 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
ASO Germaz |
Autor |
Wiadomość |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1923 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 02-08-2011, 07:57 ASO Germaz
|
|
|
Witam,
Jako, że zbliża sie następny przegląd mam pytanie odnośnie tego salonu i serwisu.
Był ktoś? Jakieś opinie?
Pozdrawiam
Andrzej |
|
|
|
 |
del toro
Forumowicz
Auto: Mitsubishi LANCER 1,8 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 33 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-08-2011, 10:25
|
|
|
Witam...
Również czekam na pierwsze opinie i spostrzeżnia kolegów którzy korzystali już z usług nowego salonu we Wrocławiu, bardziej interesuje mnie obsługa serwisowa. Ostatni przegląd mam dopiero na początku 2012 r i do tej pory robiłem przeglady w ASV LIDER ale jak wiadomo ceny nie są tam najniższe, więc szkoda przepłacać. Do tej pory brałem pod uwagę dobre opinie kolegów o serwisach w Opolu i Kaliszu ale może nowy salon bedzie ok. W końcu jakaś konkurencja we Wrocławiu bo do tej pory było słabo.
Pozdrawiam i czekam na opienie o nowym salonie... |
|
|
|
 |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4107 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 14-09-2011, 14:52
|
|
|
Nie mam żadnej opinii na temat tego ASO, gdyż zapewne ciężko o nie skoro się dopiero otworzyło.
Natomiast dobrą wiadomością jest to, iż rozpoczynamy współpracę z ASO GERMAZ i wkrótce (na dniach) w dziale rabaty na naszej stronie Klubowej opiszę jakie rabaty może uzyskać Klubowicz po okazaniu karty Klubowej.
Pozdrawiam
Firek |
|
|
|
 |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1923 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 20-09-2011, 08:31
|
|
|
Ja umówiłem się z nimi na przegląd 22.09.2011 po wizycie przekażę swoje spostrzeżenia.
Pozdrawiam
Andrzej
To już po przeglądzie.
Przegląd 100 000. Koszt 755 PLN (w tym filtr oleju i uszczelka głowicy) + Olej, filtr kabinowy, foltr powietrza, świece (moje).
Z usterek: wybierak skrzyni biegów do wymiany , pordzewiałe zapinki osłony silnika nie nadające się do montażu (8 szt. - koszt jednej 20 zł )
Samochód umyty i wyczyszczony w środku
To żeby nie było za wesoło.
Dzisiaj zobaczyłem, że plastiki od osłony lewarka skrzyni biegów nie są poskładane (fotki będą)
Jak obejrzę dokładniej samochód to moze jeszcze coś ciekawego znajdę. Jak na razie nie polecam tego serwisu.
Obiecane zdjęcia
Niezła fuszerka |
|
|
|
 |
del toro
Forumowicz
Auto: Mitsubishi LANCER 1,8 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 33 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-09-2011, 20:04
|
|
|
Witam.....
Czy coś się w końcu zmieni w tych serwisach? Zostawiamy tam przecież grube pieniądze na przeglądach.
Na początku 2012 mam ostatni przegląd i myślałem, że oprócz ASV Lider we Wrocławiu będę miał inną alternatywę serwisu a tu widzę że lekka lipa. To już wole przepłacić w ASV ale przynajmiej bez fuszerki.
A tak z drugiej strony to ktoś powinien sprawdzić pracę serwisanta zanim samochód wróci do właściciela, czy wszystko w porządku, gdzie jest jakiś kierownik serwisu......!!!! |
|
|
|
 |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4107 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 24-09-2011, 20:07
|
|
|
apikus napisał/a: | Ja umówiłem się z nimi na przegląd 22.09.2011 po wizycie przekażę swoje spostrzeżenia.
Pozdrawiam
Andrzej
To już po przeglądzie.
Przegląd 100 000. Koszt 755 PLN (w tym filtr oleju i uszczelka głowicy) + Olej, filtr kabinowy, foltr powietrza, świece (moje).
Z usterek: wybierak skrzyni biegów do wymiany , pordzewiałe zapinki osłony silnika nie nadające się do montażu (8 szt. - koszt jednej 20 zł )
Samochód umyty i wyczyszczony w środku
To żeby nie było za wesoło.
