Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
amorki przód- jak sprawdzić??
Autor Wiadomość
bady
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2006, 13:43   amorki przód- jak sprawdzić??

Czy ktos z was wie jak sprawdzic czy amorki są w dobrym stanie??Chodzi mi oczywiscie o wymontowane.Miałem pęknietą sprężyne z przodu więc kupiłem całą kolumne uzywke wraz z amorkiem i po zamontowaniu okazuje sie że wymieniona strona strasznie buja- czyli amorek do bani.Chce założyc swój stary amorek ale nie wiem czy jest ok.Jak go sprawdzić??
Zewnetrznie wygląda dobrze, nie ma wycieków, moge go ręką powoli wyciągnąć bez urzycia stosunkowo dużej siły-po puszczeniu powoli wraca do stanu poprzedniego.
Nie chce po raz kolejny rozbierać kolumny jak sie okaże że ten też jest kiepski.
 
 
Amator Galanta
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2006, 13:56   

Jeśli nie miałeś do jego pracy wcześniej obiekcji to znaczy że jest ok. :D
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
  Wysłany: 01-12-2006, 14:12   

Odważny jesteś.......... Sprężyny i amortyzatory wymienia się PARAMI

Takie oszczędności zazwyczaj kończą się w rowie lub na drzewie........
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-12-2006, 14:23   

Bartek, zgadzam się w 100% ale jeśli mowa o amorach sprężyny mają wpływ wyłącznie na wygląd zwenętrzny auta jeśli jedna bardziej zurzyta od drugiej to bedzie autko leżało na tej stronie bardziej niż na drugiej

bady, najlepsze rozwiązani to założyć stary amor lub wymienić obydw na nowe
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 01-12-2006, 14:40   

adaho_krak napisał/a:
sprężyny mają wpływ wyłącznie na wygląd zwenętrzny auta jeśli jedna bardziej zurzyta od drugiej to bedzie autko leżało na tej stronie bardziej niż na drugiej


Bzdura.......... Sprężyny + amortyzatory mają KOLOSALNY wpływ na bezpieczeństwo jazdy.....

Nie zapomnij, że zużyta sprężyna ma inną długość pod obciążeniem nie dlatego, że się skróciła, tylko dlatego, że potrzeba mniej siły, żeby ją ścisnąć......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2006, 14:49   

Bartek napisał/a:
Bzdura.......... Sprężyny + amortyzatory mają KOLOSALNY wpływ na bezpieczeństwo jazdy......


Na marginesie tylko dodam, że w jednym z ostatnich numerów Motoru były testy hamowania przeprowadzane w autach ze zużytymi i dobrymi amortyzatorami i sprężynami. Wynik? Chyba łatwy do przewidzenia - auta ze zużytym zawieszeniem zatrzymywały się dobre kilka metrów dalej!
 
 
bady
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2006, 15:52   

Tak wiem, że sie wymienia parami i tak właśnia miałem zrobić ale wpadła mi w ręce spężyna za pare groszy a koleś miał tylko jedną.A, że miał wszystko w całości to w takim stanie mi to dał.Ja z kolei z LENISTWA pośpiesznie zamontoałem cały komplet.Przedtem auto wyraznie pochylało sie na jedną strone teraz wygłąda ok tylko, że buja tak jak wspomniałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.