 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer (CB4W) Mryga CE, błąd 11 i 41 |
Autor |
Wiadomość |
kafar87
Mitsumaniak

Auto: Lancer V Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 77 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-10-2011, 08:51 Lancer (CB4W) Mryga CE, błąd 11 i 41
|
|
|
Witam
Prosiłbym was drodzy koledzy o pomoc, od czasu do czasu zapala mi się CE, wymrugałem błąd 11 i 41 czyli sonda i wtryski.
Dodam, że silnik dławi się na niskich obrotach i szarpie, powyżej 2 tys. obrotów objawy ustępują. Na gazie i benzynie to samo.
Silnik 1.6 4g92 rok 97, instalacja gazowa BRC sequent 24
Doradźcie co robić, sonda do wymiany? co z wtryskami?
Pozdrawiam |
_________________
Clio 1 ph1 RN 1.2 2007-2010
Mitsubishi Lancer CB4W GLXi Motion 2010-... |
|
|
|
 |
siwylok
Mitsumaniak

Auto: Subaru Impreza GD 2.0NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Lubliniec -> Pabianice
|
Wysłany: 01-10-2011, 20:31
|
|
|
Jeśli na gazie i na benzynie jest tak samo to stawiałbym na zapłon.
Posprawdzać świece, przewody, kopułke na końcu cewka-moduł.
Do gazu mocniejsza iskra potrzebna. Jak któryś element niedomaga to iskra swoje ujście znajdzie. Do 2tys. to najbardziej odczuwalne.
żeby wtryski od beny i gazu zaczęły niedomagać równocześnie to wątpliwe |
_________________ Siwy |
|
|
|
 |
wyderka
Mitsumaniak

Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 820 Skąd: ZPL
|
Wysłany: 01-10-2011, 22:45
|
|
|
ja stawiam na kopułkę i palec, odkręć 2 śrubki przeczyść styki i zobaczysz czy będzie różnica |
|
|
|
 |
kafar87
Mitsumaniak

Auto: Lancer V Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 77 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-10-2011, 16:39
|
|
|
Problem szarpania rozwiązany, kopułka i palec przeczyszczone. Końcówka jednego przewodu a co za tym idzie i gniazdo w kopułce było całe zaśniedziałe, czym to mogło być spowodowane?
Sondę i tak zamówiłem bo coś za wysokie spalanie jest, na ciepłym silniku po odpaleniu i przełączeniu na gaz na jałowym czasem obroty do 2 tys. dochodzą. Krokowy i przepustnica czyszczone. |
_________________
Clio 1 ph1 RN 1.2 2007-2010
Mitsubishi Lancer CB4W GLXi Motion 2010-... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-10-2011, 22:52
|
|
|
kafar87 napisał/a: | Końcówka jednego przewodu a co za tym idzie i gniazdo w kopułce było całe zaśniedziałe, czym to mogło być spowodowane? | Ten przewód ma przebicie. |
|
|
|
 |
|
|