Dzisiaj zobaczyłem, że plastiki od osłony lewarka skrzyni biegów nie są poskładane (fotki będą)
Jak obejrzę dokładniej samochód to moze jeszcze coś ciekawego znajdę. Jak na razie nie polecam tego serwisu.
Obiecane zdjęcia
[url=http://img13.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img215.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
Niezła fuszerka |
powołałeś się na Klub Mitsumaniaków podczas rozliczenia? dostałeś zadeklarowane przez ASO Germaz na mitsumaniaki.com zniżki? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-09-2011, 23:01
|
|
|
del toro napisał/a: | A tak z drugiej strony to ktoś powinien sprawdzić pracę serwisanta zanim samochód wróci do właściciela, czy wszystko w porządku, gdzie jest jakiś kierownik serwisu......!!!! |
Za takie rzeczy odpowiada Mistrz hali lub Doradca Techniczny , tak jest przynajmniej u nas w serwisie , zadne auto nie zostanie wydane klientowi bez jazdy próbnej . |
|
|
|
 |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1923 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 25-09-2011, 11:45
|
|
|
Firebee napisał/a: | powołałeś się na Klub Mitsumaniaków podczas rozliczenia? dostałeś zadeklarowane przez ASO Germaz na mitsumaniaki.com zniżki? |
Nie powoływałem się, więc nie dostałem zniżek. |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2011, 21:29
|
|
|
deejay, w każdym serwisie teoretycznie tak musi być ponieważ mistrz/kierownik zmiany podpisuję się swoim nazwiskiem po sprawdzeniu (często na ślepo pytając tylko mechanika czy wszystko ok- tak niestety jest w 80% serwisów)
Niestety u nas we Fiacie też tak jest, że nikt nie sprawdza wierząc, że mechanicy/blacharze i TEDzi zrobili wszystko ok smutne, ale prawdziwe. Niestety za te niedociągnięcia obrywa doradca serwisowy/Referent BOK, który jest na pierwszej linii w konfrontacji z niezadowolonym klientem |
|
|
|
 |
Haniball
Forumowicz
Auto: 1.8 DID MIVEC 4WD, 150 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 100 Skąd: JG
|
Wysłany: 04-11-2011, 21:29
|
|
|
Byłem tam ostatnio na pierwszym przeglądzie z ASX . Przegląd bez zastrzeżeń. Jednak po około 1m-cu otrzymałem telefon o potrzebie wgrania nowego programu sterownika silnika do 1.8 DID MIVEC (kampania). Pracownik serwisu był bardzo zaskoczony, iż trzeba w tej kampanii wymienić olej +filtr oleju, jak się później okazało w rozmowie nie doczytał o tym w warunkach kampanii. Trzeba pilnować serwisantów, ponieważ większość ma wszystko w du..e.
Byłem dziś tam ponownie zmuszony awarią układu paliwowego no i tym razem obsługa lepsza, nawet jakiś tam rabat na części dostałem. |
|
|
|
 |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4107 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 06-12-2011, 14:28
|
|
|
ASO GERMAZ przeprowadza akcję dla MitsuManiaków : "Przygotowanie samochodu do zimy". Poniżej informacje:
Szanowni Mitsumaniacy!
Dom Samochodowy Germaz, wrocławski dealer Mitsubishi, pragnie serdecznie zaprosić użytkowników samochodów Mitsubishi, na akcję:
PRZYGOTOWNIE SAMOCHODU DO ZIMY. W ramach przeglądu, sprawdzimy:
- Pracę pedałów gazu, sprzęgła, hamulca,
- Funkcjonowanie układu zmywania szyb/reflektorów,
- Stan akumulatora,
- Stan zawieszenia, układu hamulcowego oraz zbieżności.
- Poziom oleju,
- Jakość płynu hamulcowy/chłodzenia,
- Stan osłon mieszków przegubów, półosi oraz bieżnika
Co ważne, szczególnie zimą – sprawdzimy stan powłok lakierniczych oraz przygotujemy specjalną ofertę na usunięcie lub naprawę drobnych zarysowań i wgnieceń.
KOSZT: TYLKO 35 ZŁ BRUTTO + MYCIE AUTA GRATIS (w dowolnym, ustalonym z naszym serwisem, terminie).
