Problem po rozgrzaniu z pracą na 4 tłokach!!!!! |
Autor |
Wiadomość |
Shiroitora
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-10-2011, 17:31 Problem po rozgrzaniu z pracą na 4 tłokach!!!!!
|
|
|
Witam wszystkich klubowiczów ....Chciałbym się Was spytać co może być przyczyną zaraz opisanych objawów.n Mam G1 2.0 z 1995r. Tak więc po odpaleniu auta na zimnym silniku wszystko jest ok....Po przejechaniu 20 lub 30 kilometrów też lecz potem zaczyna sie problem. Przy Dość mocnym użytkowaniu auta pojawia się spadek mocy. Dokładnie zaczyna pracować na 2 tłokach. Problem jest dość niebezpieczny ponieważ przy wyprzedzaniu brak mocy to prawie 100% wypadek. Założone są nowe świece i dalej to samo...potem kupiłem cewkę i okazuje sie ze problem nie zniknął ...Przewody nie wiem czy tutaj grają rolę ponieważ nie miało by znaczenia temperatura silnika (bynajmniej aż takiego)....Podpowiedzcie co sprawdzić lub co zrobić bo samemu naprawiam auto lecz tutaj brakuje mi pomysłu ....Pozdrawiam i czekam na jakąś podpowiedź |
_________________
|
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 07-10-2011, 17:38
|
|
|
tranzystor mocy wymieniałeś? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Shiroitora
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-10-2011, 20:16
|
|
|
Hmm...Nie nie wymieniałem...Szczerze powiem że nie za bardzo wiem który to element. Bynajmniej nie znajduje sie przy cewce
[ Dodano: 07-10-2011, 23:14 ]
Właśnie wszedłem po jeździe testowo zapoznawczej ... Przy ciśnięciu 180 do 220 km/h po 5 kilometrach wskakuje błąd silnika i dokładnie odpinają się 2 tłoki a dokładniej na nich nie pracuje....Jest to 2 cewka czyli tłoki 2 i 3. Taki sam objaw był na poprzedniej cewce ... Do tego dodam że po zatrzymaniu auta i zgaszeniu na około 30 sekund objaw ustaje ale nie można wtedy cisnąć ponieważ sie potrafi ponowić dość szybko ale jak jade spokojnie nie wyczuwam nic bynajmniej na odcinku kolejnych 5 kilometrów. Świece nowe a przewody nie mają przebić. Dodam że po zdjęciu ze świecy przewodu WN z tłoku 2 lub 3 iskra się pojawia (sie znaczy jest taka jak powinna ale wrażenie jest takie jak by nie była w odpowiednim momencie). Do tego silnik nie za bardzo zmienia charakterystykę pracy. Czuć i słychać odpięcie jednego z przewodów lecz nie wskakuje silnik na pracę na 3 tłoki a nadal pracuje jak by na 2 tylko. Dzisiaj przy delikatnej jeździe po odcinku 15 kilometrów taki własnie problem miałem i pomogło chwilowe depnięcie. Problem zniknął. Zaznaczam że na paliwie i na LPG ten sam problem więc nie jest to wina paliwa Bynajmniej tak myślę ....Proszę o jakąś wskazówke ponieważ 22 ma m 900-set kilometrową trasę a tak może być problem |
_________________
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-10-2011, 07:32
|
|
|
Tak jak Bartek napisał - power transistor może jeszcze wymień, i do komputera zajrzyj czy mu się nic nie powylewało czy nie popuchło... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
lombard
Forumowicz JESTEM HARDCOREM !!!
Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 266 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 08-10-2011, 11:36
|
|
|
Shiroitora napisał/a: | Hmm...Nie nie wymieniałem...Szczerze powiem że nie za bardzo wiem który to element. Bynajmniej nie znajduje sie przy cewce |
Wręcz przeciwnie
W tym topicu http://forum.mitsumaniaki...ic.php?p=663608 - znajdziesz fotki tego ustrojstwa zwanego - modułem zapłonowym - Power Tranzystorem lub po prostu J722T . |
|
|
|
 |
Shiroitora
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-10-2011, 17:19
|
|
|
No fakt Dosłownie przed wejściem na forum znalazłem go obok cewki po wczorajszej pomocy ..... Jeszcze okazało się dzisiaj ze po mojej wczorajszej eskapadzie jedna z rurek wodnych zakończyła swój żywot .... Taka ładna od termostatu idąca do nagrzewnicy sikała jak ze strzykawki ....Wracając do tematu postaram się wymienić PT i wtedy sie okaże ....Na koniec zostanie komp
[ Dodano: 14-10-2011, 12:50 ]
Tak więc założony PT....Jeszcze nie zrobiłem jakiejś większej trasy ale po czyszczeniu krokowca i adaptacji komputera po całej naprawo wymianie okazuje się że obroty na zimnym silniku są w granicach 900 ale potem podskoczyły do 1100. Zobaczę jak obroty i jak zachowanie auta po nocy i od zimnego silnika po raz kolejny
[ Dodano: 17-10-2011, 23:30 ]
Tak więc to znowu ja.....Dzisiaj sprawdziłem błędy i wyskoczył mi błąd 44. Nie za bardzo wiem co oznacza?? Panowie ratujcie bo w sobotę mam trasę 900 kilometrów a zostałem w dość niemiłej sytuacji
[ Dodano: 14-11-2011, 14:59 ]
Panowie mam takie pytanie....Już wiem że brak mocy i praca na 2 tłokach nie jest wina jednak iskry a braku w tym momencie paliwa. Sprawdzić jeszcze muszę na diody podpięte pod wtryski paliwa ale na gazie (sekwencja) w tym właśnie momencie nie pracują wtryski od tych 2 tłoków. Teraz moje pytanie. Co steruje wtryskami....wiem ze komp i wiem tez że jest przekaźnik od paliwa napewno obok kompa. Czy jest coś jeszcze??... |
_________________
|
|
|
|
 |
|