Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Carisma zgasła i już nie odpaliła
Autor Wiadomość
ariss84 
Forumowicz


Auto: Mondeo 1,8 TD i Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 35
Skąd: Iława
Wysłany: 12-10-2011, 10:12   [Cari 1.9TD] Carisma zgasła i już nie odpaliła

Witam!!
Wczoraj jadąc spokojnie 50km/h nagle Cari odmówiła posłuszeństwa i zgasła. Pędem udało mi się zjechać na parking, gdzie ponownie chciałem ją odpalić, lecz niestety to już się nie udało. Parking musiałem opuścić na holu. Może miał ktoś podobny przypadek i doradzi co sprawdzić, gdzie może tkwić przyczyna. Paliwo do pompy dochodzi, lecz po popuszczeniu śruby na wtryskiwaczu i kręceniu rozrusznikiem jest sucho. Czy za to może odpowiadać któryś zawór na pompie, czy może pompa zakończyła swojego żywota?? A może po prostu immobilizer coś odciął i dlatego pompa paliwa nie podaje? Tylko czy tak w trakcie jazdy immobilizer mógłby ot tak po prostu odciąć paliwo?? Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki.
Dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
_________________
http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/91704
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2011, 18:44   

pasek rozrządu sprawdziłeś?, jeśli jest w ,,okienku", spr czy pompa zaciąga ropkę, np z butelki, jeśłi nie zaciąga a pasek jest to spr zawór stop, przy załączeni stacyjki wyraźny pstryk winien być, jeśli zawór stop jest OK ukręcił się wałek pompy, then szukaj drugiej.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-10-2011, 19:24   

Zacznij od sprawdzenia zaworu stop na pompie, bo jeżeli pompa pobiera a nie podaje paliwa to możliwe, że poprostu zawór stop odmówił posłuszeństwa - wersja optymistyczna albo immo
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ariss84 
Forumowicz


Auto: Mondeo 1,8 TD i Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 35
Skąd: Iława
Wysłany: 12-10-2011, 21:59   

Dzięki koledzy za porady. Winowajcą okazał się bezpiecznik od zaworu stop, przez co zawór był ały czas w pozycji zamknięty. Po wymianie bezpiecznika Cari pali aż miło :D
_________________
http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/91704
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-10-2011, 07:18   

Bezpiecznik od tak sam od siebie się nie pali, ja na Twoim miejscy poszukałbym przyczyny
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ariss84 
Forumowicz


Auto: Mondeo 1,8 TD i Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 35
Skąd: Iława
Wysłany: 14-10-2011, 22:28   

Wiem, że tak sam z siebie nie powinien się spalić. Jednak włożyłem drugi i jak na razie jest ok. Jak mi jeszcze raz wysiądzie to wtedy będę szukał przyczyny. Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi :D
_________________
http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/91704
 
 
barthez2183 
Mitsumaniak
01354/KMM


Auto: Carisma 1.9 DID, XF106.460
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 407
Skąd: NML
Wysłany: 23-10-2011, 19:23   

ariss84, możesz podpowiedzieć który to bezpiecznik? Mi też coś ten zawór szwankuje.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
 
ariss84 
Forumowicz


Auto: Mondeo 1,8 TD i Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 35
Skąd: Iława
Wysłany: 24-10-2011, 11:00   

Witam.
Z tego co pamiętam to jest to bezpiecznik 20A w komorze silnika oznaczony numerem 22. Powodem palenia tego bezpiecznika była u mnie sparciała izolacja końcówek przewodów na dole przy kostce.
Pozdrawiam
_________________
http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/91704
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.