Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma MSX
Autor Wiadomość
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2011, 19:29   

Kuba6432, niektórzy napiszą że to mod do hondy ale mi się podoba :) tylko śrubki nowe dla pełnego efektu jeszcze zapodaj :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-06-2011, 19:41   

Prawie jak EVO
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-06-2011, 19:56   

hehe i reszta by się przydało wyczyścić :) ale wygląda ciekawie, na kolektor wydechowy założyć bandaż i go pomalować ;)
 
 
 
pitbu77 
Mitsumaniak
Made in Poland


Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 728
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-06-2011, 20:23   

Testarossa... Ferrari Testarossa... no prawie ;)





(testa rossa - czerwona głowa, głowica - tak dla przypomnienia)...
_________________
ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways :D
"Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 
 
 
Kuba6432 
Mitsumaniak

Auto: MSX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 37
Skąd: Okolice Końskich
Wysłany: 12-06-2011, 20:23   

Jasne! Na blok, kolektor i resztę przyjdzie czas ;)
_________________
02492/KMM
 
 
Kuba6432 
Mitsumaniak

Auto: MSX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 37
Skąd: Okolice Końskich
Wysłany: 07-10-2011, 21:12   

Cześć ;) nadeszły następne zmiany.

Zacznę od tego, że wybrałem się do Łodzi naprawę maglownicy ponieważ taka była diagnoza przyczyny luzu kierownicy, lecz po podniesieniu auta i blisko 45min oględzinach mimo mojego zdziwienia dostałem odpowiedź, że przekładnia jest w stanie idealnym i że to na bank nie to. Cóż, blisko 140km na marne. Wiecie co się okazało? W kolumnie kierowniczej, miedzy dwoma krzyżakami co wchodzą w siebie dwa elementy jest luz który ma może 0.6mm, w każdym bądź razie ledwo widoczny.. I po wizycie u mechanika doszliśmy do wniosku że to jest przyczyna! Teraz tylko pomysł jak to zniwelować.

Auto na dniach jedzie na zrobienie sprężyn co mnie bardzo cieszy, ponieważ w końcu pozbędę się klapniętego tyłu :) będą robione elementy tylnego zawieszenia, tuleje itp ponieważ stuki stały się słyszalne.

Doszedł zestaw tylnych hamulców. Klocki Ferodo Premier i tarcze Mikoda GT (tarcze budżetowe o skrajnych opiniach, nic tylko wypróbować samemu :wink: )



Zmieniony został olej na Valvoline 15W-50. Mineralny był już zalany nim kupiłem auto..

Do tego będzie razem z zawieszeniem robiona tulejka wybieraka, świecąca kontrolka poduszki i kilka innych drobiazgów. A, właśnie wracając do drobiazgów to wreszcie kupiłem listwe przy szybie która skutecznie szpeciła auto i została zamontowana antena CB na stałe w dziurce Sirtel Gamma I o której mogę powiedzieć wiele dobrego po przesiadce z Sirio ML-145 prócz hałasu jaki generuje przecinając powietrze podczas jazdy :) Lecz to kwestia przyzwyczajenia, spróbuję wyciszyć dach matami bitumicznymi.

Do tego zrobiona była masa drobiazgów by doprowadzać MSXa coraz lepszego stanu, lecz fundusze młodej osoby nie rozpieszczają by zrobić więcej.. :wink:

_________________
02492/KMM
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-10-2011, 21:08   

Kuba6432 napisał/a:
Zmieniony został olej na Valvoline 15W-50. Mineralny był już zalany nim kupiłem auto..


było zmienić mu na coś lepszego...
 
 
 
Kuba6432 
Mitsumaniak

Auto: MSX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 37
Skąd: Okolice Końskich
Wysłany: 09-10-2011, 18:43   

Saqu, wydaje mi się, że Valvoline był najlepszym olejem jaki mogłem na daną chwilę zalać, mineralnego Motula chyba nie ma, nie spotkałem się? ;)
_________________
02492/KMM
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-10-2011, 19:30   

aaa nie chodziło mi o firmę :D
tylko po prostu zmiana na pół syntetyk albo syntetyk, zależy w jakim stanie silnik.
 
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 09-10-2011, 19:55   

Autko fajne, rzadkie i szkoda by było je dekompletować... Tu wyskoczył zdekompletowany MSX raczej na dawcę gdybyś potrzebował
http://otomoto.pl/mitsubi...-C20944130.html
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 09-10-2011, 21:00   

Kuba6432 napisał/a:

Zmieniony został olej na Valvoline 15W-50. Mineralny był już zalany nim kupiłem auto..

A potem żale, że popychacze stukają. :roll:
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2011, 21:19   

mkm napisał/a:
A potem żale, że popychacze stukają. :roll:


na valvo nie powinny :P
 
 
Kuba6432 
Mitsumaniak

Auto: MSX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 37
Skąd: Okolice Końskich
Wysłany: 11-10-2011, 17:45   

kisian, dzwoniłem przed chwilą o dokładkę pod zderzak, ale już się pozbył/nie ma. Ale dzięki za link ;)

mkm co do oleju, to kupiłem już z zalanym mineralem a przecież nie wolno wracać z gorszego na lepszy bo może być cyrk, chyba że jestem źle poinformowany. A popychacze na Valvoline wyraźnie się uciszyły tak jak Derpin powiedział.
_________________
02492/KMM
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 11-10-2011, 18:05   

Nie ma za co, wyznaję zasadę że trzeba sobie pomagać... Co do zmiany oleju to jeżeli na "gorszym" oleju silnik chodził powiedzmy jeden interwał między wymianowy to raczej nic mu nie grozi po powrocie do lepszej oliwy
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 11-10-2011, 18:24   

Kuba6432 napisał/a:
mkm co do oleju, to kupiłem już z zalanym mineralem a przecież nie wolno wracać z gorszego na lepszy bo może być cyrk.

Robisz płukankę przed wymianą i wracasz na zalecany.
Poczytaj o samej zasadzie działania popychaczy, a od razu sie dowiesz dlaczego olej jest tak ważny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.