Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] Trasa Polska - Hiszpania - ogólnie
Autor Wiadomość
Kjuba 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Invite, Octavia 3RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 137
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-09-2011, 12:14   

trzeba było assistance za 80 zł wykupić. za głupotę ludzie muszą płacić
 
 
SGF 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sedan 1.8 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15-09-2011, 12:39   

Kierowca twierdził, że nie mógł ponieważ samochód jest z 98 roku. Jak to właściwie jest?
 
 
Kjuba 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Invite, Octavia 3RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 137
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-09-2011, 14:30   

g... prawda. w PTU jest dla samochodów w dowolnym wieku, krótkoterminowe do 15 dni 80 zł, roczne 225 zł. inne firmy owszem, ograniczają wiek auta. ale da się zawsze coś znaleźć
 
 
SGF 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sedan 1.8 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15-09-2011, 19:12   

Skoro mam założony ten temat to z niego skorzystam jeszcze na pytanie całkiem z innej beczki.
Dzisiaj moja siostra miała stłuczkę na światłach. Gościu wjechał w dupę innemu, po czym ten zgarnął moją siostrę, a ona jeszcze 2 inne samochody. Nasz samochód (Renault Megane I) miał opłacone AC. Przód jak i tył są dość mocno rozbite, z przodu na pewno trzeba wymienić zderzak, maskę i prawdopodobnie nadkola, z tyłu klapę bagażnika, zderzak, któryś z boków również (nie domykają się na przykład prawe drzwi). I takie też stąd moje pytanie - w związku z płaconym AC łatwo będzie poddać ten samochód do kasacji? Ile na oko można z tego wyciągnąć? Przy kasacji dostaniemy pieniądze z naszego AC + z OC tego gościa?
 
 
Kjuba 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Invite, Octavia 3RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 137
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-09-2011, 22:43   

chciałbyś. wypłata jest z jednego ryzyka - albo wybierasz OC albo AC. radzę OC bo na AC zniżek nie stracisz - chyba że koleś ubezpieczony jest w jakimś krzaku to wtedy z AC. co do szkody całkowitej to: ma ona miejsce gdy naprawa samochodu przewyższa 70% jego rynkowej wartości. i nie ciesz się tak bardzo, bo to sporo trwa. ubezpieczyciel wypłaca Ci odszkodowanie na zasadzie: wartość rynkowa - dobre cześci = Twoje odszkodowanie. I masz potem za zadanie sprzedać wrak i dostaniesz zwrot do pozostałej kwoty - z reguły koło 2 miesięcy takie coś potrwa
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-09-2011, 08:07   

Dowiedz sie u swojego ubezpieczyciela, czy nie mozesz zlikwidowac ze swojego AC, a oni pozniej juz sciagna z OC sprawcy bez odbierania znizek... bo niestety jesli sprawca byl ubezpieczony w kiepdkim TU, a szkody sa na duzej liczbie aut gdzie szkody moga pojsc w setki tysiecy PLN, to taka sprawa moze sie nieco ciagnac... TU zrobi wszystko zeby jednak choc troche rozbic odpowiedzialnosc, a jak nie to choc opoznic wyplate... a szkoda czasu i nerwow
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
Kjuba 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Invite, Octavia 3RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 137
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-09-2011, 10:24   

to zależy z tym ściąganiem, jak sprawa trwa długo to czasami nie zdążą zregresować i muszą szkodę uwzględnić na ac przy kolejnym ubezpieczeniu
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 16-09-2011, 19:03   

SGF napisał/a:
No i już po wojażu


Witaj w Polandii :mrgreen:
A tak na serio, takie niskie spalanie to zasługa "lekkiej" nogi czy zagramanicznego paliwa??
Ostatnio zmieniony przez mjsystem 17-09-2011, 14:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-09-2011, 20:28   

Kjuba napisał/a:
to zależy z tym ściąganiem, jak sprawa trwa długo to czasami nie zdążą zregresować i muszą szkodę uwzględnić na ac przy kolejnym ubezpieczeniu


E tam. Zlikwidowałem z AC PZU w opcji warsztat w ASO, a OC Link sprawcy jakieś mi papiery przysłali po ponad roku. Ogólnie jak pytałem w PZU to mówili żeby się w ogolę tym nie interesować link ma im wypłacić regres i tyle - mnie to miało nie obchodzić co tam piszą. Ważna sprawa z tym regresem jest tylko w przypadku OC. Np. szkoda od ubezpieczyciela drogi nie może być tak rozliczona (w sensie bez utraty zniżek).
 
 
SGF 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sedan 1.8 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-09-2011, 22:05   

mjsystem napisał/a:
A tak na serio, takie niskie spalanie to zasługa "lekkiej" nogi czy zagramanicznego paliwa??


W stronę Polska-Hiszpania w Niemczech jechaliśmy średnio 125-135 km/h, we Francji zaś 90-110 km/h, więc myślę, że spalanie bardziej dzięki takiej jeździe, choć kto wie - może niemieckie paliwo również "maczało w tym palce". ;)
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 19-09-2011, 19:23   

SGF napisał/a:
W stronę Polska-Hiszpania w Niemczech jechaliśmy średnio 125-135 km/h, we Francji zaś 90-110 km/h, więc myślę, że spalanie bardziej dzięki takiej jeździe, choć kto wie - może niemieckie paliwo również "maczało w tym palce


To chyba jedno i drugie :lol:
 
 
Forensic
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2011, 10:52   

Osobiście nie zauważyłem różnicy w spalaniu ani w zachowaniu auta (poprawa dynamiki) po zatankowaniu paliwa w Niemczech. Po autobahnach jechałem cały czas około 140 - 160km/h, a wskazanie średniego spalania stopniowo rosło do okolicy 9l/100km.
Przeżyłem mały szok gdy wjechałem do Holandii, kiedy nagle wszyscy kierowcy zwolnili do 100km/h. Przeczuwając, że pewnie chodzi o rygorystyczne podejście holenderskiej policji do kierowców łamiących przepisy zwolniłem i ja :lol: Spalanie natychmiast drastycznie spadło.
Kolejnym skutkiem ubocznym szybkiej jazdy był wyraźny ubytek oleju silnikowego (mieszczący się w granicach normy). Proponuję to sprawdzić i ewentualnie uzupełnić olej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.