Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z obrotami
Autor Wiadomość
dino666 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Runner
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 2
Skąd: Radom
Wysłany: 21-09-2011, 11:57   Problem z obrotami

Witam

Mam problem z falującymi obrotami zresztą z tego co widziałem nie tylko ja go mam ale spora ilość użytkowników tego modelu :) .
Zapoznałem się ze stroną krzyżaka, wyczyściłem przepustnice oraz wymieniłem filtr powietrza. Nie wiele to dało bo i tak falują.
Gdzie jest silniczek krokowy?? To jeszcze jego przeczyszczę. Silnik 1.8 122km
Proszę o jakieś wskazówki
pozdrawiam
_________________
:)
 
 
 
Wuzlasu 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 19
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 21-09-2011, 20:31   

Kolego!
Na moim przykładzie powiem Ci, że oprócz cennych uwag Krzyżaka warto, żebyś sprawdził sobie czy złącze/wtyczka przewodów dobrze siedzi w złączu silnika krokowego. Ze względu na starość lubi się wypiąć lub po prostu słabo stykać i to może być przyczyną problemu.

Gdzie go namacać? Czyściłeś przepustnicę, więc jesteś prawie na miejscu. Wsadź rękę pomiędzy przepustnicę a ścianę grodziową. Idąc po przewodach trafisz.

A swoją drogą witam ziomka. W Radomiu bywam baaaaaardzo często - 25 lat "Nad Potokiem" ;) , bywa, że co 2 dni ;)
Jakbyś potrzebował info - wal na PW.
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 22-09-2011, 17:55   

Jeszcze jedna myśl. Na deklu od zaworów masz króciec z wężykiem idącym do kolektora. W tym króćcu jest zaworek zwrotny. Jak się skopie to też będzie meksyk z obrotami. Doraźnie możesz zdjąć wężyk z dekla i zatkać czymś do sprawdzenia czy to to.
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.