Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
uklad dolotowy eclipse
Autor Wiadomość
eclipse123 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Poznan
Wysłany: 27-09-2011, 19:42   uklad dolotowy eclipse

witam znalzlem na alegro cos takiego : UKŁAD DOLOTOWY DOLOT MITSUBISHI ECLIPSE 1984-94


moje pytanie brzmi zmieni to dzwiek silnika ??
ma ktos moze cos takeigo zalozone i moglby zapodac filmik :D ??
chcem u siebie miec fajny basowy dzwiek silnika , wymienilem filter na kn ale dalej jestm nei zadowolony
i jeszcze jedno pytanie jak zakupie taki dolot co z przeplywka?
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 27-09-2011, 22:21   

ale ten mtjunink to tylko rura do ori puchy i kolorowa złączka + wężyk odmy. Wygląda na dobraną do ori puchy z przepływką. Raczej nic sie nie zmieni. Jak chcesz żeby silnik darł jape to trzeba ogarnąć głowice i przebudować zupełnie cały dolot właśnie z konwersją na map czyli wywalić przepływkę, wsadzić stożek wielki jak wiadro, zrobić nadmuch zimnego tlenu na to wiadro i odgrodzić je od kolektora wydechowego. A jak chcesz żeby darł jape niemiłosiernie to ITB Panie, ale to już inna para kaloszy :P
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
szeskey 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-09-2011, 23:44   

dokładnie, z przepływką nic nie narobisz ,bez mapowania,temat już był poruszany na forum i pomysłów było kilka,ale wiekszość bazowała na odseparowaniu filtra od komory silnika,więc jeśli stożek ,to w puszce,a wydaje mi się ze ten zestaw z allegro ,to strata kasiory,kawał giętej rury i kilka złączek ....juz bardziej bym się zastanowił jak polepszyć dopływ zimnego powietrza do puszki z filtrem ,ale rzecz gustu :)
_________________
szybkie kobiety i piękne samochody
 
 
eclipse123 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Poznan
Wysłany: 28-09-2011, 19:05   

Tiamat napisał/a:
ale ten mtjunink to tylko rura do ori puchy i kolorowa złączka + wężyk odmy. Wygląda na dobraną do ori puchy z przepływką. Raczej nic sie nie zmieni. Jak chcesz żeby silnik darł jape to trzeba ogarnąć głowice i przebudować zupełnie cały dolot właśnie z konwersją na map czyli wywalić przepływkę, wsadzić stożek wielki jak wiadro, zrobić nadmuch zimnego tlenu na to wiadro i odgrodzić je od kolektora wydechowego. A jak chcesz żeby darł jape niemiłosiernie to ITB Panie, ale to już inna para kaloszy :P



ale wywalajac przeplywke silnik bedzie chodzil prawidlowo ??
nie bedize wywalac check??
co to itb :D ??

[ Dodano: 28-09-2011, 19:06 ]
szeskey napisał/a:
dokładnie, z przepływką nic nie narobisz ,bez mapowania,temat już był poruszany na forum i pomysłów było kilka,ale wiekszość bazowała na odseparowaniu filtra od komory silnika,więc jeśli stożek ,to w puszce,a wydaje mi się ze ten zestaw z allegro ,to strata kasiory,kawał giętej rury i kilka złączek ....juz bardziej bym się zastanowił jak polepszyć dopływ zimnego powietrza do puszki z filtrem ,ale rzecz gustu :)



wywalilem slepa rurke ktora wychodzi z filtra pod nia podpielem swieze powietrze ale efekty zadnego
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 28-09-2011, 21:33   

eclipse123 napisał/a:
ale wywalajac przeplywke silnik bedzie chodzil prawidlowo ??
nie bedize wywalac check??

nie będzie i nigdzie nie pojedziesz... przy puszcze filtra masz czerwoną kostke odepniją ją i się przejedz a tak będzie chodził Twój samochód bez przepływki... można ją wyrzuci ale trzeba dać Map Sensor + ecu mastera + dolot z kwasówki i stożek a to wydatek około 2 tysiecy złotych możliwy jest wtedy przyrost mocy.. moze +2 kunie...

