Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Problem z odpaleniem czasami
Autor Wiadomość
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 31-08-2011, 20:55   [EA5A/W 2.5] Problem z odpaleniem czasami

Witam. Szukałem podobnej dolegliwości jak u mnie ale nie znalazłem i chyba nie ma :(
Od jakiegoś czasu muszę samochód dłużej kręcić by odpalił, tak ok. 8 sek. Nie ma reguły co do pogody. Zdarza się to co 2-3 dni. Dwa razy miałem szarpanie silnikiem przez jakieś 3 minuty. Akumulator mierzyłem i jest wszystko w porządku. Zresztą jest na gwarancji, został pół roku temu wymieniony. Co to może być? Pewnie szykują się jakieś wydatki.
Świec i przewodów nie wymieniałem jeszcze, plan mam za jakieś półtora miesiąca. Ale wydaje mi się że to nie będzie tego problem, bo by się to zdarzało za każdym odpaleniem i przy jeździe.
Proszę o poradę bo jadę za tydzień na drugie wakacje, a autko musi być sprawne :D
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-08-2011, 21:49   

motke, równie dobrze mogłeś napisać żebyśmy powróżyli z kryształowej kuli :D

W jakich okolicznościach pali gorzej? Czy na zimnym lub gorącym są różnice?
Gdy nie chce odpalić porponuję wykręcić jedną świecę i sprawdzić czy jest sucha czy zalana. Kiedy był zmieniany filtr paliwa?
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 31-08-2011, 22:23   

Owczar napisał/a:
równie dobrze mogłeś napisać żebyśmy powróżyli z kryształowej kuli :D

nie chciałem tego tak ująć, ale o to mi właśnie chodziło :D

Owczar napisał/a:
W jakich okolicznościach pali gorzej? Czy na zimnym lub gorącym są różnice?

jak postoi kilka, kilkanaście godzin. częściej na zimnym, ale na ciepłym też się zdarzyło.

Owczar napisał/a:
porponuję wykręcić jedną świecę i sprawdzić czy jest sucha czy zalana

jutro sprawdzę

Owczar napisał/a:
Kiedy był zmieniany filtr paliwa?

nie mam pojęcia. Ale na to akurat nie wpadłem. Jutro kupię i zobaczę czy coś się zmieni.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-08-2011, 22:35   

Z filtrem nie tak hop siup, bo jest przy zbiorniku. Ale najpierw najlepiej powymieniać elementy eksploatacyjne jak filtry, świece, a potem szukać przyczyny.
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 31-08-2011, 22:39   

A czy przy odpalaniu zauważyłeś jakąś zmianę w pracy rozrusznika?
Czy nie wydaje Ci się że jakby wolniej kręcił?
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 31-08-2011, 22:55   

Kręci normalnie, brak zmian. przed chwilą próbowałem z 10 razy go odpalić i zobaczyć czy sytuacja się powtórzy (myślałem że znajdę jakąś regułę), ale za każdym razem odpalił po ok 1-2 sekundach.
Akumulator sprawny, ładowanie też jeżeli masz to na myśli (sprawdzane miernikiem, więc to odpada)

[ Dodano: 31-08-2011, 23:01 ]
Owczar napisał/a:
Z filtrem nie tak hop siup, bo jest przy zbiorniku. Ale najpierw najlepiej powymieniać elementy eksploatacyjne jak filtry, świece, a potem szukać przyczyny.


Filtr paliwa to jest koszt ok 30 zł. Dużo nie stracę, a czas najwyższy go wymienić. Wszystkie inne filtry wymienione w maju.
Oczywiście rano zaprowadzę do mechanika, ja się bawić w to nie będę. Od rana jestem w pracy, a po za tym nie mam kanału.
 
 
Elmosquito 
Forumowicz
BORN TO RIDE

Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 42
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 31-08-2011, 23:13   

Syczy przy odkręcaniu korka? Może odpowietrznik baku się zatkał.
Ja miałem podobna sytuację w poprzednim aucie, wystarczyło nie dokręcać korka na maxa :lol:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-08-2011, 23:17   

Ja mam odłączonyh odpowietrznik i nie mam tego problemu...
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 31-08-2011, 23:19   

Syczy już od 2 lat, ale to norma w galantach. A ten problem mam ze 2 miesiące

Cytat:

Ja mam odłączonyh odpowietrznik i nie mam tego problemu...

a jak go odłączyć tzn. gdzie?
może się uda naprawiać kilka przypadłości :D
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-08-2011, 23:21   

motke napisał/a:
Oczywiście rano zaprowadzę do mechanika, ja się bawić w to nie będę
to sie nie zdziw jak mechanik przeklnie to auto (albo Ciebie) i wykasuje tyle, że się w papciach nie zmieścisz. Bez urazy, jak pisał Owczar, to nie tak hop-siup z jego wymianą.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-08-2011, 23:27   

Z kanału da radę. Dobre klucze i powinno się odkręcić przewód. U mnie mocowania bez ukręcenia śrub się już nie dało.
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 31-08-2011, 23:42   

mechanika mam takiego że najpierw cenę się uzgadnia, a później robi. Więc niech sobie gada na mnie co mu się podoba, oczywiście nie chciał bym tego usłyszeć :D
Tylko ciekawe czy IC jutro będzie miało filtr na stanie

[ Dodano: 02-09-2011, 10:04 ]
więc filtr wymieniony.Syfu się z niego trochę wylało. Mechanik nie miał tyle zabawy co pisaliście. Zeszło mu z tym 10 min. Poprawy brak. Więc chyba czas na świeczki :(

[ Dodano: 16-11-2011, 22:41 ]
Odkopie temat. Minęło już trochę czasu i postanowiłem wrócić do tematu. Tydzień temu wymieniłem świeczki na Denso ik22 wraz z przewodami NGK. Poprawy brak. Wczoraj wykręciłem akumulator i postawiłem w ciepłym pomieszczeniu żeby sprawdzić czy coś to da. Po około 9 godzinach znów go podłączyłem i próbuje odpalić, a tu zonk. Kręciłem też ok 8s. Więc akumulator na 100% odpada. Nie próbowałem jeszcze z korkiem paliwa. Ale jutro Rano odkręcę go na chwilę przed odpaleniem i zobaczę czy jest różnica. A jak to nie pomoże to już nie mam pojęcia. Ma ktoś jakieś pomysły?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.