieczniki itp

pozdro
SebaD
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-11-2006, 21:35   

SebaD napisał/a:
Za duże napięcie - to jest bardziej prawdopodobne, ale to by się coś mogło zacząć palić, wybijać bezpieczniki itp


Urządzenia elektryczne wytwarzające prąd w samochodach posiadają regulatory napięcia, które regulują napięcie idące na odbiorniki.
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2006, 22:05   

Faktycznie masz rację, nie pomyślałem o tym!
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-11-2006, 22:25   

sprawdź błędy kompa.Później go skasuj -> instrukcja na stronie użytkownika Krzyżak.
Pojeździj troche i zobacz czy znowu są.Choć sie nie znam, alternatora w te historie bym nie mieszał. Objawy z wachającymi obrotami występują o ile się nie myle przy źle ustawionym czujniku położenia przepustnicy(to takie koło przepustnicy)
 
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2006, 07:40   

witam
Jeśli chodzi o falowanie obrotów, to też tak miałem!!!
Najpierw wyreguluj sobie obroty wg opisu na stronce Krzyżaka http://mitsubishifan.webpark.pl/ i przy okazji przeczyść sobie przepustnicę.

UWAGA! Jak będziesz przy punkcie 9, czyli będziesz dokręcać śróbkę zgrubną i potem trzeba ją wykręcić - to nie może ona pozostać w powietrzu (musi dotykać tej blachy)

U mnie jak pozostała ona w powietrzu (1mm od blaszki), to falowały mi obroty!!! Przeprowadziłem jeszcze raz dokładnie regulację i było OK

powodzenia
SebaD
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-11-2006, 09:06   

SebaD napisał/a:
UWAGA! Jak będziesz przy punkcie 9, czyli będziesz dokręcać śróbkę zgrubną i potem trzeba ją wykręcić - to nie może ona pozostać w powietrzu (musi dotykać tej blachy)

U mnie jak pozostała ona w powietrzu (1mm od blaszki), to falowały mi obroty!!! Przeprowadziłem jeszcze raz dokładnie regulację i było OK

ale ją trzeba wykręcić - inaczej doprowadzisz do stanu, że nie zadziała IPS (no chyba, że ustawisz na granicy)
 
 
redlightradek
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2006, 11:46   

dzekuje wam wszistkim za odpowiedzi! teraz tak czy tak wszystko w rekach mechanika, oddalem samochod w pon. :cry:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.