Klient, po przeglądzie, otrzyma niezobowiązujący kosztorys prac, które powinny być wykonane w jego samochodzie. Akcja trwa do 31.12.2011.
W celu uzgodnienia terminu wizyty, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym doradcą:
Doradcy serwisu
Tel. (71) 349 01 61 lub 63 lub 71/ 349 01 50
E-mail: serwis.mitsubihi@germaz.pl
Jeżeli skorzystają Państwo z naszej propozycji i odwiedzą naszą firmę, zapraszamy również na jazdy próbne oraz do zapoznania się wyjątkową ofertą wyprzedażową samochodów z rocznika 2011 oraz ofertą finansowania i ubezpieczeń. Przyjmujemy samochody używane w rozliczeniu.
W związku z tym, że jesteśmy "młodym" dealerem Mitsubishi, bardzo zależy nam na Państwa opinii. Chętnie wykorzystamy Państwa spostrzeżenia i uwagi, w ramach doskonalenia jakości obsługi klientów. Opinie można zgłaszać telefonicznie: 71/358 20 29 lub mailowo: eharlozynska@germaz.pl Serdecznie zapraszamy. |
Ostatnio zmieniony przez Firebee 07-12-2011, 14:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 06-12-2011, 14:36
|
|
|
No proszę, oferta zdecydowanie lepsza niż ASV Lider - w takim razie wybieram się przetestować ASO Germaz ( tak samo jak w ASV będą pojawią się specjalne wady) I Obiecuję opisać sprawę mojego przypadku. Znaczy się druga edycja ASO Mamy Cie
Tak czy siak już otrzymują punkt ode mnie za chęć kontaktu z klubem MitsuManiaki |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4107 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 06-12-2011, 14:43
|
|
|
Wrzucę też info na stronie głównej. Nie traktuję tego jako reklamy a raczej ciekawą alternatywę dla Was.. Oczywiście wpisujcie tu uwagi i opinie. Wszelkie Wasze uwagi zostaną przekazane do ASO Germaz.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 10-12-2011, 01:04
|
|
|
Powiem szczerze, ciekawy byłem tego testu. Zapraszam Was do przypomnienia jak akcja pt. "Zimowa Akcja Przeglądowa" wyglądała we Wrocławski ASV link :
Przeglądowa Akcja Zimowa - ASV Wrocław
Ale wracając do meritum tematu, ja już po akcji " Przygotowanie Samochodu Do Zimy" w ASO Germaz.
Chciałbym zacząć tak jak w opisie ASV
"...a więc tak, 08.10.10 pojawiłem się w ASV Lider we Wrocławiu na ZAP. Panowie z Serwisu bajka, rzeczowi, sympatyczni, kawa podana, tv właczony, pytanie czy coś jeszcze podać do picia po kawce zadane. Wrażenie mega pozytywne. Zlecenie przyjął p.Bartek - na pytania odpowiadał rzeczowo i treściwie bajka i na tym się kończy plus ASV przy Zimowej Akcji Przeglądowej."
Niestety nie mogę tego zrobić, zabrakło tego czegoś.
Byłem umówiony 09.12.2011 na godzinę 15:00. Niestety z racji umiejscowienia serwisów i tych godzin, dojazd jest mocno utrudniony (2km przejechałem w przeciągu 50min). Zadzwoniłem, że się spóźnię - informacja została przekazana. Moje zlecenie przyjął Pan Krzysztof. Szybko fajnie spisaliśmy wszystkie (porównując do ASV może zbyt formalnie, brak "uśmiechu do klienta" tej chemii heh) w każdym bądź razie poszło to bardzo sprawnie! kluczyki zostały przekazane, a ja poproszony do poczekalni. Tu minus brak zaproponowania kawy/herbaty, w poczekalni brak gazet/TV tzw. czasoumilaczy - Tak wiem czepiam się o błahostki, ale skoro ASV może?! Jakie moje zdziwienie namalowało się jak pod autem zobaczyłem Mechanika i owego Doradce Serwisu Pana Krzysztofa. (wychodząc doczytałem, że oprócz funkcji Doradcy jest funkcja Diagnosta SKP). Chwilę później zostałem poproszony przez Pana Krzysztofa na serwis porozmawiać z Mechanikiem. I TU megapozytyw, w ASV musiałem specjalnie prosić o kontakt z Mechanikiem w celu wyjaśnienia niezgodności. Zaś w ASO Germaz przebiegło to elegancko. Wszystkie usterki, o których było mi wiadomo i które specjalnie się tam znalazły zostały w 98% zdiagnozowane. (oczywiście w stosunku do informacji co serwis ma sprawdzać).
