uklad dolotowy eclipse |
Autor |
Wiadomość |
eclipse123
Forumowicz
Auto: Eclipse 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 47 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 27-09-2011, 19:42 uklad dolotowy eclipse
|
|
|
witam znalzlem na alegro cos takiego : UKŁAD DOLOTOWY DOLOT MITSUBISHI ECLIPSE 1984-94
moje pytanie brzmi zmieni to dzwiek silnika ??
ma ktos moze cos takeigo zalozone i moglby zapodac filmik ??
chcem u siebie miec fajny basowy dzwiek silnika , wymienilem filter na kn ale dalej jestm nei zadowolony
i jeszcze jedno pytanie jak zakupie taki dolot co z przeplywka? |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 27-09-2011, 22:21
|
|
|
ale ten mtjunink to tylko rura do ori puchy i kolorowa złączka + wężyk odmy. Wygląda na dobraną do ori puchy z przepływką. Raczej nic sie nie zmieni. Jak chcesz żeby silnik darł jape to trzeba ogarnąć głowice i przebudować zupełnie cały dolot właśnie z konwersją na map czyli wywalić przepływkę, wsadzić stożek wielki jak wiadro, zrobić nadmuch zimnego tlenu na to wiadro i odgrodzić je od kolektora wydechowego. A jak chcesz żeby darł jape niemiłosiernie to ITB Panie, ale to już inna para kaloszy |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
szeskey
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 57 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-09-2011, 23:44
|
|
|
dokładnie, z przepływką nic nie narobisz ,bez mapowania,temat już był poruszany na forum i pomysłów było kilka,ale wiekszość bazowała na odseparowaniu filtra od komory silnika,więc jeśli stożek ,to w puszce,a wydaje mi się ze ten zestaw z allegro ,to strata kasiory,kawał giętej rury i kilka złączek ....juz bardziej bym się zastanowił jak polepszyć dopływ zimnego powietrza do puszki z filtrem ,ale rzecz gustu |
_________________ szybkie kobiety i piękne samochody
 |
|
|
|
 |
eclipse123
Forumowicz
Auto: Eclipse 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 47 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 28-09-2011, 19:05
|
|
|
Tiamat napisał/a: | ale ten mtjunink to tylko rura do ori puchy i kolorowa złączka + wężyk odmy. Wygląda na dobraną do ori puchy z przepływką. Raczej nic sie nie zmieni. Jak chcesz żeby silnik darł jape to trzeba ogarnąć głowice i przebudować zupełnie cały dolot właśnie z konwersją na map czyli wywalić przepływkę, wsadzić stożek wielki jak wiadro, zrobić nadmuch zimnego tlenu na to wiadro i odgrodzić je od kolektora wydechowego. A jak chcesz żeby darł jape niemiłosiernie to ITB Panie, ale to już inna para kaloszy |
ale wywalajac przeplywke silnik bedzie chodzil prawidlowo ??
nie bedize wywalac check??
co to itb ??
[ Dodano: 28-09-2011, 19:06 ]
szeskey napisał/a: | dokładnie, z przepływką nic nie narobisz ,bez mapowania,temat już był poruszany na forum i pomysłów było kilka,ale wiekszość bazowała na odseparowaniu filtra od komory silnika,więc jeśli stożek ,to w puszce,a wydaje mi się ze ten zestaw z allegro ,to strata kasiory,kawał giętej rury i kilka złączek ....juz bardziej bym się zastanowił jak polepszyć dopływ zimnego powietrza do puszki z filtrem ,ale rzecz gustu |
wywalilem slepa rurke ktora wychodzi z filtra pod nia podpielem swieze powietrze ale efekty zadnego |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 28-09-2011, 21:33
|
|
|
eclipse123 napisał/a: | ale wywalajac przeplywke silnik bedzie chodzil prawidlowo ??
nie bedize wywalac check?? |
nie będzie i nigdzie nie pojedziesz... przy puszcze filtra masz czerwoną kostke odepniją ją i się przejedz a tak będzie chodził Twój samochód bez przepływki... można ją wyrzuci ale trzeba dać Map Sensor + ecu mastera + dolot z kwasówki i stożek a to wydatek około 2 tysiecy złotych możliwy jest wtedy przyrost mocy.. moze +2 kunie...
