[MSS 1.3] Kod błędu 54 cewka immobilasera |
Autor |
Wiadomość |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 14-02-2011, 17:45 [MSS 1.3] Kod błędu 54 cewka immobilasera
|
|
|
Witam, jak w temacie: miś od kilku dni nie chce gadać. Zaprzyjaźniony elektronik samochodowy uważa, że czytnik immo ze stacyjki "nie widzi" sygnału z pestki kluczyka. Prośba jest następująca: czy ktoś ma wsad do pamięci immo, by go "obejść".
PS
Na szczęście winowajczynią okazała się poluzowana wtyczka w obwodzie immoblilazera Miś znów hula
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
marcepan [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2011, 22:25
|
|
|
Gdzie znajduje siÄ ta. Wtyczka bo mam podobny problem |
|
|
|
 |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 14-08-2011, 14:41
|
|
|
marcepan, elektryk idąc po kablu od cewki do komputera, za popielniczką znalazł puszkę połączeniową, i to tam było poluzowane połączenie. Wiem, że demontował tą część kokpitu z pokrętłami od nawiewu i piopielniczką właśnie. Nie widziałem tej puszki na własne oczy, ale po naprawie wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
bogdan54
Mitsumaniak bogdan54
Auto: space star 1.6 comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 100 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-08-2011, 22:40
|
|
|
Masz dobrego elektryka !!! |
|
|
|
 |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 15-08-2011, 09:55
|
|
|
bogdan54 napisał/a: | Masz dobrego elektryka !!! | Noo, nie narzekam, chociaż z tą puchą to mu 2 dni zeszło, zanim doszedł do tego, co się dzieje , ale dlatego, że wg jednego schematu, puchy nie było, na drugim było, wtedy decyzja: rozbieramy kokpit i szukamy po kablu, ale najważniejsze, że zrobił, bo dzień wcześniej stałem pod apteką w Opolu i nie mogłem odpalić auta . Do marcepan: ta pucha jest za popielniczką, po lewej (od strony kierownicy). Pytałem elektryka.
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
songo007
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 19 Skąd: Lubawa
|
Wysłany: 15-08-2011, 23:10
|
|
|
Witam! Ja mam podobny problem z tym ze misiek kręci i kręci i po chwili załapuje powoli z rozrusznikiem az sie rozpędzi i odpali. Czy to tez moze byc taki powód jaki opisujecie? |
|
|
|
 |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 16-08-2011, 13:59
|
|
|
songo007, u mnie rozrusznik kręcił, ale auto nie odpalało, natomiast to co Ty opisujesz przypomina mi problemy z kablami WN w moim Oplu Kadecie.
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
songo007
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 19 Skąd: Lubawa
|
Wysłany: 16-08-2011, 17:25
|
|
|
hmm ale to by miała wpływ na to temperatura? Panowie jest coraz gorzej, odpal naprawdę po długim kręceniu juz dostaje aku po du....e
[ Dodano: 16-08-2011, 17:26 ]
halbog masz racje w starych typach takie były objawy ale zeby w DiD? |
|
|
|
 |
bogdan54
Mitsumaniak bogdan54
Auto: space star 1.6 comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 100 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-08-2011, 21:22
|
|
|
songo007,
Może kolega poda jaki ma motorek i z którego roku . |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 17-08-2011, 08:38
|
|
|
songo007, z twojego pierwszego postu wynika mi że rozrusznik zaczyna kręcić bardzo powoli i dopiero po paru obrotach zwiększa prędkość ? Tak? Czy jednak źle zrozumiałem? |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
songo007
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 19 Skąd: Lubawa
|
Wysłany: 17-08-2011, 12:12
|
|
|
1,9 DiD 2002 rok Rozrusznik normalnie kęci tylko samochód załapuje po woli po dłuższym kręceniu. Dzis był podłączony pod kompa i nic nie pokazało masakra. Jak jest ciepły i zgaszę to zapalę ale wytarczy moment poczekac i juz kręci i po czasie odpala albo czasami po dłuzszym czasie nawet |
|
|
|
 |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 17-08-2011, 13:42
|
|
|
songo007, mój szwagrowski preferuje mesie w dieslu, u niego przy takich obiawach to jedna z dwóch rzeczy się działa:
1. rozrusznik
2. paliwo nie dochodziło (pompa lub wtryski). Ostatnio jeździ okularnikiem, to musiał pompę robić, bo też odpalał po bardzo długim kręceniu. To taka sugestia, ale może jest coś na rzeczy .
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
songo007
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 19 Skąd: Lubawa
|
Wysłany: 17-08-2011, 14:12
|
|
|
rozrusznik odpada bo kręci jak szalony, mam nadzieje ze to nie pompa |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 17-08-2011, 15:14
|
|
|
WYdaje mi się że tak jak halbog, napisał problem jest w okładzie paliwowym:
jak dla mnie - albo pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia - musisz sporo nakręcić zanim nabije odpowiednie w magistrali CR (trzeba pamiętać,że układach CR ciśnienie na głównej magistrali dochodzi do 1300 barów) ,
Możesz też mieć gdzieś nieszczelność i gubi ciśnienie już po dłuższej chwili i mija sporo czasu zanim ponownie je nabije albo wtryski się kończą.Jeszcze tak mi przyszło do głowy może masz filtr paliwa zapchany?
Moim zdaniem najlepsza byłaby diagnoza tego układu w jakimś dobrym warsztacie albo ASO ze śledzeniem na bieżąco ciśnienia na magistrali podczas odpalania , gaszenia itd. Domowym sposobem chyba nie da się tego prosto sprawdzić i pozostaje wymiana część po części a to będzie na pewno kosztowniejsze. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
songo007
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 19 Skąd: Lubawa
|
Wysłany: 17-08-2011, 23:51
|
|
|
Więc tak w wielkim skrócie:
Po walce mechanika z autem okazało sie ze to prawdopodobnie wtryski a jeden napewno leje. Badanie kompem nic nie pomogło bo nic nie pokazywało dopiero po zagrzaniu auta i braku odpalenia wywaliło na kompie błąd wtrysków:D a tak nie pokazywało zadnego błędu.
Teraz tak wtryski ma wykręcic i zrobic test na szczelność bo niby jest za małe ciśnienie a to potrwa bo musi je wysłac. Więc za pare dni wam napisze co i jak. A tak przy okazji ile kosztuje taki wtrysk wiecie moze ? |
|
|
|
 |
|