Te dwa procenty to sprawdzanie bieżnika - chyba tu chyba tylko było rzucenie okiem, brak jakichkolwiek informacji. Drugi procent to Sprawdzanie stanu powłok lakierniczych - tego to tu w ogóle nie było - wiem wiem "15 letnie auto właściciel i tak się nie skusi na zrobienie auta u nas bo (pewnie nie ma pieniędzy skoro nowym Mitsu nie jeździ) " Panowie takie podejście nie powinno mieć miejsca czy to będzie 15 letnie czy 30 letnie Mitsubishi. Ale idźmy dalej.
Serwis zdiagnozował :
"spalona żarówka podświetlenia Tablicy REJ. - skoro oświetlenie zew. było sprawdzane wypadało by spojrzeć też na lampę tylnią, która świeciła, aczkolwiek była/jest uszkodzona"
Brak płynu chłodniczego - na pytanie czy są jakiekolwiek wycieki - odpowiedź sprawdzone wszystko brak wycieków - co się zgadza
Test akumulatora - słaba bateria - ja rzekłbym że do wyrzucenia ale ok
Wyciek płynu wspomagania z układu kierowniczego - diagnoza trafna, aczkolwiek brak informacji, iż jest uszkodzona osłona drążka. Mechanik się zdziwił trochę jak to usłyszał ode mnie."
Więcej usterek nie zauważono.
Kolejny test padł na serwis - części.
Obsługa konkretna, rzeczowa, sympatyczna , dodatkowo p. Krzysztof też doradzał - Bajka Panowie! Jedyny minus nie wiem czy oszczędność papieru czy nie - w ASO oprócz podanej ceny dostałem wydrukowany cały rysunek z numerami części oraz ich cenami. Tu tego zabrakło. Wyjeżdżając Auto nie zostało umyte nie wiem z jakiej przyczyny nie pytałem, nie dociekałem. Pogoda była deszczowa fakt, Mechanik po obejrzeniu mojego auta ubrał się wyszedł do domu - widać moje spóźnienie Go przetrzymało za co PRZEPRASZAM . A więc brudnym autem pojechałem do do naszego Autoryzowanego Mechanika Dolnoślązaków. Bartek stwierdził, że chyba tam się wybierze też przetestować ASO Germaz.
Jeśli doczytaliście to do końca to pora na wnioski w skrócie. (analogiczna punktacja jak dla ASV)
Wrażenie odnośnie ASO: ASO Germaz we Wrocławiu:
Pierwsza linia Doradca od 0:5 otrzymują 3,7
Mechanik oraz Diagnosta SKP od 0:5 otrzymuje 4,8+
Podsumowanie:
Jest to chyba pierwszy serwis od końcówki lat '90, który bardzo miło zaskoczył doświadczeniem (mimo, że młodego wieku), sprzętem oraz podejściem do Klienta pod względem technicznym. Auto zostało sprawdzone rzetelnie prócz powłoki lakierniczej i bieżnika ( i mycia auta). Ale to jest naprawdę pikuś. Brakuje Podejścia do klienta od drugiej strony już nie technicznej. Tu Germaz może wziąć przykład od ASV.
Ogólnie Szczerze za tą cenę z czystym sumieniem mogę polecić Wszystkim MitsuManikom jak i użytkownikom Mitsubishi wizytę na tej akcji. Chyba rośnie nam bardzo dobra konkurencja dla ASV!
(jeszcze jedno zdanie do ASO Germaz, jeśli to czytają.
Panowie wyjątkowo w tym przypadku podszedłem Krytycznie do Was, dużo krytyczniej niż do ASV i mimo tego naprawdę macie bardzo wysokie oceny. 3majcie tak dalej!!! ) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4107 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 10-12-2011, 10:37
|
|
|
przeczytają, przeczytają:) |
|
|
|
 |
|
|