rury z mtuning nie polecam bo sam miałem i raz że była do 420a a nie do 4g63 to po pół roku się wygła... tylko z kwasówki... można zrobić to w El-tec'u pod warszawą... może jakiś inny warsztat też Ci zrobi...
a co to takie ITB(Independent Throttle Bodies)
http://www.youtube.com/watch?v=H31GsyR5W2I
http://www.youtube.com/watch?v=XZV6ir0fzP8
czyli takie niezależne przepustnica po jednej na cylinder... |
|
|
|
 |
szeskey
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 57 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-09-2011, 23:39
|
|
|
zastanawiam się po jaką cholerę w ogóle wywalać puszkę ?
mocy i momentu nie zyskasz wiele ? dźwięk słabosłyszalny z pod maski ,to już lepiej zmontowąć dobry wydech za tą kasę i dźwięk i moment,ale jak we wszystkim umiar jest ważny |
_________________ szybkie kobiety i piękne samochody
 |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 29-09-2011, 00:02
|
|
|
jak wywalisz puszkę osłaniającą filtr z przepływką w serii i położysz filtr z puszki na silniku to nie będzie lepiej. Wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują, że będzie gorzej. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
eclipse123
Forumowicz
Auto: Eclipse 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 47 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 29-09-2011, 07:33
|
|
|
szeskey napisał/a: | zastanawiam się po jaką cholerę w ogóle wywalać puszkę ?
mocy i momentu nie zyskasz wiele ? dźwięk słabosłyszalny z pod maski ,to już lepiej zmontowąć dobry wydech za tą kasę i dźwięk i moment,ale jak we wszystkim umiar jest ważny |
jezdzilem juz dluszy czas na mugenie , i znudzilo m isie to nie chcem osiagnac mocy tych 2 konikow tylko ladny basowy dzwiek silnika |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-09-2011, 09:06
|
|
|
Jeśli chesz mieć tylko lepszy dźwięk to musisz odsłonić wkładkę ale w taki sposób, aby za bardzo nie dać jej ciągnąć ciepłego powietrza. Ja myślałem o o wywaleniu tych wszystkich seryjnych tłumików szumów popodłączanych do puszki, i ew wycięcie jej kawałka od strony nadkola. Dźwięk napewno będzie lepszy, boję się tylko coby sobie nie pogorszyć tym pracy silnika. Mam drugą puszkę na podmiankę to ją jakoś przerobię i wmontuję na próbę. |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 29-09-2011, 15:03
|
|
|
viader napisał/a: | wycięcie jej kawałka od strony nadkola |
mam taki patent zrobiony. W puszcze mam wycięty dół od strony nadkola i doprowadzony tlen rurą elastyczną.
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
eclipse123
Forumowicz
Auto: Eclipse 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 47 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 29-09-2011, 18:18
|
|
|
viader napisał/a: | Jeśli chesz mieć tylko lepszy dźwięk to musisz odsłonić wkładkę ale w taki sposób, aby za bardzo nie dać jej ciągnąć ciepłego powietrza. Ja myślałem o o wywaleniu tych wszystkich seryjnych tłumików szumów popodłączanych do puszki, i ew wycięcie jej kawałka od strony nadkola. Dźwięk napewno będzie lepszy, boję się tylko coby sobie nie pogorszyć tym pracy silnika. Mam drugą puszkę na podmiankę to ją jakoś przerobię i wmontuję na próbę. |
ja mam wywalona ta wkladke jest lepiej ale chce jesz cze bardziej
[ Dodano: 29-09-2011, 18:20 ]
i jaak sa jakies lepsze efekty ??
mozesz nagrac i wrzucic filmik ??? bede bardzo wdzieczny:) |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 29-09-2011, 21:59
|
|
|
eclipse123 napisał/a: | jaak sa jakies lepsze efekty ?? |
są, ale u mnie to kompleksowa robota tj. głowica na BC + obróbka, wtryski, wydech, dolot, DET II itd. Efekt? 192KM i ok. 220 NM z wolnossącego 4g63 |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
|