rury z mtuning nie polecam bo sam miałem i raz że była do 420a a nie do 4g63 to po pół roku się wygła... tylko z kwasówki... można zrobić to w El-tec'u pod warszawą... może jakiś inny warsztat też Ci zrobi...


a co to takie ITB(Independent Throttle Bodies)
http://www.youtube.com/watch?v=H31GsyR5W2I
http://www.youtube.com/watch?v=XZV6ir0fzP8

czyli takie niezależne przepustnica po jednej na cylinder...
 
 
szeskey 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2011, 23:39   

zastanawiam się po jaką cholerę w ogóle wywalać puszkę ?
mocy i momentu nie zyskasz wiele ? dźwięk słabosłyszalny z pod maski ,to już lepiej zmontowąć dobry wydech za tą kasę :) i dźwięk i moment,ale jak we wszystkim umiar jest ważny
_________________
szybkie kobiety i piękne samochody
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 29-09-2011, 00:02   

jak wywalisz puszkę osłaniającą filtr z przepływką w serii i położysz filtr z puszki na silniku to nie będzie lepiej. Wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują, że będzie gorzej.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
eclipse123 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Poznan
Wysłany: 29-09-2011, 07:33   

szeskey napisał/a:
zastanawiam się po jaką cholerę w ogóle wywalać puszkę ?
mocy i momentu nie zyskasz wiele ? dźwięk słabosłyszalny z pod maski ,to już lepiej zmontowąć dobry wydech za tą kasę :) i dźwięk i moment,ale jak we wszystkim umiar jest ważny


jezdzilem juz dluszy czas na mugenie , i znudzilo m isie to nie chcem osiagnac mocy tych 2 konikow tylko ladny basowy dzwiek silnika :)
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-09-2011, 09:06   

Jeśli chesz mieć tylko lepszy dźwięk to musisz odsłonić wkładkę ale w taki sposób, aby za bardzo nie dać jej ciągnąć ciepłego powietrza. Ja myślałem o o wywaleniu tych wszystkich seryjnych tłumików szumów popodłączanych do puszki, i ew wycięcie jej kawałka od strony nadkola. Dźwięk napewno będzie lepszy, boję się tylko coby sobie nie pogorszyć tym pracy silnika. Mam drugą puszkę na podmiankę to ją jakoś przerobię i wmontuję na próbę.
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 29-09-2011, 15:03   

viader napisał/a:
wycięcie jej kawałka od strony nadkola


mam taki patent zrobiony. W puszcze mam wycięty dół od strony nadkola i doprowadzony tlen rurą elastyczną.



Uploaded with ImageShack.us
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
eclipse123 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Poznan
Wysłany: 29-09-2011, 18:18   

viader napisał/a:
Jeśli chesz mieć tylko lepszy dźwięk to musisz odsłonić wkładkę ale w taki sposób, aby za bardzo nie dać jej ciągnąć ciepłego powietrza. Ja myślałem o o wywaleniu tych wszystkich seryjnych tłumików szumów popodłączanych do puszki, i ew wycięcie jej kawałka od strony nadkola. Dźwięk napewno będzie lepszy, boję się tylko coby sobie nie pogorszyć tym pracy silnika. Mam drugą puszkę na podmiankę to ją jakoś przerobię i wmontuję na próbę.


ja mam wywalona ta wkladke jest lepiej ale chce jesz cze bardziej :)

[ Dodano: 29-09-2011, 18:20 ]
Tiamat napisał/a:
viader napisał/a:
wycięcie jej kawałka od strony nadkola


mam taki patent zrobiony. W puszcze mam wycięty dół od strony nadkola i doprowadzony tlen rurą elastyczną.

[url=http://img7.imagesha....th.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


i jaak sa jakies lepsze efekty ??
mozesz nagrac i wrzucic filmik :) ??? bede bardzo wdzieczny:)
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 29-09-2011, 21:59   

eclipse123 napisał/a:
jaak sa jakies lepsze efekty ??


są, ale u mnie to kompleksowa robota tj. głowica na BC + obróbka, wtryski, wydech, dolot, DET II itd. Efekt? 192KM i ok. 220 NM z wolnossącego 4g63 :wink:
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.