| Lampka komp świeci po wymianie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | slawek st   Forumowicz
 
 Auto: carisma DI-D+/2003r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 24 Lis 2006
 Posty: 391
 Skąd: pomorze
 
 | 
            
               |    Wysłany: 29-11-2006, 11:06   Lampka komp świeci po wymianie |   
 |  
               | 
 |  
               | Po wymianie rozrządu lampka awaryjna silnika świeci cały czas. Po włożeniu kluczyka zapala się normalnie  potem gaśnie na chwilę i zapala się znowu, Silnik pracuje normalnie. Wymieniany był pasek rozrzadu, napinacz i filtr paliwa. Czy ktos może coś podpowiedzieć. Do komputera mogę podłaczyć auto dopiero jutro i za dodatkową opłatą. Silnik F9Q. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | quota1 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-11-2006, 19:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może chlopaki walneli się o jeden ząbek?!? Możliwe że zapomnieli podpiąć jakiś czujnik. A co znaczy: dodatkową?!? jak coś spieprzyli to niechaj szukają usterki.Nie daj się dymać
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | slawek st   Forumowicz
 
 Auto: carisma DI-D+/2003r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 24 Lis 2006
 Posty: 391
 Skąd: pomorze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-11-2006, 20:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Oni powiedzieli że po takiej wymianie  komputer zawsze pokazuje błędy typu niskie cisnienie  paliwa( wymiana filtra) czujniki ustawienia wtrysku itp ale wszystko jest O.K tylko nie potrafią skasowac pamięci komputra. Jeżeli jutro będzie coś źle to robią w ramach gwarancji, chodzi tylko  o wykasowanie pamięci. Odłączenie akumulatora na noc nic nie pomogło. Jutro podłaczę się do kompa na stacji i zobaczymy. Napiszę jak się to zakończyło, może się komuś przyda w przyszłości. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | turek61   Mitsumaniak
 Zgred :)
 
  
 Auto: Outlander I Turbo
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 22 razy
 Dołączył: 09 Lis 2006
 Posty: 1694
 Skąd: Szczecin/Police
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-11-2006, 21:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i co slawek st jak tam po wizycie...? Napisz koniecznie bo ja też na dniach będę wymiał rozrząd. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | slawek st   Forumowicz
 
 Auto: carisma DI-D+/2003r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 24 Lis 2006
 Posty: 391
 Skąd: pomorze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-11-2006, 22:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Byłem w serwisie, wszystko OK. Początkowo się przeraziłem bo mi pokazali na monitorze multum błędów, nawet nie zapamiętałem wszystkich. M/inn. Bład czujnika na wale, swiece zarowe uszkodzone,  złe ustawienie wtrysku, niskie cisnienie wtrysku i wiele innych. Przy takich błedach auto nie powinno odpalać. Powiedziałem ze była wymiana rozrządu i filtra paliwa. Pokazali mi że trzeba odłanczać wiele czujników przy takiej wymianie. Komputer wszystko zapamiętuje i zapisuje w pamięci jako błędy. Potem wykasowali błedy, auto popracowało minutkę na wolnych obrotach, pare przegazowań, ( cały czas wtyczka  podłaczona do auta) i potem wyświetlili stan aktualny. Okazało sie ze wszystko jest OK. W moim aucie kompa zapisujacego  wszystkie usterki nie mozna wykasowac przez odłączenie akumulatora. Trzeba w serwisie. Pozdr.   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | turek61   Mitsumaniak
 Zgred :)
 
  
 Auto: Outlander I Turbo
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 22 razy
 Dołączył: 09 Lis 2006
 Posty: 1694
 Skąd: Szczecin/Police
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-12-2006, 01:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | A gdybym  przed wymianą rozrzadu i innych części odłączył akumulator  Co wówczas   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | slawek st   Forumowicz
 
 Auto: carisma DI-D+/2003r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 24 Lis 2006
 Posty: 391
 Skąd: pomorze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-12-2006, 08:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Myslę że  w warsztacie o tym wiedzą, robią japońskie auta, maja wiele części na miejscu. Odłączyli  bo wszystkie liczniki (a i b) oraz spalanie i radio były skasowane. Nie jestem fachowcem ale pewnie po uruchomieniu silnka po wymianie, komputer czyta wskazania czujników i porównuje z poprzednimi, jak sie różnią to wykrywa i zapisuje jako zmianę. Pozdr.   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kris_S [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-12-2006, 21:34 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | slawek st napisał/a: |  	  | Myslę że  w warsztacie o tym wiedzą, robią japońskie auta, maja wiele części na miejscu. Odłączyli  bo wszystkie liczniki (a i b) oraz spalanie i radio były skasowane. Nie jestem fachowcem ale pewnie po uruchomieniu silnka po wymianie, komputer czyta wskazania czujników i porównuje z poprzednimi, jak sie różnią to wykrywa i zapisuje jako zmianę. Pozdr.   | 
 
 Powiedz mi gdzie kasowałeś te błędy i ile cie to kosztowało?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | slawek st   Forumowicz
 
 Auto: carisma DI-D+/2003r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 24 Lis 2006
 Posty: 391
 Skąd: pomorze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-12-2006, 22:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | W serwisie Bosch i zapłaciłem 80 zł z Vat. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |