Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.3] Kod błędu 54 cewka immobilasera
Autor Wiadomość
halbog 
Mitsumaniak
Homo Swidnicensis


Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 465
Skąd: Świdnica
Wysłany: 14-02-2011, 17:45   [MSS 1.3] Kod błędu 54 cewka immobilasera

Witam, jak w temacie: miś od kilku dni nie chce gadać. Zaprzyjaźniony elektronik samochodowy uważa, że czytnik immo ze stacyjki "nie widzi" sygnału z pestki kluczyka. Prośba jest następująca: czy ktoś ma wsad do pamięci immo, by go "obejść".
PS
Na szczęście winowajczynią okazała się poluzowana wtyczka w obwodzie immoblilazera :mrgreen: Miś znów hula :D
Pozdrawiam
Bogdan
_________________
Z wiatrem we włosach:)
 
 
 
marcepan
[Usunięty]

Wysłany: 13-08-2011, 22:25   

Gdzie znajduje się ta. Wtyczka bo mam podobny problem
 
 
halbog 
Mitsumaniak
Homo Swidnicensis


Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 465
Skąd: Świdnica
Wysłany: 14-08-2011, 14:41   

marcepan, elektryk idąc po kablu od cewki do komputera, za popielniczką znalazł puszkę połączeniową, i to tam było poluzowane połączenie. Wiem, że demontował tą część kokpitu z pokrętłami od nawiewu i piopielniczką właśnie. Nie widziałem tej puszki na własne oczy, ale po naprawie wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam
Bogdan
_________________
Z wiatrem we włosach:)
 
 
 
bogdan54 
Mitsumaniak
bogdan54

Auto: space star 1.6 comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 100
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-08-2011, 22:40   

Masz dobrego elektryka !!!
 
 
halbog 
Mitsumaniak
Homo Swidnicensis


Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 465
Skąd: Świdnica
Wysłany: 15-08-2011, 09:55   

bogdan54 napisał/a:
Masz dobrego elektryka !!!
Noo, nie narzekam, chociaż z tą puchą to mu 2 dni zeszło, zanim doszedł do tego, co się dzieje :roll: , ale dlatego, że wg jednego schematu, puchy nie było, na drugim było, wtedy decyzja: rozbieramy kokpit i szukamy po kablu, ale najważniejsze, że zrobił, bo dzień wcześniej stałem pod apteką w Opolu i nie mogłem odpalić auta :wink: . Do marcepan: ta pucha jest za popielniczką, po lewej (od strony kierownicy). Pytałem elektryka.
Pozdrawiam
Bogdan
_________________
Z wiatrem we włosach:)
 
 
 
songo007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Lubawa
Wysłany: 15-08-2011, 23:10   

Witam! Ja mam podobny problem z tym ze misiek kręci i kręci i po chwili załapuje powoli z rozrusznikiem az sie rozpędzi i odpali. Czy to tez moze byc taki powód jaki opisujecie?
 
 
halbog 
Mitsumaniak
Homo Swidnicensis


Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 465
Skąd: Świdnica
Wysłany: 16-08-2011, 13:59   

songo007, u mnie rozrusznik kręcił, ale auto nie odpalało, natomiast to co Ty opisujesz przypomina mi problemy z kablami WN w moim Oplu Kadecie.
Pozdrawiam
Bogdan
_________________
Z wiatrem we włosach:)
 
 
 
songo007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Lubawa
Wysłany: 16-08-2011, 17:25   

hmm ale to by miała wpływ na to temperatura? Panowie jest coraz gorzej, odpal naprawdę po długim kręceniu juz dostaje aku po du....e

[ Dodano: 16-08-2011, 17:26 ]
halbog masz racje w starych typach takie były objawy ale zeby w DiD?
 
 
bogdan54 
Mitsumaniak
bogdan54

Auto: space star 1.6 comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 100
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-08-2011, 21:22   

songo007,
Może kolega poda jaki ma motorek i z którego roku . :)
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 17-08-2011, 08:38   

songo007, z twojego pierwszego postu wynika mi że rozrusznik zaczyna kręcić bardzo powoli i dopiero po paru obrotach zwiększa prędkość ? Tak? Czy jednak źle zrozumiałem?
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
songo007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Lubawa
Wysłany: 17-08-2011, 12:12   

1,9 DiD 2002 rok Rozrusznik normalnie kęci tylko samochód załapuje po woli po dłuższym kręceniu. Dzis był podłączony pod kompa i nic nie pokazało masakra. Jak jest ciepły i zgaszę to zapalę ale wytarczy moment poczekac i juz kręci i po czasie odpala albo czasami po dłuzszym czasie nawet
 
 
halbog 
Mitsumaniak
Homo Swidnicensis


Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 465
Skąd: Świdnica
Wysłany: 17-08-2011, 13:42   

songo007, mój szwagrowski preferuje mesie w dieslu, u niego przy takich obiawach to jedna z dwóch rzeczy się działa:
1. rozrusznik
2. paliwo nie dochodziło (pompa lub wtryski). Ostatnio jeździ okularnikiem, to musiał pompę robić, bo też odpalał po bardzo długim kręceniu. To taka sugestia, ale może jest coś na rzeczy :roll: :?: .
Pozdrawiam
Bogdan
_________________
Z wiatrem we włosach:)
 
 
 
songo007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Lubawa
Wysłany: 17-08-2011, 14:12   

rozrusznik odpada bo kręci jak szalony, mam nadzieje ze to nie pompa :cry:
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 17-08-2011, 15:14   

WYdaje mi się że tak jak halbog, napisał problem jest w okładzie paliwowym:
jak dla mnie - albo pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia - musisz sporo nakręcić zanim nabije odpowiednie w magistrali CR (trzeba pamiętać,że układach CR ciśnienie na głównej magistrali dochodzi do 1300 barów) ,
Możesz też mieć gdzieś nieszczelność i gubi ciśnienie już po dłuższej chwili i mija sporo czasu zanim ponownie je nabije albo wtryski się kończą.Jeszcze tak mi przyszło do głowy może masz filtr paliwa zapchany?
Moim zdaniem najlepsza byłaby diagnoza tego układu w jakimś dobrym warsztacie albo ASO ze śledzeniem na bieżąco ciśnienia na magistrali podczas odpalania , gaszenia itd. Domowym sposobem chyba nie da się tego prosto sprawdzić i pozostaje wymiana część po części a to będzie na pewno kosztowniejsze.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
songo007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Lubawa
Wysłany: 17-08-2011, 23:51   

Więc tak w wielkim skrócie:
Po walce mechanika z autem okazało sie ze to prawdopodobnie wtryski a jeden napewno leje. Badanie kompem nic nie pomogło bo nic nie pokazywało dopiero po zagrzaniu auta i braku odpalenia wywaliło na kompie błąd wtrysków:D a tak nie pokazywało zadnego błędu.
Teraz tak wtryski ma wykręcic i zrobic test na szczelność bo niby jest za małe ciśnienie a to potrwa bo musi je wysłac. Więc za pare dni wam napisze co i jak. A tak przy okazji ile kosztuje taki wtrysk wiecie moze ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.